Blagam, pomozcie!!
Witam,
Mam pewien problem, otoz niedawno zainstalowalem XP jakies 4–5dni temu i w zasadzie nie da
sie go wlaczyc tak zeby ten nie zrestartowal, czesto tez wyskakuje bluescreen z jakims
bledem i informacja ze komputer zostal wylaczony dla jego bezpieczenstwa. Parametry kompa
to: Athlon 1,25, GF 440 MX with AGP8X, a sprzet audio to cos AC`97 (chyba tak sie to pisze,
nie mam pojecia czy to nazwa sterownika czy urzadzenia)
Przepraszam za dla Was zapewne glupie pytania, jednak jestem zielony jesli chodzi o te sprawy i dlatego pytam.. Dodatkowo podaje tutaj loga z HijcakThis, moze okazac sie Wam przydatny, aha jeszcze informacja ze wylaczylem sprzet audio w biosie
z gory dziekuje za pomoc,
pozdrawiam serdecznie
kuba
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 18:36:02, on 2005–02–23
Platform: Windows XP (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000)
Running processes:
C:WINDOWSSystem32smss.exe
C:WINDOWSsystem32winlogon.exe
C:WINDOWSsystem32services.exe
C:WINDOWSsystem32savedump.exe
C:WINDOWSsystem32lsass.exe
C:WINDOWSsystem32svchost.exe
C:WINDOWSSystem32svchost.exe
C:WINDOWSExplorer.EXE
C:WINDOWSsystem32spoolsv.exe
C:WINDOWSSystem32 vsvc32.exe
C:Documents and SettingsMithrandirUstawienia lokalneTempKatalog tymczasowy 2 dla
hijackthis.zipHijackThis.exe
O4 – HKLM..Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:WINDOWSSystem32NvCpl.dll,NvStartup
O4 – HKLM..Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%system32dumprep 0 –k
O4 – HKCU..Run: [Gadu–Gadu] "C:Program FilesGadu–Gadugg.exe" /tray
O9 – Extra button: Related – {c95fe080–8f5d–11d2–a20b–00aa003c157a} –
C:WINDOWSweb elated.htm
O9 – Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links – {c95fe080–8f5d–11d2–a20b–00aa003c157a} –
O23 – Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) – NVIDIA Corporation –
Mam pewien problem, otoz niedawno zainstalowalem XP jakies 4–5dni temu i w zasadzie nie da
sie go wlaczyc tak zeby ten nie zrestartowal, czesto tez wyskakuje bluescreen z jakims