Xp HOME nie łączy się z Windows Update
Witam! Po awarii systemu włożyłem oryginał płytę z systemem i po wykonaniu naprawy wszystko działa za wyjątkiem możliwości połączenia się z Windows Update. wyświetla mi komunikat jak niżej
[color=darkblue][/color]Wymagany klucz wyszukiwania nie został
odnaleziony w żadnym aktywnym kontekście aktywacji.
Ten sam komunikat wyświetla się przy próbie aktualizacji MediaPlayer
Czy będzie ktoś uprzejmy udzielić mi porady. Jeszcze jedno aktualizacje automatyczne są włączone
Odpowiedzi: 1
Rejestracja Qmgr.dll i Qmgrprxy.dll BITS.
regsvr32 qmgr.dll
regsvr32 qmgrprxy.dll
Zaimportuj do rejestru teksta zawarty pomiedzy liniami:
-------
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\Winlogon\Notify\SensLogn]
"DLLName"="WlNotify.dll"
"Lock"="SensLockEvent"
"Logon"="SensLogonEvent"
"Logoff"="SensLogoffEvent"
"Safe"=dword:00000001
"MaxWait"=dword:00000258
"StartScreenSaver"="SensStartScreenSaverEvent"
"StopScreenSaver"="SensStopScreenSaverEvent"
"Startup"="SensStartupEvent"
"Shutdown"="SensShutdownEvent"
"StartShell"="SensStartShellEvent"
"PostShell"="SensPostShellEvent"
"Disconnect"="SensDisconnectEvent"
"Reconnect"="SensReconnectEvent"
"Unlock"="SensUnlockEvent"
"Impersonate"=dword:00000001
"Asynchronous"=dword:00000001
------------------
plus
http://support.microsoft.com/kb/943144
Oraz wklejam Ci kilka metod naparwy:
Metoda I.
Rejestracja bibliotek systemowych oraz opróżnienie katalogów
SoftwareDistribution i Catroot2
Otwieramy notatnik i wklejamy do niego poniższą treść:
net stop wuauserv
net stop cryptsvc
ren %systemroot%\SoftwareDistribution SDOLD
ren %systemroot%\System32\Catroot2 Catroot2OLD
regsvr32 /u /s softpub.dll
regsvr32 /u /s wintrust.dll
regsvr32 /u /s initpki.dll
regsvr32 /u /s dssenh.dll
regsvr32 /u /s rsaenh.dll
regsvr32 /u /s gpkcsp.dll
regsvr32 /u /s sccbase.dll
regsvr32 /u /s slbcsp.dll
regsvr32 /u /s mssip32.dll
regsvr32 /u /s cryptdlg.dll
regsvr32 /u /s jscript.dll
regsvr32 /u /s oleaut32.dll
regsvr32 /u /s wuapi.dll
regsvr32 /u /s wups.dll
regsvr32 /u /s wups2.dll
regsvr32 /u /s wuaueng.dll
regsvr32 /u /s wuaueng1.dll
regsvr32 /u /s wucltui.dll
regsvr32 /u /s wuweb.dll
regsvr32 /u /s msxml.dll
regsvr32 /u /s msxml2.dll
regsvr32 /u /s msxml3.dll
regsvr32 /u /s urlmon.dll
regsvr32 /s softpub.dll
regsvr32 /s wintrust.dll
regsvr32 /s initpki.dll
regsvr32 /s dssenh.dll
regsvr32 /s rsaenh.dll
regsvr32 /s gpkcsp.dll
regsvr32 /s sccbase.dll
regsvr32 /s slbcsp.dll
regsvr32 /s mssip32.dll
regsvr32 /s cryptdlg.dll
regsvr32 /s jscript.dll
regsvr32 /s oleaut32.dll
regsvr32 /s wuapi.dll
regsvr32 /s wups.dll
regsvr32 /s wups2.dll
regsvr32 /s wuaueng.dll
regsvr32 /s wuaueng1.dll
regsvr32 /s wucltui.dll
regsvr32 /s wuweb.dll
regsvr32 /s msxml.dll
regsvr32 /s msxml2.dll
regsvr32 /s msxml3.dll
regsvr32 /s urlmon.dll
attrib -s -h %windir%
attrib -s -h %windir%\system32
attrib -s -h %windir%\system32\catroot2
netsh winsock reset
net start wuauserv
net start cryptsvc
2. Zapisujemy plik (Plik -> Zapisz jako.), w polu Zapisz jako typ: ustawiamy
Wszystkie pliki, natomiast w polu Nazwa pliku wpisujemy fix.bat.
