AVAST >>upierdliwy komunikat<<
Witam ostatnio zainstalowałem sobie AVASTA i jak mam włączony DC+ to co 2 min pojawia się taki komunikat :
jak usunąć ten upierdliwy błąd??
Avast!! Czas oczekiwania na połączenie internetowe upłynął czekać dalej??
jak usunąć ten upierdliwy błąd??
Odpowiedzi: 6
A ja wyłączyłem całkowicie P2P, a tu ciągle ten komunikat :x
Juź miałem wywalić tego Avasta :D
Juź miałem wywalić tego Avasta :D
Noo ale duźo się nie myliłem to była poczta a nie P2P :evil: :x
Wielkie dzięki pomogło :D
Jak się tego pozbyc nie mam pojęcia. Sama od wczoraj mam ten problem. Za to wiem, jak to ustawić, źeby nie wyskakiwał komunikat.
– Wchodzisz w "Skaner dostepowy Avast"
– Klikasz na ostatniego z "Zainstalowanych dostawców" – "Poczta"
– Po prawej stronie klikasz na przycisk "Dostosuj"
– W zakładkę "Zaawansowane"
– I na dole jest cos takiego jak "Gdy czas minie:" i dwie opcje: 1)Pytaj co dalej [ta opcja jest włączona], 2) Zamknij połaczenie [na tę trzeba zmienić].
Pozdrawiam
– Wchodzisz w "Skaner dostepowy Avast"
– Klikasz na ostatniego z "Zainstalowanych dostawców" – "Poczta"
– Po prawej stronie klikasz na przycisk "Dostosuj"
– W zakładkę "Zaawansowane"
– I na dole jest cos takiego jak "Gdy czas minie:" i dwie opcje: 1)Pytaj co dalej [ta opcja jest włączona], 2) Zamknij połaczenie [na tę trzeba zmienić].
Pozdrawiam
Wyłączenie P2P nie pomogło, po godzinie zebrało się z 50 komunikatów :shock:
A więc klikasz w dolnym rogu na Avasta LPM klikasz na szczególy nie klikasz kiedy masz Mniej szczegółów :wink: odnajdujesz P2P i dajesz PAUZA jeźeli będzie dalej wyskakiwać to nie wiem, ale jeźeli nie to dajesz na START i ZAKOŃCZ i OK!
Strona 1 / 1