Czy opłaca mi się Emule jeśli...........................
Mam blokade(na P2P) częściwo nałoźono do godz.22.Jak mikmalizuje emule to na ikonce programu w pasku narzędzi widac opaske (na oczach muła).A moźe wystarczy go dobrze ustawice trudno sie w tym połapac, z góry mówie ze w tych sprawach jestem początkujący.
Odpowiedzi: 13
Wreszcie znam wymówke administratora chyba z kźesła spadniecie, słyszałem ze w Tp SA ma być podobnie.
http://www.sistbg.net/sis/docs/mpa.html
http://www.sistbg.net/sis/docs/mpa.html
ja teź miałem wszystko zablokowane i poprosiłem mojego admina i teraz wsystko jak ta lala.Pogadaj z nim moźe ci zrobi ale jak powie ze nie to się zapytaj czemu. Powiedz ze płacisz za internet to chcesz mieć internet. Powiedz poprostu źeby ci przekierowął porty do emule i podał ich parametry(TCP i UDP) i wpisz je w ustawieniach emula w zakładce "parametry łącza" Następnie podłacz się do kad i do serwera( Najlepiej razorback 2) Jeśli wszystko zrobiłes poprwanie i admin przekierował ci porty ( a nie powiedział źe to zrobił) to powinienieś mieć HIGH ID. Na samym dole w emule jest globusik z dwoma zielonymi strzałkami.powinny być zielone. Pozdr0 i źyczę powodzenia
umowę podpisuje sie po zapoznaniu z regulaminem a regulamin ma ładnych "kilka" punktów, tam moze być zapis o tym co admin moze powylanczac. Co do firm sprawdzonych to tak, zgoda,jesli poza swoim dostawca masz jakąś alternatywe, większośc ludzi niestety takowej niema i musi korzystać z tego co jest albo wracac na modem dialup. Więc porady "wybierz firme sprawdzoną" sa troche na wyrost.
W umowie so tylko prawa i obowiązki więcej obowiązków
bartek89:a jakim prawem Ci admin naklada takie sankcje na neta ? placisz neta to masz sciagac i admina to juz g***o powinno ochodzic co robisz...znam z doswiadczenia ze pewnie Twoj admin ma kiepskiego serva przy ktorym kiedy ktos cos sciaga trzeba dlugo siedziec...ja wychodze z zalozenia ze kiedy place to wymagam ! wiec pogadaj z adminem lub zmien neta...pozdro...