Brak dzwieku!!
Mam taki duzy problem... Mam Windows XP Professional. Na wstepie juz nie musze tlumaczyc ze Windows legalny :) Wiec do rzeczy: wszystko bylo dobrze, dopoki cos mnie nie wzielo, by pobrac aktualizacje dla mojego komputera. Wchodze na Widnows Update, robie wszystko po kolei, instaluje te siedemdziesiat pare aktualizacji, w tym Internet Explorer 7 i Windows Media Player 11, potem restartuje komputer... i nie mam dzwieku ;( Nie wiem co mam zrobic, bo ja bez glosnikow zyc nie moge... I prosze, zeby ktos wytlumaczyl mi wszystko krok po kroku, bo ja jestem zielony :( Z gory wielkie dzieki.
Odpowiedzi: 10
i co mam dac ci z tego podgladu zdarzen??
Skoro w menadżerze urzadzen jest wszystko OK to sprawdź to -> [url]http://forum.infojama.pl/viewtopic.php?p=636405[/url]
Podgląd zdarzen uruchamiasz poprzez wpisanie w start -> uruchom polecenia eventvwr.msc
podglad zdarzen? a czym to sie je? prosze krok po kroku bo ja zielony :P
menadzer cytuja informuje mnie ze SiS 7012 Audio Driver To urządzenie działa poprawnie.
nie wiem, co trzeba jeszcze zrobic... moze po prostu odinstalwoac te swinstwo (czyt. aktualizacje)??
Menadżer urządzeń pokazuje błąd przy karcie muzycznej nadal ??
Podgląd zdarzeń co raportuje na temat błędu explorera ??
przed chwila skonczyly sie instalowac sterowniki z sisa, menadzera urzadzen nie widzialem po zniknieciu i paska i ikonek... a z tym zniknieciem bylo tak, ze pisze, pisze posta, a tu... znik! i nie ma ikonek, i nie dziala ctrl alt del...
@edit
no i tak - instalacja ponowna sterownika do mojej karty nic nie dala... nadal nie ma dzwieku... za to pojawil sie nowy problem - problem z explorer.EXE, ktory musi zostac zamkniety tuz po wlaczeniu komputera... :( eh... przyszedlem z brakiem dzwieku, wychodze z brakiem dzwieku i brakiem explorerera, cokolwiek mialoby to znaczyc... :(
@edit