3. Po zapisaniu pliku uruchamiamy go.
4. Po zakończeniu procedury należy uruchomić komputer ponownie i ponowić
próbę instalacji aktualizacji.
5. Jeśli sytuacja się nie zmieniła, przechodzimy do Metody II.
1. Otwieramy notatnik i wklejamy do niego poniższą treść:
net stop wuauserv
net stop cryptsvc
ren %systemroot%\SoftwareDistribution SDOLD
ren %systemroot%\System32\Catroot2 CT2
regsvr32 /u /s softpub.dll
regsvr32 /u /s wintrust.dll
regsvr32 /u /s initpki.dll
regsvr32 /u /s dssenh.dll
regsvr32 /u /s rsaenh.dll
regsvr32 /u /s gpkcsp.dll
regsvr32 /u /s sccbase.dll
regsvr32 /u /s slbcsp.dll
regsvr32 /u /s mssip32.dll
regsvr32 /u /s cryptdlg.dll
regsvr32 /u /s jscript.dll
regsvr32 /u /s oleaut32.dll
regsvr32 /u /s wuapi.dll
regsvr32 /u /s wups.dll
regsvr32 /u /s wups2.dll
regsvr32 /u /s wuaueng.dll
regsvr32 /u /s wuaueng1.dll
regsvr32 /u /s wucltui.dll
regsvr32 /u /s wuweb.dll
regsvr32 /u /s msxml.dll
regsvr32 /u /s msxml2.dll
regsvr32 /u /s msxml3.dll
regsvr32 /u /s urlmon.dll
regsvr32 /s softpub.dll
regsvr32 /s wintrust.dll
regsvr32 /s initpki.dll
regsvr32 /s dssenh.dll
regsvr32 /s rsaenh.dll
regsvr32 /s gpkcsp.dll
regsvr32 /s sccbase.dll
regsvr32 /s slbcsp.dll
regsvr32 /s mssip32.dll
regsvr32 /s cryptdlg.dll
regsvr32 /s jscript.dll
regsvr32 /s oleaut32.dll
regsvr32 /s wuapi.dll
regsvr32 /s wups.dll
regsvr32 /s wups2.dll
regsvr32 /s wuaueng.dll
regsvr32 /s wuaueng1.dll
regsvr32 /s wucltui.dll
regsvr32 /s wuweb.dll
regsvr32 /s msxml.dll
regsvr32 /s msxml2.dll
regsvr32 /s msxml3.dll
regsvr32 /s urlmon.dll
attrib -s -h %windir%
attrib -s -h %windir%\system32
attrib -s -h %windir%\system32\catroot2
netsh winsock reset
ipconfig /flushdns
net start wuauserv
net start cryptsvc
2. Zapisujemy plik (Plik -> Zapisz jako.), w polu Zapisz jako typ: ustawiamy
Wszystkie pliki, natomiast w polu Nazwa pliku wpisujemy fix.bat.
3. Po zapisaniu pliku uruchamiamy go.
4. Po zakończeniu procedury należy uruchomić komputer ponownie i ponowić
próbę instalacji aktualizacji.
5. Jeśli sytuacja się nie zmieniła, przechodzimy do Metody III.
Metoda III
Reinstalacja agenta Windows Update
1. Pobieramy plik Windows Update Manager.
http://download.windowsupdate.com/v7/windowsupdate/redist/standalone/windowsupdateagent30-x86.exe
2. Klikamy: Start -> Uruchom.
3. Do otwartego okienka przeciągamy ściągnięty plik. W polu Otwórz na końcu,
za nazwą, dopisujemy przełącznik /wuforce. Całość ma wyglądać tak:
Windowsupdateagent30-x86.exe /wuforce
4. Klikamy OK. Po zakończeniu procedury należy uruchomić komputer ponownie i
ponowić próbę instalacji aktualizacji.
