Witam.
Od wczoraj nie mogę uruchomić gry ponieważ pokazuje mi taki problem
[URL=http://img49.imageshack.us/i/screen1u.jpg/][IMG]http://img49.imageshack.us/img49/86/screen1u.th.jpg[/IMG][/URL]
Nie mam zielonego pojęcia z czym to jeść, co może być powodem takiego stanu rzeczy, dodam iż jeszcze 2-3 godziny wcześniej grałem w tę grę bez najmniejszych problemów.
Posiadam Norton Internet Security 2010 oraz Spyware Doctor i nie widzą żadnego robactwa, dodatkowo dodam iż gdy wczoraj nie mogłem sobie z tym poradzić zrobiłem format i postawiłem system od nowa, ale jak widać nie pomogło ](*,)
POMOCY [-o< [-o<
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 20:45:57, on 2009-10-06
Platform: Windows XP Dodatek SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\acs.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\cFosSpeed\spd.exe
C:\Program Files\Norton Internet Security\Engine\17.0.0.136\ccSvcHst.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\nTune\nTuneService.exe
C:\Program Files\Spyware Doctor\pctsTray.exe
C:\Program Files\TP-LINK\TWCU\TWCU.exe
C:\Program Files\cFosSpeed\cFosSpeed.exe
C:\Program Files\A4Tech\Mouse\Amoumain.exe
C:\Program Files\Spyware Doctor\pctsAuxs.exe
C:\Program Files\Spyware Doctor\pctsSvc.exe
C:\Program Files\Ashampoo\Ashampoo Core Tuner\ct.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\MagicDisc\MagicDisc.exe
C:\Program Files\Norton Internet Security\Engine\17.0.0.136\ccSvcHst.exe
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\System Update\UpdateCenterService.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiapsrv.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\nTune\nTuneCmd.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza
O2 - BHO: Symantec NCO BHO - {602ADB0E-4AFF-4217-8AA1-95DAC4DFA408} - C:\Program Files\Norton Internet Security\Engine\17.0.0.136\coIEPlg.dll
O2 - BHO: Symantec Intrusion Prevention - {6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C} - C:\Program Files\Norton Internet Security\Engine\17.0.0.136\IPSBHO.DLL
O2 - BHO: IEPluginBHO - {F5CC7F02-6F4E-4462-B5B1-394A57FD3E0D} - C:\Documents and Settings\paranoidalny\Dane aplikacji\Nowe Gadu-Gadu\_userdata\ggbho.1.dll
O3 - Toolbar: Norton Toolbar - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - C:\Program Files\Norton Internet Security\Engine\17.0.0.136\coIEPlg.dll
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [ISTray] "C:\Program Files\Spyware Doctor\pctsTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [TWCU] "C:\Program Files\TP-LINK\TWCU\TWCU.exe" -nogui
O4 - HKLM\..\Run: [cFosSpeed] C:\Program Files\cFosSpeed\cFosSpeed.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WheelMouse] C:\Program Files\A4Tech\Mouse\Amoumain.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Ashampoo Core Tuner] "C:\Program Files\Ashampoo\Ashampoo Core Tuner\ct.exe" -TRAY
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'USŁUGA LOKALNA')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'USŁUGA SIECIOWA')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - S-1-5-18 Startup: MagicDisc.lnk = C:\Program Files\MagicDisc\MagicDisc.exe (User 'SYSTEM')
O4 - .DEFAULT Startup: MagicDisc.lnk = C:\Program Files\MagicDisc\MagicDisc.exe (User 'Default user')
O4 - Startup: MagicDisc.lnk = C:\Program Files\MagicDisc\MagicDisc.exe
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O13 - Gopher Prefix:
O23 - Service: 1254830168 (.1254830168) - Unknown owner - C:\Program Files\1254830168\Paranoid1254830168L.exe
O23 - Service: TP-LINK Configuration Service (ACS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\acs.exe
O23 - Service: cFosSpeed System Service (cFosSpeedS) - cFos Software GmbH - C:\Program Files\cFosSpeed\spd.exe
O23 - Service: Norton Internet Security (NIS) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton Internet Security\Engine\17.0.0.136\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Performance Service (nTuneService) - NVIDIA - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\nTune\nTuneService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: PC Tools Auxiliary Service (sdAuxService) - PC Tools - C:\Program Files\Spyware Doctor\pctsAuxs.exe
O23 - Service: PC Tools Security Service (sdCoreService) - PC Tools - C:\Program Files\Spyware Doctor\pctsSvc.exe
O23 - Service: Update Center Service (UpdateCenterService) - NVIDIA - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\System Update\UpdateCenterService.exe
--
End of file - 6275 bytes
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Silent Runners.vbs", revision 59, http://www.silentrunners.org/
Operating System: Windows XP
Output limited to non-default values, except where indicated by "{++}"
Startup items buried in registry:
---------------------------------
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\ {++}
"CTFMON.EXE" = "C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe" [MS]
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\ {++}
"RTHDCPL" = "RTHDCPL.EXE" ["Realtek Semiconductor Corp."]
