Access - baza jest ale i nowe problemy
Witam !!
Chciałbym prosić o podpowiedź :-)
Zrobiłem bazę danych w access. Jest to baza danych klientów z adresami , telefonami i tp.
Teraz chciałbym aby inne osoby pracujące mogły korzystać z niej ale pod pewnymi warunkami:
Chciałbym aby logowali się do bazy i żeby dla nich interface był jak najmniej pogmatwany.
Chciałbym się zapytać w jaki sposób to się odbywa. W jaki sposób zrobić tak aby oni mogli posługiwać się tylko formularzami lub czymś na ich wzór , a ja mógłbym używać access`a 2007 do obsługi/administrowania, bo napewno nie jesteśmy skazani na access`a do prostej edycji , zmiany , przeglądu danych.
To jest najważniejsze pytanie.
Po wielu dniach szukania na necie nic nie mogłem znaleźć.
Inna sprawa to ich logowanie - czy jest możliwość aby osoby logowały się do bazy.
Jeszcze jedna rzecz która mnie najbardziej męczy:
Chciałbym dołączyć do bazy przypominajkę która to by przypominała powiedzmy po 3 miesiącach że konto klienta nie było przeglądane , jakiegoś ważniejszego po 1 miesiącu, po prostu chciałbym uzależnić czas po jakim pojawia się informacja od jednej stałej liczbowej która pojawiać się będzie przy wpisywaniu kolejnego klienta (i oczywiście jest przy już wpisanych).
Prosiłbym bardzo o podpowiedź lub jakąkolwiek informację.
Pozdrawiam i czekam na posty :-)
Odpowiedzi: 0
Strona 0 / 0