Zwiecha komputera przy zamykaniu windows XP
Witam, jestem tutaj pierwszy raz, a to dlatego ze pojawil sie problem, z ktorym nie moge sobie poradzic.
Od paru dni Windows XP SP2 podczas zamykania zawiesza sie i musze komputer wylaczac klawiszem :( probowalem roznych metod ale niestety nic nie skutkuje.
W jaki sposob sprawdzic przy czym zawiesza sie komputer, slyszalem ze mozna to sprawdzic w jakim pliku log.
pozdrawiam
Od paru dni Windows XP SP2 podczas zamykania zawiesza sie i musze komputer wylaczac klawiszem :( probowalem roznych metod ale niestety nic nie skutkuje.
W jaki sposob sprawdzic przy czym zawiesza sie komputer, slyszalem ze mozna to sprawdzic w jakim pliku log.
pozdrawiam
Odpowiedzi: 3
Odinstalowanie nieuźywanych programów nie pomoźe, bo prawdopodobnie winny jest jakiś program działajacy w tle, który nie zwalnia uźywanego rejestru.
Poszukaj w podglądzie zdarzeń z błędami userenv, uźyj UPHClean.
Szczegóły na forum w starszych odpowiedziach.
Poszukaj w podglądzie zdarzeń z błędami userenv, uźyj UPHClean.
Szczegóły na forum w starszych odpowiedziach.
Probowalem odinstalowac programy ktorych nie uzywam, oczysicilem system przy pomocy HiJackThis, scand disc itp.
Jesli chodzi o dziennik zdarzen to mam nastepujace bledy, w zakladce system:
– Service Control Manager (Usługa Usługa inteligentnego transferu w tle zakończyła działanie; wystąpił specyficzny dla niej błąd 2147942402 (0x80070002).)
– DCOM (Serwer {4991D34B–80A1–4291–83B6–3328366B9097} nie zarejestrował się w modelu DCOM w wymaganym czasie.
)
Te bledy dosc czesto sie pojawiaja. Nie wiem czy to cos da ale nie dziala mi aktualizacja, juz dosc dawno.
Jesli chodzi o dziennik zdarzen to mam nastepujace bledy, w zakladce system:
– Service Control Manager (Usługa Usługa inteligentnego transferu w tle zakończyła działanie; wystąpił specyficzny dla niej błąd 2147942402 (0x80070002).)
– DCOM (Serwer {4991D34B–80A1–4291–83B6–3328366B9097} nie zarejestrował się w modelu DCOM w wymaganym czasie.
)
Te bledy dosc czesto sie pojawiaja. Nie wiem czy to cos da ale nie dziala mi aktualizacja, juz dosc dawno.
Jakich metod próbowałeś?? ZObacz czy masz jakieś błędy w podglądzie zdarzeń – PPM na Mój Komputer –> Zarządzaj –> Podgląd Zdarzeń
Strona 1 / 1