"Alcmtr" = "ALCMTR.EXE" ["Realtek Semiconductor Corp."]
"NvCplDaemon" = "RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup" [MS]
"NvMediaCenter" = "RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit" [MS]
"ISTray" = ""C:\Program Files\Spyware Doctor\pctsTray.exe"" ["PC Tools"]
"TWCU" = ""C:\Program Files\TP-LINK\TWCU\TWCU.exe" -nogui" [empty string]
"cFosSpeed" = "C:\Program Files\cFosSpeed\cFosSpeed.exe" ["cFos Software GmbH"]
"WheelMouse" = "C:\Program Files\A4Tech\Mouse\Amoumain.exe" ["A4Tech Co.,Ltd."]
"Ashampoo Core Tuner" = ""C:\Program Files\Ashampoo\Ashampoo Core Tuner\ct.exe" -TRAY" ["Ashampoo Development GmbH & Co. KG"]
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects{602ADB0E-4AFF-4217-8AA1-95DAC4DFA408}\(Default) = "Symantec NCO BHO"
-> {HKLM...CLSID} = "Symantec NCO BHO"
\InProcServer32\(Default) = "C:\Program Files\Norton Internet Security\Engine\17.0.0.136\coIEPlg.dll" ["Symantec Corporation"]
{6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C}\(Default) = "Symantec Intrusion Prevention"
-> {HKLM...CLSID} = "Symantec Intrusion Prevention"
\InProcServer32\(Default) = "C:\Program Files\Norton Internet Security\Engine\17.0.0.136\IPSBHO.DLL" ["Symantec Corporation"]
{F5CC7F02-6F4E-4462-B5B1-394A57FD3E0D}\(Default) = "IEPluginBHO"
-> {HKLM...CLSID} = "IEPluginBHO Class"
\InProcServer32\(Default) = "C:\Documents and Settings\paranoidalny\Dane aplikacji\Nowe Gadu-Gadu\_userdata\ggbho.1.dll" ["GG Network S.A."]
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Shell Extensions\Approved"{42071714-76d4-11d1-8b24-00a0c9068ff3}" = "Rozszerzenie CPL kadrowania wyświetlania"
-> {HKLM...CLSID} = "Rozszerzenie CPL kadrowania wyświetlania"
\InProcServer32\(Default) = "deskpan.dll" [file not found]
"{88895560-9AA2-1069-930E-00AA0030EBC8}" = "Rozszerzenie ikony HyperTerminalu"
-> {HKLM...CLSID} = "HyperTerminal Icon Ext"
\InProcServer32\(Default) = "C:\WINDOWS\system32\hticons.dll" ["Hilgraeve, Inc."]
