Access - relacje wiele do wielu
Hej!
Po pierwsze wypada się przywitać, także witam gorąco!:mryellow:
Po drugie, od kilku dni męczę się z Accessem próbując pojąć jak połączyć wszystkie tabele, żeby działało jak trzeba i nic..
Na stronie MS jest fajny tutorial jak utworzyć taką relacje, ale jak ją w właściwy sposób uzupełnić to już niestety nie znalazłem :/
a w czym rzecz:
W efekcie wyjściowym mam mieć główny formularz w którym będę mógł przypisać każdemu z pracowników kilka różnych szkoleń oraz w innym formularzu móc sprawdzić jacy pracownicy są przypisani do do tych konkretnych szkoleń.
Utworzyłem dodatkową tabelę (klucz podstawowy + ID tabel z którymi łącze) i połączyłem ją relacjami (1 do wielu) z tabelami pracownicy i szkolenia..a dalej przy różnych wariancjach, które próbowałem przeprowadzić wszystkie moje pomysły zawodzą..
Czy poszczególne pola/dane mają wszystkie być wprowadzone w tej dodatkowej tabeli czy w niej mają być zawarte tylko ID?
Jak to w ogóle ugryźć? :rolleyes:
Odpowiedzi: 2
2010 - przez MSDNAA, mogę zainstalować inną wersję, jeśli jest łatwiejsza do zrobienia tego
(tylko wtedy niektóre rzeczy nie chcą działać na niższej wersji, nawet po zapisaniu w trybie zgodności).
A który to MS Office? :-k
Strona 1 / 1