zawieszania się komputera

Po kliknięciu prawym klawiszem myszki na niktóre ikony /około 60%/ na ekranie pojawia się klepsydra. Po długim oczekiwaniu pojawia się okno z komunikatem "wystąpił problem z aplikacją drwtsn.32.exe i zostanie ona zamknięta,przepraszamy za kłopoty,wyślij raport o błędach do firmy Microsoft".Raport taki wysyłam.Po takim dziłaniu komputer zawiesza się.Przywrócenie normalnej pracy osiągam przez resetowanie.To samo zjawisko występuje w około 60% przy próbie skorzystaniu w dowolnym oknie z polecenia "usuń plik".Usuwanie pliku jest moźliwe tylko przez przekierowanie bezpśrednie z okna do kosza na ekranie. Co dalej robić? Jestem początkującym w sprawach komputerowych. Będę wdzięczny za podpowiedź.

Odpowiedzi: 3

czy dzieje sie to na wszystkich partycjach i wszystkich folderach??
kamaa
Dodano
03.10.2005 00:29:05
A moim to moźe być:
1. Przypadkowe zniszczenie pliku
2. Atak hakera
3. Wirus, trojan itp. itd.
4. Zainstalownanie jakiegoś programu
5. Utracenie zasilania w nieodpowienim momencie
6. A moźe jeszcze coś innego?

Wklej log z Hijack this'a (temat przyklejony, dział bezpieczeństwo)
Potem Start :arrow: uruchom :arrow: cmd.exe
wpisz chkdsk /f
potem t po zakończeniui restart kompa
Skan antywirusem i antyspywarem
Peter_l
Dodano
02.10.2005 17:49:37
marek1944:
Po kliknięciu prawym klawiszem myszki na niktóre ikony /około 60%/ na ekranie pojawia się klepsydra. Po długim oczekiwaniu pojawia się okno z komunikatem "wystąpił problem z aplikacją drwtsn.32.exe i zostanie ona zamknięta,przepraszamy za kłopoty,wyślij raport o błędach do firmy Microsoft".Raport taki wysyłam.Po takim dziłaniu komputer zawiesza się.Przywrócenie normalnej pracy osiągam przez resetowanie.To samo zjawisko występuje w około 60% przy próbie skorzystaniu w dowolnym oknie z polecenia "usuń plik".Usuwanie pliku jest moźliwe tylko przez przekierowanie bezpśrednie z okna do kosza na ekranie. Co dalej robić? Jestem początkującym w sprawach komputerowych. Będę wdzięczny za podpowiedź.