"{11016101-E366-4D22-BC06-4ADA335C892B}" = "IE History and Feeds Shell Data Source for Windows Search"
-> {HKLM...CLSID} = "IE History and Feeds Shell Data Source for Windows Search"
\InProcServer32\(Default) = "C:\WINDOWS\system32\ieframe.dll" [MS]
"{EFA24E62-B078-11d0-89E4-00C04FC9E26E}" = "History Band"
-> {HKLM...CLSID} = "History Band"
\InProcServer32\(Default) = "C:\WINDOWS\system32\shdocvw.dll" [MS]
"{A70C977A-BF00-412C-90B7-034C51DA2439}" = "NvCpl DesktopContext Class"
-> {HKLM...CLSID} = "DesktopContext Class"
\InProcServer32\(Default) = "C:\WINDOWS\system32\nvcpl.dll" ["NVIDIA Corporation"]
"{FFB699E0-306A-11d3-8BD1-00104B6F7516}" = "Play on my TV helper"
-> {HKLM...CLSID} = "NVIDIA CPL Extension"
\InProcServer32\(Default) = "C:\WINDOWS\system32\nvcpl.dll" ["NVIDIA Corporation"]
"{B41DB860-8EE4-11D2-9906-E49FADC173CA}" = "WinRAR shell extension"
-> {HKLM...CLSID} = "WinRAR"
\InProcServer32\(Default) = "C:\Program Files\WinRAR\rarext.dll" [null data]
"{72923739-5A47-40A3-9895-25AF0DFBB9E4}" = "Glary Utilities Context Menu Shell Extension"
-> {HKLM...CLSID} = "Glary Utilities Context Menu Shell Extension"
\InProcServer32\(Default) = "C:\PROGRA~1\GLARYU~1\CONTEX~1.DLL" ["Glarysoft Ltd"]
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ShellServiceObjectDelayLoad"WPDShServiceObj" = "{AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5}"
-> {HKLM...CLSID} = "WPDShServiceObj Class"
\InProcServer32\(Default) = "C:\WINDOWS\system32\wpdshserviceobj.dll" [MS]
HKLM\SOFTWARE\Classes\*\shellex\ContextMenuHandlersGlary Utilities\(Default) = "{72923739-5A47-40A3-9895-25AF0DFBB9E4}"
-> {HKLM...CLSID} = "Glary Utilities Context Menu Shell Extension"
\InProcServer32\(Default) = "C:\PROGRA~1\GLARYU~1\CONTEX~1.DLL" ["Glarysoft Ltd"]
MagicISO\(Default) = "{DB85C504-C730-49DD-BEC1-7B39C6103B7A}"
-> {HKLM...CLSID} = "MShellExtMenu Class"
\InProcServer32\(Default) = "C:\Program Files\MagicISO\misosh.dll" ["MagicISO, Inc."]
SDContextExt\(Default) = "{70F8E90E-353A-47AB-B297-C576345EE693}"
-> {HKLM...CLSID} = "PC Tools Context Menu Extension"
\InProcServer32\(Default) = "C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\SDCONT~1.DLL" ["PC Tools"]
Symantec.Norton.Antivirus.IEContextMenu\(Default) = "{FAD61B3D-699D-49B2-BE16-7F82CB4C59CA}"
-> {HKLM...CLSID} = "IEContextMenu Class"
\InProcServer32\(Default) = ""C:\Program Files\Norton Internet Security\Engine\17.0.0.136\NavShExt.dll"" ["Symantec Corporation"]
WinRAR\(Default) = "{B41DB860-8EE4-11D2-9906-E49FADC173CA}"
-> {HKLM...CLSID} = "WinRAR"
\InProcServer32\(Default) = "C:\Program Files\WinRAR\rarext.dll" [null data]
HKLM\SOFTWARE\Classes\Directory\shellex\ContextMenuHandlersMagicISO\(Default) = "{DB85C504-C730-49DD-BEC1-7B39C6103B7A}"
-> {HKLM...CLSID} = "MShellExtMenu Class"
\InProcServer32\(Default) = "C:\Program Files\MagicISO\misosh.dll" ["MagicISO, Inc."]
