arkusze
Witam.
Mam taki maly problemik.
Co miesiac dostaje plik excelowski, w ktorym znajduje sie ponad 100 arkuszy (zakladek).
Moim zadaniem, jest to, aby zapisac kazdy arkusz osobno, co jest strasznie czasochlonne.
Stad moje pytanie – czy jest jakis sposob, by automatycznie zapisac kazdy arkusz osobno??
Prosze o pilna pomoc..
Pozdrawiam..
.:: space ::.
Mam taki maly problemik.
Co miesiac dostaje plik excelowski, w ktorym znajduje sie ponad 100 arkuszy (zakladek).
Moim zadaniem, jest to, aby zapisac kazdy arkusz osobno, co jest strasznie czasochlonne.
Stad moje pytanie – czy jest jakis sposob, by automatycznie zapisac kazdy arkusz osobno??
Prosze o pilna pomoc..
Pozdrawiam..
.:: space ::.
Odpowiedzi: 1
Hej!!
To znaczy, źe masz zapisać kaźdy arkusz w osobnym pliku?
Jeśli tak to moźna zrobić to poprzez VBA (makro).
Zrobisz to w parę sekund, ale co będziesz robił z pozostałym czasem. Szef, kierownik znajdzie Ci inne zajęcie moźe jeszcze bardziej głupie.
Pozdrawiam
To znaczy, źe masz zapisać kaźdy arkusz w osobnym pliku?
Jeśli tak to moźna zrobić to poprzez VBA (makro).
Zrobisz to w parę sekund, ale co będziesz robił z pozostałym czasem. Szef, kierownik znajdzie Ci inne zajęcie moźe jeszcze bardziej głupie.
Pozdrawiam
Strona 1 / 1