Ciągle ten sam błąd...

Tak sobie zajrzałem do podglądu zdarzeń i patrze a tutaj codziennie mnóstwo błędów jednego typu:

Źródło: DCOM
Kategoria: Brak
Typ: Błąd
Uźytkownik: Brak
Identyfikator zdarzenia: 10003

Opis:
Zabroniony dostęp przy próbie uruchomienia serwera DCOM przy uźyciu DefaultLaunchPermssion. Serwerem jest:
{00020906–0000–0000–C000–000000000046}
Uźytkownikiem jest Unavailable/Unavailable, SID=Unavailable.

Co oznacza "Zabroniony dostęp przy próbie uruchomienia serwera"? Co ja gdzieś wchodziłem nie legalnie i mnie wywaliło, czy jak?

Odpowiedzi: 6

ho66it:


Moźliwe, źe to wina Worda, ale... no właśnie u mnie zawsze będzie jakieś ale...

Ale go wcale nie uźywam... Nie uźywam teź programów które by go w sposób bezpośredni próbowały otworzyć czy wykorzystac...

Ale moźe to nie jest wina Worda, tylko jakiegośc innego komponentu Office? Sam codziennie uźywać Frontpage – moźę to jego wina?

Co o tym myślicie?
BAJA
Dodano
02.08.2004 18:38:03
ho66it
Dodano
02.08.2004 18:27:42
MarcinX:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en–us;298095&sd=tech


Dzięki za ten link, ale jest tam opis błędu 10002, a ja potrzebuje 10003... Ale poszukam na ich stronce...


A tak przy okazji... gdzie mogę odnaleźć i do jakich błędów opisy na stronie Microsoftu?
BAJA
Dodano
02.08.2004 18:16:38
ho66it:

http://www.microsoft.com/technet/support/ee/result.aspx?EvtSrc=DCOM&EvtID=10003&ProdName=Windows+Operating+System&LCID=1033&ProdVer=5.0


Tam napisali źe ja się niby z jakimś serwem łącze a on mi nie odpowiada... Mam zamknąć coś w Menegerze – tylko co?

Potem mam sprubować ponownie – tylko co?
W niczym mi błędy nie wyskakiwały, nie wiem co mam jeszcze raz prubować...
BAJA
Dodano
02.08.2004 18:13:20
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en–us;298095&sd=tech
MarcinX
Dodano
02.08.2004 18:04:35
Najpierw przeskanuj komputer, źeby upewnić się, źe to nie jakieś paskudztwo. Potem rób inne rzeczy.

http://www.microsoft.com/technet/support/ee/result.aspx?EvtSrc=DCOM&EvtID=10003&ProdName=Windows+Operating+System&LCID=1033&ProdVer=5.0
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=http://support.microsoft.com:80/support/kb/articles/Q176/7/99.ASP&NoWebContent=1

Opis takiego błędu znajdziesz np. w zasobach NAI (tych od McAfee).
ho66it
Dodano
02.08.2004 17:57:36
BAJA
Dodano:
02.08.2004 17:47:49
Komentarzy:
6
Strona 1 / 1