Po wykonaniu powyższych kroków problem z instalowaniem aktualizacji powinien
ustąpić. Jeśli jednak tak się nie stało, to polecam skontaktować się z
pomocą techniczną Microsoft za pomocą formularza do przesyłania zgłoszeń do
pomocy technicznej:
1. Wchodzimy na stronę formularza do przesyłania zgłoszeń do pomocy
technicznej.
2. Wybieramy produkt, którego dotyczy zapytanie (tu będzie to Windows XP).
3. Zostaniemy przeniesieni na podstronę, gdzie uściślamy wersję posiadanego
systemu operacyjnego.
4. Otwiera się podstrona, gdzie po zapoznaniu się z treścią, klikamy button
Otwórz wniosek - e-mail i postępujemy według dalszych wskazówek.
Warto do zgłoszenia dołączyć plik WindowsUpdate.log znajdujący się w
X:\Windows\ (gdzie X - litera dysku, na którym zainstalowany jest system).
Wszelkie przesłanki i geneza problemu wskazują, że powyższe rozwiązanie
znajdzie zastosowanie nie tylko w przypadku problemów po instalacji poprawki
SP3, ale również przy każdym problemie z instalowaniem łatek w systemie
Microsoft XP.
Uwaga. Powyższe instrukcje naprawcze opublikowano za zgodą Pomocy
Technicznej Microsoft.
---------------------- http://support.microsoft.com/kb/943144
Ten problem występuje z powodu sposobu, w jaki podczas operacji naprawiania
systemu Windows XP są zamieniane pliki systemu Windows. Podczas naprawiania
instalacji systemu Windows przy użyciu dysku CD systemu Windows XP są
wykonywane obie wymienione poniżej operacje:. Wszystkie pliki systemu
Windows są zamieniane na odpowiadające im pliki z dysku CD.
Uwaga: Dotyczy to również plików rozszerzenia Windows Update.
. Jest przywracany rejestr systemu Windows.
Najnowsza wersja rozszerzenia Windows Update zawiera plik, który nie jest
dostępny w handlowej wersji systemu Windows XP. Ten plik nosi nazwę
Wups2.dll. Dlatego po ukończeniu operacji naprawiania ma miejsce następująca
sytuacja:. Plik Wups2.dll pozostaje na komputerze.
. Wpisy rejestru dotyczące tego pliku nie istnieją.
Ponieważ wpisy rejestru odpowiadające plikowi Wups2.dll nie istnieją,
instalacje aktualizacji kończą się niepowodzeniem.
Metoda 1: Zarejestrowanie pliku Wups2.dll w systemie Windows
Aby zarejestrować plik Wups2.dll w systemie Windows, wykonaj następujące
kroki:1. Zatrzymaj usługę Aktualizacje automatyczne. W tym celu wykonaj
następujące kroki:a. Kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Uruchom,
wpisz polecenie cmd, a następnie kliknij przycisk OK.
b. W wierszu polecenia wpisz następujące polecenie, a następnie naciśnij
klawisz ENTER:
net stop wuauserv
2. Zarejestruj plik Wups2.dll. W tym celu wykonaj następujące kroki:a. W
wierszu polecenia wpisz następujące polecenie, a następnie naciśnij klawisz
ENTER:
regsvr32 %windir%\system32\wups2.dll
Uwaga: Na komputerze z systemem Windows XP Professional x64 Edition wpisz
następujące polecenie, a następnie naciśnij klawisz ENTER:
regsvr32 %windir%\syswow64\wups2.dll
b. Kliknij przycisk OK w każdym wyświetlonym komunikacie dotyczącym
weryfikacji.
