C++, znikjące okno

witam,
zainstalowałem kompilator DevC++ pod Win XP, wkleilem gotowy (poprawny) tekst źródlowy i skompliowalem. Wszystko ok, brak błędów, problem pojawia sie przy uruchomieniu programu, pojawia sie czarne okno, z wynikami programu, ale trwa to przez ułamek sekundy. Po kaźdej próbie wywołania dzieje sie tak samo, próbowałem tez innych kompilatorow i problem ten sam. Mysle ze problem tkwi w ustawieniach Windowsa XP. Czy ktoś ma jakis pomysł?

Odpowiedzi: 10

system("PAUSE") wystarczy.
Anonymous
Dodano
28.11.2005 17:23:43
Juz nie znika :wink:

#include
#include
using namespace std;
class punkt{
public:
float x;
float y;
float z;
float a;
};

punkt operator+(punkt p1,punkt p2)
{
punkt rezultat;
rezultat.x=p1.x+p2.x;
rezultat.y=p1.y+p2.y;
rezultat.z=p1.z+p2.z;
return rezultat;
}
punkt operator*(punkt p1,float a)
{
punkt rezultat;
rezultat.x=p1.x*a;
rezultat.y=p1.y*a;
rezultat.z=p1.z*a;
return rezultat;
}
punkt operator*(float a,punkt p1)
{
punkt rezultat;
rezultat.x=a*p1.x;
rezultat.y=a*p1.y;
rezultat.z=a*p1.z;
return rezultat;
}
ostream & operator<
{
ekran<<<
return ekran;
}
istream & operator>>(istream & ekra,punkt&p)
{
ekra>>p.x>>p.y>>p.z;
return ekra;
}
int main(void)
{
punkt p1,p2,p3;
p2.x=7.5;
p2.y=5.2;
p2.z=4.8;
p3.x=5.2;
p3.y=8.3;
p3.z=2.6;
p1=p2+p3;

cout<<
cout<<
cout<<


cout<<
cout<<
cout<<<

getchar();

}
gieras
Dodano
28.11.2005 07:53:48
na laboratorium w szkole chodzi wszystko ok, i nic nie znika, tyle ze na pingwinie.... Moze jakiegos innego uzyc kompilatorka, pod XP?
pancio
Dodano
27.11.2005 23:28:37
#include
using namespace std;
class punkt{
public:
float x;
float y;
float z;
float a;
};

punkt operator+(punkt p1,punkt p2)
{
punkt rezultat;
rezultat.x=p1.x+p2.x;
rezultat.y=p1.y+p2.y;
rezultat.z=p1.z+p2.z;
return rezultat;
}
punkt operator*(punkt p1,float a)
{
punkt rezultat;
rezultat.x=p1.x*a;
rezultat.y=p1.y*a;
rezultat.z=p1.z*a;
return rezultat;
}
punkt operator*(float a,punkt p1)
{
punkt rezultat;
rezultat.x=a*p1.x;
rezultat.y=a*p1.y;
rezultat.z=a*p1.z;
return rezultat;
}
ostream & operator<
{
ekran<<<
return ekran;
}
istream & operator>>(istream & ekra,punkt&p)
{
ekra>>p.x>>p.y>>p.z;
return ekra;
}
int main(void)
{
punkt p1,p2,p3;
p2.x=7.5;
p2.y=5.2;
p2.z=4.8;
p3.x=5.2;
p3.y=8.3;
p3.z=2.6;
p1=p2+p3;

cout<<
cout<<
cout<<


cout<<
cout<<
cout<<<

}
pancio
Dodano
27.11.2005 23:26:39
jak wyźej,
includujesz sobie na przykład conio.h – include
a na końcu funkcji main (przed instrukcją return) dajesz getch();
i problem rozwiązany
MetaVirus
Dodano
27.11.2005 23:25:56
Bobi:
W kompilatorze program działa poprawnie? Pokaź moze przykładowy kod źródłowy.
Masz zrobionego jakiego getcha etc. ?
no wlasnie, muszisz miec np
getchar();
gieras
Dodano
27.11.2005 22:19:45
W kompilatorze program działa poprawnie? Pokaź moze przykładowy kod źródłowy.
Masz zrobionego jakiego getcha etc. ?
Bobi
Dodano
27.11.2005 21:57:32
pancio:
czy nie mozna jakos tego ustawic na stałe?? za kazdym razem wpisywanie sciezki z palca jest troche niewygodne :?


Tak sobie program napisz, abyś nie musiał tego robić.
Żółty
Dodano
27.11.2005 21:51:29
czy nie mozna jakos tego ustawic na stałe?? za kazdym razem wpisywanie sciezki z palca jest troche niewygodne :?
pancio
Dodano
27.11.2005 21:43:13
pancio:
witam,
Czy ktoś ma jakis pomysł?


Ma. Uruchom sobie wiersz polecenia (start –> uruchom –> cmd), przejdź do katalogu gdzie leźy skompilowany exek i wywołaj go "z palca" wpisującjego nazwę w ten wiersz polecenia. Zobacz jakie wyniki zwróci.
Żółty
Dodano
27.11.2005 21:31:37
pancio
Dodano:
27.11.2005 21:23:21
Komentarzy:
10
Strona 1 / 1