Coś blokuje port 25
Mam problem z wysyłaniem e–mail z programów pocztowych.Mam róźne komunikaty:error 10060,serwer pocztowy wysłał nieprawidłowe powitanie.CO BLOKUJE,XP czy program pocztowy?A moźe problem ie leźy w kompie.Mam 2 konta pocztowe i na obu jest to samo.
Odpowiedzi: 16
Dodałem do wyjątków program pocztowy i zaczęło działać.WIELKIE DZIĘKI.Kaspersky znalazl mi dodatkowo 3 trojany,niech na razie zostanie. :D[/url][/b]
Nie pisalem nic o usuwaniu Avasta.
Jesli nie masz w wyjatkach zapory zaznaczonych programow pocztowych, dodaj je.
Jesli nie masz w wyjatkach zapory zaznaczonych programow pocztowych, dodaj je.
Usunałem Avast,zainstalowałem Kaspersky trial,nie pomogło.Oczekuję poprawy.Ale wkur...y jestem nadal.W wyjątkach programu pocztowego nie mam.
[Win XP SP2 Kaspersky antywir(trial).]
[Win XP SP2 Kaspersky antywir(trial).]
Skoro nie mozna, blokuje go albo firewall, albo modul sprawdzania poczty w antywirusie.
XP z SP2 ? Jesli tak, zerknij czy masz dodane programy pocztowe do wyjatkow zapory. Wylaczenie Avasta lub modulu sprawdzainia wysylanej poczty nie przynosi poprawy ?
Sprawdziles czy u "dostawcy" poczty serwery SMTP pracuja na porcie 25 ?
XP z SP2 ? Jesli tak, zerknij czy masz dodane programy pocztowe do wyjatkow zapory. Wylaczenie Avasta lub modulu sprawdzainia wysylanej poczty nie przynosi poprawy ?
Sprawdziles czy u "dostawcy" poczty serwery SMTP pracuja na porcie 25 ?
Dostałem odpowiedz Nie moźna nawiązać połączenia z hostem na porcie 25 I co dalej podziałać?? :shock:
Start–>Uruchom–>(wpisz) cmd(naciśnij enter)Mikuś:co do wiersza poleceń nie mam pojęcia co to jest
firewall systemowy.co do wiersza poleceń nie mam pojęcia co to jest :shock: Oczywiście mam Avasta.Ale nawet z nim chodziło ok.Pomocy juź jestem wku.....y.
Jeśli masz XPka, z wiersza poleceń wykonaj komende:
telnet Twój_serwer_SMTP 25
Gdyby było wszystko OK, dostaniesz odpowiedź:
220 Twój_serwer_SMTP ESMTP
Natomiast jeśli nie dostaniesz takiej odpowiedzi, musisz sprawdzić swojego firewalla, badź nawet antywirusa. Nie jest to Avast ?
Prosiłem, abyś napisał co to za firewall.
telnet Twój_serwer_SMTP 25
Gdyby było wszystko OK, dostaniesz odpowiedź:
220 Twój_serwer_SMTP ESMTP
Natomiast jeśli nie dostaniesz takiej odpowiedzi, musisz sprawdzić swojego firewalla, badź nawet antywirusa. Nie jest to Avast ?
Prosiłem, abyś napisał co to za firewall.
Problem pojawia się okresowo.Nieraz po 2 dni nie ma problemu a potem znowu d..a.Ustawiena sprawdziłem,są ok.Próbowałem innymi programami pocztowymi,teź nie wysyła.Nie mogę przesłać zrzutu ekranu.pisze:Połączony z stmp interia(wp) a potem wywala : "serwer wysłał nieprawidłowe powitanie?????????????????"–to mozilla,w outlku generuje błąd 10060
Stalowy Odbyt:Czytać umiem, ale gdybyś Ty zaczął w końcu myśleć (płonne me nadzieje), juz po tym błędzie doszedłbyś do takich a nie innych wniosków zamiast wymyslać pierdoły.MetaVirus:gdybyś umiał czytać
Mikuś, jakiego firewalla ?
faktycznie czytać moźe i umiesz, ale z analizą tekstu to juź gorzej... numer błędu wskazuje własnie na to, źe powodem problemu mogą być kłopoty po stronie serwer'a...
Postaraj się aby twoje argumenty były poparte jakimiś faktami , to tak na przyszłość moja rada.
Mikuś :
Problem zaczął pojawiać się od niedawna, czy odkąd skonfigurowałeś ustawienia.
Spróbuj przeprowadzić konfigurację kont jeszcze raz
napisales zeby sprawdzic
Czytać umiem, ale gdybyś Ty zaczął w końcu myśleć (płonne me nadzieje), juz po tym błędzie doszedłbyś do takich a nie innych wniosków zamiast wymyslać pierdoły.MetaVirus:gdybyś umiał czytać
Mikuś, jakiego firewalla ?
mozilla thunderbird 1.5 onet i interia,wp tez jak sprawdzic firewala nie wiem
Stalowy Odbyt:Co ma do tego klient czy serwer ? Numer błędu jest stały w razie błędu chodząca kulturo, a co za tym idzie, rozwiązanie równieź jest stałe.
Po pierwsze sprawdzić firewall – czy nie blokuje klienta poczty (SMTP). Po drugie sprawdzić u dostawcy poczty, na jakich portach pracuje u nich SMTP.
gdybyś umiał czytać, przeczytał być źe Mikuś otrzymuje "róźne komunikaty" a nie ciągle ten sam nr błędu.
Co ma do tego klient czy serwer ? Numer błędu jest stały w razie błędu chodząca kulturo, a co za tym idzie, rozwiązanie równieź jest stałe.
Po pierwsze sprawdzić firewall – czy nie blokuje klienta poczty (SMTP). Po drugie sprawdzić u dostawcy poczty, na jakich portach pracuje u nich SMTP.
Po pierwsze sprawdzić firewall – czy nie blokuje klienta poczty (SMTP). Po drugie sprawdzić u dostawcy poczty, na jakich portach pracuje u nich SMTP.
zacznijmy od tego jakiego programu uźywasz do wysyłania poczty i na jakich serwerach masz swoje konta pocztowe??
Strona 1 / 1