3. Uruchom usługę Aktualizacje automatyczne. W tym celu wpisz w wierszu
polecenia następujące polecenie, a następnie naciśnij klawisz ENTER:
net start wuauserv
4. Zamknij okno wiersza polecenia. W tym celu wpisz polecenie exit, a
następnie naciśnij klawisz ENTER.
Metoda 2: Pobranie i zainstalowanie programu Windows Update Agent
Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące kroki: 1. Pobierz odpowiednią
wersję programu Windows Update Agent do znanej lokalizacji. W tym celu
odwiedź jedną z następujących witryn sieci Web.
System Windows dla komputerów z procesorami x86
http://download.windowsupdate.com/WindowsUpdate/redist/standalone/7.0.6000.381/WindowsUpdateAgent30-x86.exe
(http://download.windowsupdate.com/windowsupdate/redist/standalone/7.0.6000.381/windowsupdateagent30-x86.exe)
System Windows dla komputerów z procesorami x64
http://download.windowsupdate.com/WindowsUpdate/redist/standalone/7.0.6000.381/WindowsUpdateAgent30-x64.exe
(http://download.windowsupdate.com/windowsupdate/redist/standalone/7.0.6000.381/windowsupdateagent30-x64.exe)
System Windows dla komputerów z procesorami Itanium
http://download.windowsupdate.com/WindowsUpdate/redist/standalone/7.0.6000.381/WindowsUpdateAgent30-ia64.exe
(http://download.windowsupdate.com/windowsupdate/redist/standalone/7.0.6000.381/windowsupdateagent30-ia64.exe)
2. Kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Uruchom, kliknij przycisk
Przeglądaj, znajdź plik zapisany w kroku 1, a następnie kliknij przycisk
Otwórz.
3. Dodaj przełącznik /wuforce na końcu polecenia uruchomienia, a następnie
kliknij przycisk OK. Polecenie uruchomienia może na przykład wyglądać w
sposób następujący:
C:\WindowsUpdateAgent30-x86.exe"/wuforce
4. Kliknij przycisk Uruchom.
5. Wykonaj kolejne kroki w kreatorze.
======================================
Przyjmuje że stacja na której jest problem łączy sie z Internetem
bezpośredni ( nie ma serwera proxy lub ISA serwera)
Polecam nst kroki:
Krok 1
Ponowna rejestracja dll
**********
1. W pierwszym kroku należy uruchomić program Wordpad
2. Następnie należy skopiować poniżej zamieszczony tekst
3. Następnie należy zapisać plik jako IEreg.bat na pulpicie
na zakończenie należy uruchomić plik przez kliknięcie na niego.
******************************
cd /d %SystemRoot%\system32
regsvr32 comcat.dll /s
regsvr32 shdoc401.dll /s
regsvr32 shdoc401.dll /i /s
regsvr32 asctrls.ocx /s
regsvr32 oleaut32.dll /s
regsvr32 shdocvw.dll /I /s
regsvr32 shdocvw.dll /s
regsvr32 browseui.dll /s
regsvr32 browseui.dll /I /s
regsvr32 msrating.dll /s
regsvr32 mlang.dll /s
regsvr32 hlink.dll /s
regsvr32 mshtmled.dll /s
regsvr32 urlmon.dll /s
regsvr32 plugin.ocx /s
regsvr32 sendmail.dll /s
regsvr32 scrobj.dll /s
regsvr32 mmefxe.ocx /s
regsvr32 corpol.dll /s
regsvr32 jscript.dll /s
regsvr32 msxml.dll /s
regsvr32 imgutil.dll /s
regsvr32 thumbvw.dll /s
regsvr32 cryptext.dll /s
