2 małe problemiki
Z racji, źe jestem nowy chciałbym na wstępie wszystkich przywitać.
Jestem początkującym uzytkownikiem WinXP Prof. (wcześniej szalałem na 98SE) i jak na razie mam 2 problemy które mi sprawiają kłopot:
1. gdzie trzeba ustawić aby windows przy uruchomieniu nie sprawdzał stacji dyskietek?
2. napęd DVD widzi tylko jedną sesje na płycie (zainstalowałem sterowniki ASPI ale nie pomogło)
Za odpowiedzi z góry dziękuje.
Jestem początkującym uzytkownikiem WinXP Prof. (wcześniej szalałem na 98SE) i jak na razie mam 2 problemy które mi sprawiają kłopot:
1. gdzie trzeba ustawić aby windows przy uruchomieniu nie sprawdzał stacji dyskietek?
2. napęd DVD widzi tylko jedną sesje na płycie (zainstalowałem sterowniki ASPI ale nie pomogło)
Za odpowiedzi z góry dziękuje.
Odpowiedzi: 12
Powiem tyle. Ja nie instaluje źadnych ASPI i normalnie nagrywam Clonem, alcoholem, nero itp.
Pyton_000:Odinstaluj stery ASPI i zobacz potem. Jak dalej nie będzie szło to zainstaluj jakieś inne np. te od Nero.
Odinstalowałem i nic. Zainstalowałem najnowsze 4.71.2 i teź ***. Spróbuje jeszcze z programem multimounter jak nie pomoźe to dam sobie z tym spokój. Moźliwe, źe tak sie dzieje poniewaź płyta była nagrana pod win98 w nero ale to nie powinno mieć chyba znaczenia.
I mam jeszcze pytanko: jakie są skutki źle nagranych sterowników ASPI tzn. co nie działa tak jak powinno i czy wogule one są potrzebne w winXP?
Odinstaluj stery ASPI i zobacz potem. Jak dalej nie będzie szło to zainstaluj jakieś inne np. te od Nero.
Pyton_000:Drugi jest właśnie dziwny. Bo moźliwe źe napęd nie odczytuje płytek wielosesyjnych, albo ze jest za sybko nagrana plytka.
Ale pod win98 wszystko jest wporządku
Drugi jest właśnie dziwny. Bo moźliwe źe napęd nie odczytuje płytek wielosesyjnych, albo ze jest za sybko nagrana plytka.
Pierwszy problem rozwiązany – Norton antivirus sprawdzał dyskietke mimo źe wyłączyłem skanowanie w rekordach rozruchowych, coś mu sie popierniczyło chyba.
Ale drugi problem nadal aktualny