WinRAR\(Default) = "{B41DB860-8EE4-11D2-9906-E49FADC173CA}"
-> {HKLM...CLSID} = "WinRAR"
\InProcServer32\(Default) = "C:\Program Files\WinRAR\rarext.dll" [null data]
HKLM\SOFTWARE\Classes\Folder\shellex\ContextMenuHandlersGlary Utilities\(Default) = "{72923739-5A47-40A3-9895-25AF0DFBB9E4}"
-> {HKLM...CLSID} = "Glary Utilities Context Menu Shell Extension"
\InProcServer32\(Default) = "C:\PROGRA~1\GLARYU~1\CONTEX~1.DLL" ["Glarysoft Ltd"]
MagicISO\(Default) = "{DB85C504-C730-49DD-BEC1-7B39C6103B7A}"
-> {HKLM...CLSID} = "MShellExtMenu Class"
\InProcServer32\(Default) = "C:\Program Files\MagicISO\misosh.dll" ["MagicISO, Inc."]
SDContextExt\(Default) = "{70F8E90E-353A-47AB-B297-C576345EE693}"
-> {HKLM...CLSID} = "PC Tools Context Menu Extension"
\InProcServer32\(Default) = "C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\SDCONT~1.DLL" ["PC Tools"]
Symantec.Norton.Antivirus.IEContextMenu\(Default) = "{FAD61B3D-699D-49B2-BE16-7F82CB4C59CA}"
-> {HKLM...CLSID} = "IEContextMenu Class"
\InProcServer32\(Default) = ""C:\Program Files\Norton Internet Security\Engine\17.0.0.136\NavShExt.dll"" ["Symantec Corporation"]
WinRAR\(Default) = "{B41DB860-8EE4-11D2-9906-E49FADC173CA}"
-> {HKLM...CLSID} = "WinRAR"
\InProcServer32\(Default) = "C:\Program Files\WinRAR\rarext.dll" [null data]
Group Policies {GPedit.msc branch and setting}:
-----------------------------------------------
Note: detected settings may not have any effect.
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
"HonorAutorunSetting" = (REG_DWORD) dword:0x00000001
{unrecognized setting}
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
"HonorAutoRunSetting" = (REG_DWORD) dword:0x00000001
{unrecognized setting}
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System
"shutdownwithoutlogon" = (REG_DWORD) dword:0x00000001
{Computer Configuration|Windows Settings|Security Settings|Local Policies|Security Options|
Shutdown: Allow system to be shut down without having to log on}
"undockwithoutlogon" = (REG_DWORD) dword:0x00000001
{Computer Configuration|Windows Settings|Security Settings|Local Policies|Security Options|
Devices: Allow undock without having to log on}
Active Desktop and Wallpaper:
-----------------------------
Active Desktop may be disabled at this entry:
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellState
Displayed if Active Desktop enabled and wallpaper not set by Group Policy:
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Desktop\General"Wallpaper" = "C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Wallpaper1.bmp"
Displayed if Active Desktop disabled and wallpaper not set by Group Policy:
HKCU\Control Panel\Desktop"Wallpaper" = "C:\Documents and Settings\paranoidalny\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Wallpaper1.bmp"
Enabled Screen Saver:
---------------------
HKCU\Control Panel\Desktop"SCRNSAVE.EXE" = "C:\WINDOWS\System32\logon.scr" [MS]
Windows Portable Device AutoPlay Handlers
-----------------------------------------
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\AutoplayHandlers\Handlers
MSWPDShellNamespaceHandler"Provider" = "@%SystemRoot%\System32\WPDShextRes.dll,-501"
"CLSID" = "{A55803CC-4D53-404c-8557-FD63DBA95D24}"
"InitCmdLine" = " "
-> {HKLM...CLSID} = "WPDShextAutoplay"
\LocalServer32\(Default) = "C:\WINDOWS\system32\WPDShextAutoplay.exe" [MS]
Startup items in "paranoidalny" & "All Users" startup folders:
--------------------------------------------------------------
C:\Documents and Settings\paranoidalny\Menu Start\Programy\Autostart
"MagicDisc" -> shortcut to: "C:\Program Files\MagicDisc\MagicDisc.exe" ["MagicISO, Inc."]
