Zanikł dżwięk po instalacji neostrady
Po zainstalowaniu modemu USB do neostrady pojawił się problem z dżwiękiem.
Nie można odtwarzać muzyki ani dżwięków systemowych.
W panelu sterowania na karcie dżwięki i ... pojawiło się brak karty dżwiękowej.Pomogło ponowne zainstalowanie sterowników.Niestety po restarcie znów brakuje dżwięków.Za każdym razem po uruchomieniu systemu muszę na nowo instalować sterowniki do karty dżwiekowej.
Mam płytę gł.ASUS z układem dżwiękowym REALTEK ACL850
Dodam jeszcze,że w programie instalowanym ze sterownikami "Menedzer dżwięku" działa demo i słychać muzykę.
Mam pytanie .Co można zrobić żeby za każdym włączeniem komputera nie trzeba było instalować na nowo sterowników ?
Odpowiedzi: 1
Witam! szkoda, że nie podajesz Systemu Operacyjnego ale mimo to proponuję nastepujące kroki:
1. Po uruchomieniu komputera wcisnąć klawisz del (delete) - uruchomi sie okno z funkcjami Biosu. Odszukać w funkcjach Biosu: AC97` Realtek i przełączyć funkcję na auto lub enabled - restart komputera. Jeśli nie pomoże, to
2.Pobrać ze strony producenta najnowsze sterowniki audio i zainstalować. Jeśli nadal nie pomoże, to
3.Odinstalować sterowniki Neostrady i wyczyścić po restarcie Rejestr Systemowy tym programem http://www.macecraft.com/downloads/RegSupreme_setup.exe ( obsługuje polski interfejs - wybierz opcję dokładne czyszczenie rejestru) i po restarcie, ponownie zainstalować Neostradę
Jeśli problem wystapi ponownie radzę skontaktować się z pomocą techniczną TPSA
1. Po uruchomieniu komputera wcisnąć klawisz del (delete) - uruchomi sie okno z funkcjami Biosu. Odszukać w funkcjach Biosu: AC97` Realtek i przełączyć funkcję na auto lub enabled - restart komputera. Jeśli nie pomoże, to
2.Pobrać ze strony producenta najnowsze sterowniki audio i zainstalować. Jeśli nadal nie pomoże, to
3.Odinstalować sterowniki Neostrady i wyczyścić po restarcie Rejestr Systemowy tym programem http://www.macecraft.com/downloads/RegSupreme_setup.exe ( obsługuje polski interfejs - wybierz opcję dokładne czyszczenie rejestru) i po restarcie, ponownie zainstalować Neostradę
Jeśli problem wystapi ponownie radzę skontaktować się z pomocą techniczną TPSA
Strona 1 / 1