Access - baza jest ale i nowe problemy

Witam !! Chciałbym prosić o podpowiedź :-) Zrobiłem bazę danych w access. Jest to baza danych klientów z adresami , telefonami i tp. Teraz chciałbym aby inne osoby pracujące mogły korzystać z niej ale pod pewnymi warunkami: Chciałbym aby logowali się do bazy i żeby dla nich interface był jak najmniej pogmatwany. Chciałbym się zapytać w jaki sposób to się odbywa. W jaki sposób zrobić tak aby oni mogli posługiwać się tylko formularzami lub czymś na ich wzór , a ja mógłbym używać access`a 2007 do obsługi/administrowania, bo napewno nie jesteśmy skazani na access`a do prostej edycji , zmiany , przeglądu danych. To jest najważniejsze pytanie. Po wielu dniach szukania na necie nic nie mogłem znaleźć. Inna sprawa to ich logowanie - czy jest możliwość aby osoby logowały się do bazy. Jeszcze jedna rzecz która mnie najbardziej męczy: Chciałbym dołączyć do bazy przypominajkę która to by przypominała powiedzmy po 3 miesiącach że konto klienta nie było przeglądane , jakiegoś ważniejszego po 1 miesiącu, po prostu chciałbym uzależnić czas po jakim pojawia się informacja od jednej stałej liczbowej która pojawiać się będzie przy wpisywaniu kolejnego klienta (i oczywiście jest przy już wpisanych). Prosiłbym bardzo o podpowiedź lub jakąkolwiek informację. Pozdrawiam i czekam na posty :-)

Odpowiedzi: 0

m0ty1
Dodano:
27.10.2008 12:10:55
Komentarzy:
0
Strona 0 / 0