Enabled Scheduled Tasks:
------------------------
"GlaryInitialize" -> launches: "C:\Program Files\Glary Utilities\initialize.exe" ["Glarysoft Ltd"]
Winsock2 Service Provider DLLs:
-------------------------------
Namespace Service Providers
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Winsock2\Parameters\NameSpace_Catalog5\Catalog_Entries\ {++}
000000000001\LibraryPath = "%SystemRoot%\System32\mswsock.dll" [MS]
000000000002\LibraryPath = "%SystemRoot%\System32\winrnr.dll" [MS]
000000000003\LibraryPath = "%SystemRoot%\System32\mswsock.dll" [MS]
Transport Service Providers
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Winsock2\Parameters\Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\ {++}
0000000000##\PackedCatalogItem (contains) DLL [Company Name], (at) ## range:
%SystemRoot%\system32\mswsock.dll [MS], 01 - 03, 06 - 13
%SystemRoot%\system32\rsvpsp.dll [MS], 04 - 05
Toolbars, Explorer Bars, Extensions:
------------------------------------
Toolbars
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\WebBrowser"{7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA}"
-> {HKLM...CLSID} = "Norton Toolbar"
\InProcServer32\(Default) = "C:\Program Files\Norton Internet Security\Engine\17.0.0.136\coIEPlg.dll" ["Symantec Corporation"]
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar"{7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA}" = "Norton Toolbar"
-> {HKLM...CLSID} = "Norton Toolbar"
\InProcServer32\(Default) = "C:\Program Files\Norton Internet Security\Engine\17.0.0.136\coIEPlg.dll" ["Symantec Corporation"]
Extensions (Tools menu items, main toolbar menu buttons)
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Extensions{E2E2DD38-D088-4134-82B7-F2BA38496583}"MenuText" = "@xpsp3res.dll,-20001"
"Exec" = "%windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe" [MS]
{FB5F1910-F110-11D2-BB9E-00C04F795683}"ButtonText" = "Messenger"
"MenuText" = "Windows Messenger"
"Exec" = "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" [MS]
Miscellaneous IE Hijack Points
------------------------------
C:\WINDOWS\INF\IERESET.INF (used to "Reset Web Settings")
Added lines (compared with English-language version):
[Strings]: START_PAGE_URL="http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&pver=6&ar=msnhome"
[Strings]: MS_START_PAGE_URL="http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&pver=6&ar=msnhome"
Missing lines (compared with English-language version):
[Strings]: 2 lines
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AboutURLs<> "InPrivate" = "res://ieframe.dll/inprivate.htm" [MS]
Running Services (Display Name, Service Name, Path {Service DLL}):
------------------------------------------------------------------
cFosSpeed System Service, cFosSpeedS, ""C:\Program Files\cFosSpeed\spd.exe" -service" ["cFos Software GmbH"]
Karta wydajności WMI, WmiApSrv, "C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiapsrv.exe" [MS]
Norton Internet Security, NIS, ""C:\Program Files\Norton Internet Security\Engine\17.0.0.136\ccSvcHst.exe" /s "NIS" /m "C:\Program Files\Norton Internet Security\Engine\17.0.0.136\diMaster.dll" /prefetch:1" ["Symantec Corporation"]
NVIDIA Display Driver Service, NVSvc, "C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe" ["NVIDIA Corporation"]
PC Tools Auxiliary Service, sdAuxService, "C:\Program Files\Spyware Doctor\pctsAuxs.exe" ["PC Tools"]
PC Tools Security Service, sdCoreService, "C:\Program Files\Spyware Doctor\pctsSvc.exe" ["PC Tools"]
Performance Service, nTuneService, "C:\Program Files\NVIDIA Corporation\nTune\nTuneService.exe /StartService" ["NVIDIA"]
TP-LINK Configuration Service, ACS, "C:\WINDOWS\system32\acs.exe" [null data]
Update Center Service, UpdateCenterService, "C:\Program Files\NVIDIA Corporation\System Update\UpdateCenterService.exe /StartService" ["NVIDIA"]
---------- (launch time: 2009-10-06 21:05:04)
<>: Suspicious data at a browser hijack point.
+ This report excludes default entries except where indicated.
