czasowo niektywne klawisze

Około 2 tygodnie temu zaczęły z moją klawiaturą dziać się dziwne rzeczy, np. wciskając "9 "pisało się "9" i "8" jednoczesnie, "l" to pisało sie "k" i  "l" jednocześnie, "k" to było wylogowanie się z systemu, nie działały strzałki, przy wcisnieciu klawisza kropki wpisywały sie kropka i  przecinek jednoczesnie. Kilkakrotnie zresetowanie systemu nic nie pomogło. Po kilku godzinacgh łączyłam komputer i wszystko było noramalnie. Od  kilku dni inne są objawy tez nieprawiłowej pracy klawiatury, np. niekatywne sa klawisze "y", "h", "n", 6, kombinacja klawiszy Shift+ctrl w tym czase tez nie jest aktywna oraz strzałki. W tym czasie  jednak prawidłowo działa klawiatura "Tablet PC Input Panel". Resetowanie sytemu nic nie zmienia. Klawiatura powraca do normalnej pracy np. po 1h, po 4h.

Nie umiem sobie poradzić:( Jeśli można to zrobić bez udziału informatyka, to bardzo proszę o pomoc. Jestem jednak kompletnym laikiem i potrafie jedynie dobrze obsługiwać programy, dlatego bardzo prosze o podanie mi krok po kroku co mam zrobić lub moze odesłać do odpowiedniej strony www. Będę bardzo wdzięczna:)

Odpowiedzi: 3

Odpowiednia przejściówka to wydatek kilku / kilkunastu złotych. Ale może ktoś pożyczy Ci klawiaturę lub przejściówkę dla sprawdzenia?
kierofca
Dodano
19.05.2006 14:07:37
  • Iwa*** 20.05.2006 22:38:23

<P>łatwiej będzie mi kupić przejściówkę. Dzięki za radę:)</P>

• Iwa*** 20.05.2006 22:45:48

wolę kupić przejściówkę:) Dzięki:)

W tej sprawie zgadzam się z kierofcą. Najpierw sprawdź czy na innych klawiaturach jest ten sam problem; jeśli nie ma to na 99% jest uszkodzenie klawiatury.
Mr.Yeż
Dodano
19.05.2006 01:13:21
  • Iwa*** 19.05.2006 13:39:55

bardzo dziekuje, choć zasmuciliscie mnie. Mam klawiatury, ale zadna nie ma odpowiedniej koncówki pasujacej do mojego komputera:(

W Twoim przypadku trudno wyrokować nie obejrzawszy sprzętu. Jednak pierwsze co mi przychodzi do głowy to uszkodzenie klawiatury :((

Spróbuj podłączyć sprawną klawiaturę.