Charczący dźwięk
Witam wszystkich !!!
Mam problem z dźwiękiem podczas grania w GTA: Vice City. Kupiłem sobie nowy komp jego konfiguracja jest taka:
Athlon 2200 ++ xp
Soltek 75frn2–l
Ge Force 4 ti 4200 128 mb ddr 8 agp
256 mb ddr
Seagate 60 gb 72000 rpm
SyncMaster 755 DFX
mianowicie gdy gram w GTA: Vice City i włączam odtwarzacz MP3 i słycham myzyki to w jednym momencie dźwięk zaczyna charczeć, a po jakiś 2 minutach przestaje. Nie wiem co jest przyczyną nie prubowałem tego na innych systemach op. (mam Wina Xp PRO) a w innych grach trudno stwierdzić tego typu zdarzenie nie wiem co jest grane czy moźe coś z sprzętem (ale raczej nie bo mój kumpel mówi źe ze sprzętem wszystko ok) czy moźe coś jest w przyczynie Software (mam Wina Xp od ponad 2 tygodni) jestem początkującym uźytkownikiem tego systemu nie wiem co jest grane !!! POMOCY.
Mam problem z dźwiękiem podczas grania w GTA: Vice City. Kupiłem sobie nowy komp jego konfiguracja jest taka:
Athlon 2200 ++ xp
Soltek 75frn2–l
Ge Force 4 ti 4200 128 mb ddr 8 agp
256 mb ddr
Seagate 60 gb 72000 rpm
SyncMaster 755 DFX
mianowicie gdy gram w GTA: Vice City i włączam odtwarzacz MP3 i słycham myzyki to w jednym momencie dźwięk zaczyna charczeć, a po jakiś 2 minutach przestaje. Nie wiem co jest przyczyną nie prubowałem tego na innych systemach op. (mam Wina Xp PRO) a w innych grach trudno stwierdzić tego typu zdarzenie nie wiem co jest grane czy moźe coś z sprzętem (ale raczej nie bo mój kumpel mówi źe ze sprzętem wszystko ok) czy moźe coś jest w przyczynie Software (mam Wina Xp od ponad 2 tygodni) jestem początkującym uźytkownikiem tego systemu nie wiem co jest grane !!! POMOCY.
Odpowiedzi: 4
Przestawiłęm na DMA (było moźliwe) mam nazieję źe pomoźe. Mam jeszcze w tych kontrolerach coś takiego jak NVIDIA NForce MCP2 IDE Controller nie wiem czy to ma coś wspulnego z moim błędem ale tam są tyt;lko zakładki Ogólne, Sterownik, Zasoby. Przetestuje i jak zobacze zmiane napisze czy wszystko gra.