+ To see *everywhere* the script checks and *everything* it finds,
launch it from a command prompt or a shortcut with the -all parameter.
+ To search all directories of local fixed drives for DESKTOP.INI
DLL launch points, use the -supp parameter or answer "No" at the
first message box and "Yes" at the second message box.
---------- (total run time: 24 seconds, including 8 seconds for message boxes)
Odpowiedzi: 18
Powodem były najnowsze stery, nie zawsze najnowsze znaczy lepsze
Mam ten procesor od conajmniej roku i nigdy nie było problemów, byłem tam na forum ale nic na ten temat nie ma.
Gdzieś tam na jakimś forum przeczytałem, że może chodzić o jakieś pamięci L1,L2,L3, EPRON itp. czy jaskoś tak, procesora które nie ulegają kasowaniu podczas formatowania dysku i zawsze przechowują informacje w sobie i tylko serwis może je skasować za pomocą jakiegoś naświetlania ultrafioletowego ?? ( czarna magia jak dla mnie ), więc niezależnie od systemu ta właśnie aplikacja co jest błąd zawsze ma przypisawane coś tam przez procesor i występuje przepełnienie buffora.
OMG wcale nie wiem o co biega
Nowy komp nic tu nie da. CoD nie był projektowany dla procesorów wielordzeniowych (już z HT zdarzały się problemy - stąd pytałem czy gra jest zaktualizowana na maxa). Nie jestem pewien czy da się zmienić koligacje programu / procesu na stałe - ale to i tak nieistotne - bo coś mi się widzi że ustawiasz koligację tylko dla jednego procesu .... Może zrób tak - wejdź na forum callofduty.pl i poczytaj jak chłopaki rozwiązują problemy z wielordzeniowymi CPU.
sorry ale już teraz jestem na xp i do czasu rozwiązania problemu zostaję na nim.
Zainstalowałem CoD:WaW najnowszą i śmiga normalnie na max-ach.
Pozostaje czekać na rozwiązanie, o ile takowe istnieje, bo nowego kompa nie chce mi się kupować #-o
dokładnie już dwukrotnie formatowałem partycje i stawiałem nowy system, za pierweszym razem był ponownie XP, ale nie dało rezultatu, to za drugim razem postawiłem WIN7, ale też bez zmian.
Dobra kończę instalować xp na wmvare i zobaczymy, tylko jak z tej maszyny uruchomić grę ??
Trzeba ją też zainstalować na tym wmvare ??
Co ciekawe to jak włączam grę i pojawia się problem to biorę menadżera zadań i tam na tym procesie ustawiam koligację i wskazuję aby aplikacja była odpalana tylko na jednym procesorze, ale jak włączam ją znów to nadal jest problem a koligacja nie działa i odpala grę na 4 procesorach, albo przynajmniej tak pokazuje.
Jest może sposób, aby grę odpalić w trybie awaryjnym systemu, bo jakoś nie mogę.
wkurza mnie ten WIN7, nic na nim nie można robić więc zainstalowałem teraz XP wraz z pełnym formatem i wrzucę ten boot.ini
[url=http://ifotos.pl/zobacz/rerrea.PNG][img]http://ifotos.pl/mini/rerrea.PNG[/img][/url]
No i niestety po zainstalowaniu gry nadal ten sam problem ](*,)
tak - ale pisałeś też że pod Win 7 też nie działa. To znaczy że problem pojawia się już na etapie ładowania systemu, a nie samej gry.
zrobię jak mówisz, ale w wcześniejszych postach pisałem, że przeskoczę na WIN 7
snatches - ile ty masz jeszcze zainstalowanych tych ulepszaczy ? Screeny które pokazałeś - to chyba Win 7 a nie Win XP, albo może Win XP znowu z jakimiś dopalaczami.... Ilość niewiadomych w tym równaniu zaczyna przypominać puzzle układane obrazkiem do blatu.
