CISCO VPN Pulpit Zdalny
Witam.
Mam zestawione polaczenie VPN pomiedzy 2 oddziałami mojej firmy.
Do tej pory mialem to zestawione na DLINK-ach i wszystko działało.
Jednak musieliśmy przejść na CISCO i zaczęły się schody.
Dla przykładu nazwe oddziały A i B.
żeby było połączenie VPN z oddziału B musze puścić ping do oddziału A.
jak już jest zestawienie to wygląda na to że wszystko działa. Można pingować między serwerami w oddziałach. Można przenosić pliki pomiędzy oddziałami. ale pojawia się problem z Pulpitem zdalnym.
Z oddziału A można się połączyć Pulpitem Zdalnym z oddziałem B po jego publicznym adresie IP. natomiast pomimo tego, że jest zestawione VPN i można wypingować wewnętrzny adres IP serwera w oddziale B to nie można się do niego dostać przez Pulpit Zdalny z oddziału A wykożystując lokalny adres można tylko przez adres globalny.
Przy probie połączenia się z serwerem B przez jego IP lokalne wyskakuje komunikat ze upłynął czas połączenia pulpitu zdalnego.
Nie wiem czy nie ma to czegoś wspólnego z ustawieniem MTU.
Może jakieś pomyśly albo wskazówki.
Jestem naprawdę zdesperowany.
Przepraszam jeszcze 2 ważne informacje.
1. Prubuje się łączyć z Windowsa XP Pro SP2
2. serwer w B chodzi na Windows 2003 serwer.
Komunikat jaki dostaje przy probie połączenia sie z Pulpitem Zdalnym:
"Klient nie może połączyć się z Pulpitem Zdalnym
Być może połączenie zdalne nie jest włączone lub komputer jest zbyt zajęty, aby zaakceptować nowe połączenia.
Możliwe również, że połączenie uniemożliwiają problemy z siecią.
Ponów próbę połączenia później. Jeżeli problem powtarza się, skontaktuj się z administratorem.
Jeżeli zmienie wartość MTU na 1024 to otrzymuje komunikat o tym że za długi czas przy probie połączenia się z Pulpitem zdalnym.
Odpowiedzi: 0
Strona 0 / 0