60 sek.i over.Pomocy.
Moźliwe źe ten temat był tu juź poruszany,ale sorki niemogłem znaleść,więc moźe ktoś pomoźe mi nieco :)? Za kaźdyM razem jak połącze się z netem po niedługim czasie pokazuje mi się komunikat informujący o jakimś błędzie,przy okazji odlicza ładnie czas i restartuje kompa.Prosze o pomoc,jestem laikiem w tych sprawach więc dlatego tu trafiłem :) Pozdrawiam i dzięki z góry.
Odpowiedzi: 5
1. przeskanuj antywirusem kompa
2. wylacz uslugi w menedźerze windows odpowiadające nazwom plikow wirusa
3. wywal recznie te pliki z folderu windy
UWAGA! jezeli twoj antywirus nie znajduje nic musisz sciagnac aktualizacje ale jak to zrobic jak ci blaster restartuje kompa po polaczeniu z netem!
Nalezy wejsc w uruchom wpisac services.msc , znalezc usluge zdalne sterowanie (RPC) i wlasciwosciach tej uslugi zmienie reakcje komputera na bledy na nie podejmuj zadnej akcji. wtedy mozesz aktualizowac antyvira
2. wylacz uslugi w menedźerze windows odpowiadające nazwom plikow wirusa
3. wywal recznie te pliki z folderu windy
UWAGA! jezeli twoj antywirus nie znajduje nic musisz sciagnac aktualizacje ale jak to zrobic jak ci blaster restartuje kompa po polaczeniu z netem!
Nalezy wejsc w uruchom wpisac services.msc , znalezc usluge zdalne sterowanie (RPC) i wlasciwosciach tej uslugi zmienie reakcje komputera na bledy na nie podejmuj zadnej akcji. wtedy mozesz aktualizowac antyvira
pewnie i masz racje. ja jednak mysle ze to blaster poniewaz sasser rozlacza od razu a blaster po jakims czasie (ok. 2 – 3 min.). Jesli chodzi o kolejnosc to mozesz czasem usuwac po kilka razy jesli masz np. duza siec lokalna. Ja jak zalapalem blastera to najpierw zalatalem a potem w trybie awaryjnym go wywalilem i jest cacus.
Wszystkie drogi sa dobre ktore prowadza do celu.
Wszystkie drogi sa dobre ktore prowadza do celu.
baranek222:twoj problem to blaster...,
Za wcześnie z tą diagnozą,
Moźe to Blaster, Sasser, Korgo a moźe Cycle.
baranek222:musisz zaladowac latke na blastera i potem usunac go AV.