Zresztą - co mi tam: ty eksperymentujesz ze mną - ja poeksperymentuję z tobą: zobacz czy gra uruchomi się w trybie zgodności (pod Win XP -> Win 98; pod Win 7 -> Win XP SP2 - albo jeszcze lepiej - zakładając że masz wersję RC Win 7 - zobacz czy CoD odpali się w maszynie wirtualnej XP). Jeśli ruszy - choćby na chwilę - to poprzez menadżer zadań ustaw proces uruchamiający grę do działania z wykorzystaniem tylko jednego CPU.
[url=http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1009/scr2e5cb.png][img]http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img1009/min_scr2e5cb.jpg[/img][/url]
wyciągałem kości i nic co do boot.ini to nie ma czegoś takiego w WIN7, problem wystąpił dopiero teraz po raz pierwszy,co do PEA jest takie coś
[url=http://ifotos.pl/zobacz/rehqwq.png][img]http://ifotos.pl/mini/rehqwq.png[/img][/url]
Natomiast zainstalowałem najnowszą z serii grę czyli Call of Duty World at War i śmiga aż miło #-o
Dobra nasza - jest podejrzany: robiłeś format TYLKO dysku z XP ? Nie usuwałeś partycji ?? Jeśli tak - to odpal (pod XP) msconfig i w zakładce Rozruch zajrzyj pod przycisk Opcje zaawansowane ... Konkretnie interesują mnie opcje które masz w polu "Liczba procesorów" - ale chyba najwydajniej będzie jak zrobisz zrzut z ekranu z tym okienkiem i go tu wkleisz.
Dodatkowo - w ramach eksperymentu - wyciągnij 2 GB pamięci (a jak ci się nie chce grzebać w bebechach - wydaj polecenie systeminfo Windowsowi XP - dokładnie chodzi mi o listę zainstalowanych poprawek w tym SP). Błąd bufora może być również spowodowany brakiem odpowiedniego SP lub precyzyjniej - poprawki dot. 4 GB pamięci i 32 bitowego systemu operacyjnego (warto także sprawdzić czy w boot.ini znajduje się przełącznik /PAE).
Przy 4 GB pamięci (trzeba też czasem pokombinować w ustawieniami w BIOSie - ale wybacz jestem nieco za bardzo zmęczony by teraz sięgać po instrukcję). Możesz też w ramach eksperymentu wyłączyć pamięć wirtualną (plik wymiany) w XP.
Ponieważ łatwo się domyślić że od 5 lat nie posiadasz Quada - to napisz czy ten problem wystąpił dopiero teraz, czy już wcześniej odpalałeś CoD na Quadzie ?
Manufacturer:
Processor: INTEL CORE 2 QUAD Q9400 2,60GHz (FSB 1333Mhz, 12MB L2 cache)
Memory: 4GB DUAL DDR2 FSB 800MHz
Hard Drive: 500GB SATAII , 7200rpm, 16MB chache
Video Card: GEFORCE GTX280 1024MB ( 512bit )
Monitor: LG "22"
Sound Card: Realtek ALC662 @ Intel 82801GB ICH7 - High Definition Audio Controller
Speakers/Headphones: SENNHEISER
Keyboard: CHICONY
Mouse: A4TECH
Mouse Surface: STANDARD
Operating System: WINDOWS XP, WIN 7 ULT x86
Motherboard: Gigabyte GA-P35-DS3L, P35+ICH9, DDR2-1066, SATA2, GBLAN, ATX
Bios był przywracany, bateryjka wyciągana, zabawa ze zworkiem cmos clear, brak mi pomysłów już ](*,)
Gra jest oryginalna, a patche to aktualizacje tej gry z strony producenta, wszystko chodziło przez ponad 5 lat bez problemów, jak łapałem jakiegoś trojana czy inne robactwo to ostatecznie format zawsze rozwiązywał problem, tylko tym razem jest tragedia.
zainstaluję need for speeda shifta i zobaczymy czy ruszy ?
NFS śmiga na maxach więc to raczej dotyczy tylko i wyłącznie tych dwóch gier których proces wcześniej przyśpieszłem za pomocą Ashampoo Core Tuner :/
Snatches - dla porządku - ten patch który posiadasz - do jest wersja .. ?
