Błąd CorelDraw9PL w WinXpPro
Czy ktoś z szanownych uczestników forum spotkał się z problemem w CorelDraw9PL na WinXP Pro:
W prawidłowo zainstalowanym CorelDraw próba uruchomienia Opcji z menu Narzędzia (lub dowolnego składnika Opcji np. z menu Widok)zawsze kończy się niepowodzeniem. (błędem i odpowidnio zamknięciem aplikacji) jest to o tyle dziwne, źe identyczna instalacja na innym komputerze działa poprawnie. Jestem w trakcie ponownej instalacji wszystkich składników Office 2002, Norton AntiVirus 2003, uaktualnień systemu na komputerze próbnym, zeby wykryc gdzie i kiedy to się przewraca. Lekko licząc jest to pare godzin niepotrzebnej roboty. Podejrzewam konflikt z jakimś oprogramowaniem (moźe Office? lub jakimś składnikem Windows Upd?) Gdyby ktoś miał jakieś doświadczenie w tym temacie byłbym bardzo zobowiązany!
jdrzew@wp.pl[/list]
W prawidłowo zainstalowanym CorelDraw próba uruchomienia Opcji z menu Narzędzia (lub dowolnego składnika Opcji np. z menu Widok)zawsze kończy się niepowodzeniem. (błędem i odpowidnio zamknięciem aplikacji) jest to o tyle dziwne, źe identyczna instalacja na innym komputerze działa poprawnie. Jestem w trakcie ponownej instalacji wszystkich składników Office 2002, Norton AntiVirus 2003, uaktualnień systemu na komputerze próbnym, zeby wykryc gdzie i kiedy to się przewraca. Lekko licząc jest to pare godzin niepotrzebnej roboty. Podejrzewam konflikt z jakimś oprogramowaniem (moźe Office? lub jakimś składnikem Windows Upd?) Gdyby ktoś miał jakieś doświadczenie w tym temacie byłbym bardzo zobowiązany!
jdrzew@wp.pl[/list]
Odpowiedzi: 6
mam dokladnie ten sam problem z tym ze mam xp home edition, i nie mam zielonego pojecia jak mam sobie z tym poradzic,
PROSZE O POMOC
PROSZE O POMOC
Nie kaźdy ma kilkaset złotych na aktuala – poza tym nawet nie wiem, czy z 9 na 11 da się go zrobić... :P
Witam,
Mialem podobny problem – niestety latka tutaj nie pomorze – na stronie corla mozesz o tym przeczytac – problem tkwi w czasem i w samym nortonie – nie wiem dlaczego ale tak jest. O tym tez mozna przeczytac na formu – ja dalem sobie spokoj z 9 pl i przesiadlem sie na 11 – radze zrobic to samo!!
Mialem podobny problem – niestety latka tutaj nie pomorze – na stronie corla mozesz o tym przeczytac – problem tkwi w czasem i w samym nortonie – nie wiem dlaczego ale tak jest. O tym tez mozna przeczytac na formu – ja dalem sobie spokoj z 9 pl i przesiadlem sie na 11 – radze zrobic to samo!!
Rozumiem.
Jak tylko bedziesz mógł zrobić reinstalkę "na czysto" – to zrób to – nie ma lepszego sposobu jak dogłębna lewatywa. Jak juź przeinstalujesz, zainstalujesz sterowniki sprzetowe, Corela, itd. i sytwierdzisz, źe wszystko chodzisz, tak jak sobie tego zyczysz, to zrób obraz dysku, dzięki czemu następnym razem skrócisz czas instalacji do kilkunastu minut (polecam Norton Ghosta, ale są takźe inne bezpłatne programy, ale z takowymi, to nigdy nic nie wiadomo do końca).
Jak tylko bedziesz mógł zrobić reinstalkę "na czysto" – to zrób to – nie ma lepszego sposobu jak dogłębna lewatywa. Jak juź przeinstalujesz, zainstalujesz sterowniki sprzetowe, Corela, itd. i sytwierdzisz, źe wszystko chodzisz, tak jak sobie tego zyczysz, to zrób obraz dysku, dzięki czemu następnym razem skrócisz czas instalacji do kilkunastu minut (polecam Norton Ghosta, ale są takźe inne bezpłatne programy, ale z takowymi, to nigdy nic nie wiadomo do końca).
Dziękuję za dobre chęci. Niestety problem leźy gdzieś głębiej. Najprawdopodobniej Corela rozwala któraś z łat Windows tyle, źe nie potrafię dojść która. Na komputerze, na którym Corel wczoraj nie chodził odtworzyłem instalację systemu, offica i nortona od początku (krytycznych SP teź) – i Corel jest nie do wywrócenia. Na komputerze, na którym nie mogę sobie pozwolić na reinstalację (przynajmniej nie teraz) mimo odinstalowania wielu elementów i pieczołowitego czyszczenia rejestru Corel daje błąd jak zaklęty. No cóź poźyjemy zobaczymy. Jeszcze raz dziękuję za źyczliwą radę.
jdrzew
jdrzew
Ogólnie rzecz biorąc nie powinno być problemów z ta wersją. Swego czasu ją uzywałem z powodzeniem i był git. Jednak skoro masz problem są 2 wyjścia:
:arrow: 1. Poszukaj łatki do tego na Windows Update – jest tam jedna taka zbiorcza naprawiające błędy w kompatybilności oprogramowania (moźe Corela teź to dotyczy).
:arrow: 2. Skoro piszesz, źe na innym kompie z Win XP jest dobrze, to rozwiązaniem jest przeinstalowanie systemu na tym, na którym są problemy (przeinst... = format C: i "wio od początku").
:arrow: 1. Poszukaj łatki do tego na Windows Update – jest tam jedna taka zbiorcza naprawiające błędy w kompatybilności oprogramowania (moźe Corela teź to dotyczy).
:arrow: 2. Skoro piszesz, źe na innym kompie z Win XP jest dobrze, to rozwiązaniem jest przeinstalowanie systemu na tym, na którym są problemy (przeinst... = format C: i "wio od początku").
Strona 1 / 1