Brak plików.

Po sprawdzeniu Nortonem WinDoctor systemu mam taki komunikat:
Program C:Program FilesCommon FilesInstallShieldProfessionalRunTime101Intel32DotNetInstaller.exe nie moźe uzyskać dostępu do wymaganego pliku mscoree.dll.
Co z tym zrobić?

Odpowiedzi: 3

http://www.centrumxp.pl/forum/viewtopic.php?t=25000&highlight=mscoree+dll
McScr@by
Dodano
03.12.2004 23:34:01
menu uruchom wpisz :arrow: sfc /scannow :) Pozdrawiam :!:
mariusz25l
Dodano
03.12.2004 23:28:01
Symantec podaje takie rozwiazanie –> http://service1.symantec.com/SUPPORT/nsw.nsf/docid/2002112512224107
EL NINO
Dodano
01.12.2004 19:38:10
Wiech
Dodano:
01.12.2004 00:58:27
Komentarzy:
3
Strona 1 / 1