Nie od dziś wiadomo że CoD jest czuły na punkcie rdzeni w CPU (najlepiej działa na jednym). Nie mam bladego pojęcia co Ashampoo mógł zmienić - ale stawiam na to że to jego wina jest. Zresetuj BIOS do ustawień domyślnych. Podaj konfigurację kompa i będziemy dumali dalej.
Patch to nie crack tylko aktualizacja dla gry, tak dla jasności [-(
Natomiast niestety na Windows 7 Ultimate pojawia się ten sam problem więc już na 80% to coś ze sprzętem, 20% zostaje na opcje że z innej partycji przedostaje się jakieś robactwo, tylko czemu go nie może znaleźć żadne skanowanie ??
Co gorsze nie mam pojęcia czego to dotyczy, o jaki bufor chodzi ??
czy to chodzi o dysk, ram, procesor, router i sam już nie wiem jakie jeszcze są bufory ??
wyjąłem bateryjkę na jakieś 30 minut ale nie pomogło,chyba że istnieje jeszcze bardziej skuteczny sposób resetu ? , pozostaje zainstalować na innej partycji, może to coś pomoże#-o
A tak na marginesie to służę każdą informacją jaka będzie potrzebna do rozwiązania problemu, co do formatu to nie zrobiłem tego od razu tylko po kilku godzinach szukania rozwiązania, a zaznaczam że takie gry jak GTAIV, Crysis czy Prototyp w tym samym czasie śmigały jak Pszczółka Maja :-k więc doszedłem do wniosku że mam jakieś robactwo a w związku z brakiem rezultatów przy skanowaniu NIS i SD uznałem iż format naprawi problem, niestety myliłem się :neutral:
System instalowałem od podstaw
Co do patcha gram w tą grę od pięciu lat i nigdy żaden system nie narzekał
Co do Hijacka to gdybym znał się na logach to nie wklejał bym go na forum, więc sam nie wiem o jaki syf ci chodzi.
Co do Nortona i Spyware Doc... to również czytałem że się gryzie, ale jakoś mi się nie gryzie chodź tyle lat używam ich razem, ale bez znaczenia ponieważ błąd występuje niezależnie od tego czy zainstalowane są te programy czy nie.
I niestety instalacja na innej partycji również nie pomogła ](*,)
wezmę zainstaluję WIN 7, może zmiana systemu pomoże ?
Robiłem format dysku co równa się z odinstalowaniem gry ](*,)
Zastanawiam się czy to może nie jest spowodowane przez procesor, ponieważ jak pamiętam jakoś 1 dzień przed tą awarią bawiłem się [b]Ashampoo Core Tuner[/b] i jedyne zmiany jakie tam wprowadziłem to właśnie tylko dotyczące tych dwóch aplikacji przy których teraz jest ten problem, a dokładnie skorzystałem z opcji przyśpieszenia tych procesów i może to właśnie to, tylko pytanie jak to się zapamiętało pomimo przeprowadzenia formatowania partycji systemowej.
I jak to teraz zresetować #-o #-o
[quote=snatches]Nie mam zielonego pojęcia z czym to jeść, co może być powodem takiego stanu rzeczy, dodam iż jeszcze 2-3 godziny wcześniej grałem w tę grę bez najmniejszych problemów.[/quote]Oczywiście grę reinstalowałeś i nic to nie pomogło...?
[-( niestety, ale dzięki za zaangażowanie :-k
czekam na dalsze propozycje
[url=https://activision.custhelp.com/cgi-bin/activision.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=11991&p_created=1072719242&p_sid=X1DAoLJj&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=24299&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MTUsMTUmcF9wcm9kcz0mcF9jYXRzPSZwX3B2PSZwX2N2PSZwX3NlYXJjaF90eXBlPWFuc3dlcnMuc2VhcmNoX25sJnBfcGFnZT0xJnBfc2VhcmNoX3RleHQ9QnVmZmVyIFVuZGVycnVu&p_li=&p_topview=1]Jak zwykle - najciemniej pod latarnią.[/url]