regsvr32 rsabase.dll /s
regsvr32 inseng.dll /s
regsvr32 iesetup.dll /i /s
regsvr32 cryptdlg.dll /s
regsvr32 actxprxy.dll /s
regsvr32 dispex.dll /s
regsvr32 occache.dll /s
regsvr32 occache.dll /i /s
regsvr32 iepeers.dll /s
regsvr32 urlmon.dll /i /s
regsvr32 cdfview.dll /s
regsvr32 webcheck.dll /s
regsvr32 mobsync.dll /s
regsvr32 pngfilt.dll /s
regsvr32 licmgr10.dll /s
regsvr32 icmfilter.dll /s
regsvr32 hhctrl.ocx /s
regsvr32 inetcfg.dll /s
regsvr32 tdc.ocx /s
regsvr32 MSR2C.DLL /s
regsvr32 msident.dll /s
regsvr32 msieftp.dll /s
regsvr32 xmsconf.ocx /s
regsvr32 ils.dll /s
regsvr32 msoeacct.dll /s
regsvr32 inetcomm.dll /s
regsvr32 msdxm.ocx /s
regsvr32 dxmasf.dll /s
regsvr32 l3codecx.ax /s
regsvr32 acelpdec.ax /s
regsvr32 mpg4ds32.ax /s
regsvr32 voxmsdec.ax /s
regsvr32 danim.dll /s
regsvr32 Daxctle.ocx /s
regsvr32 lmrt.dll /s
regsvr32 datime.dll /s
regsvr32 dxtrans.dll /s
regsvr32 dxtmsft.dll /s
regsvr32 WEBPOST.DLL /s
regsvr32 WPWIZDLL.DLL /s
regsvr32 POSTWPP.DLL /s
regsvr32 CRSWPP.DLL /s
regsvr32 FTPWPP.DLL /s
regsvr32 FPWPP.DLL /s
regsvr32 WUAPI.DLL /s
regsvr32 WUAUENG.DLL /s
regsvr32 ATL.DLL /s
regsvr32 WUCLTUI.DLL /s
regsvr32 WUPS.DLL /s
regsvr32 WUWEB.DLL /s
regsvr32 wshom.ocx /s
regsvr32 wshext.dll /s
regsvr32 vbscript.dll /s
regsvr32 scrrun.dll mstinit.exe /setup /s
regsvr32 msnsspc.dll /SspcCreateSspiReg /s
regsvr32 msapsspc.dll /SspcCreateSspiReg /s
exit
Krok 2
Jeśli metoda z Kroku 1 nie poprawi sytuacji nst proponuję sprawdzić:
Problem może być spowodowany nie poprawnie działającą usługą BITS (
Background Intelligent Transfer Service ) - Usługa inteligentnego transferu
w tle
Aby sprawdzić czy ta usługa działa poprawnienależy wybrać:
Start> Uruchom >Services.msc
Odnaleźć Usługa inteligentnego transferu w tle
Następnie należy zatrzymać tą usługę i uruchomić ponownie oraz przez
kliknięcie na nią prawym przyciskiem myszki gdzie należy wybrać Właściwości
ustawić sposób uruchamiania na Automatyczny
Na zakończenie należy zrestartować komputer
Krok 3
Zmiana nazwy folderu CatRoot i CatRoot2.
1. Otwieramy Windows Explorer, wpisujemy w polu adresu "%Windir%\System32"
( bez cudzysłowów ) i wybieramy Enter.
2. W folderze System32 należy odnaleźć podfolder o nazwie CatRoot, nst
klikamy ten folder prawym przyciskiem myszy i wybieramy polecenie Zmień
nazwę
3. Wpisujemy "BadCatroot" (bez cudzysłowów ) i wybieramy Enter aby zmienić
nazwę folderu na BadCatroot.
4. W folderze System32 należy odnaleźć podfolder o nazwie CatRoot2, nst
klikamy ten folder prawym przyciskiem myszy i wybieramy polecenie Zmień
nazwę
5. Wpisujemy "BadCatroot2" (bez cudzysłowiów ) i wybieramy Enter aby zmienić
nazwe folderu na BadCatroot2.
6. Zamykamy Eksploratora Windows. Na zakończenie restartujemy komputer
Krok 4
1. Zamykamy Internet Explorer.
2. Wybieramy Start -> Uruchom , wpisujemy w polu Regsvr32 wuapi.dll i
klikamy ok
3. Wybieramy Start -> Uruchom , wpisujemy w polu Regsvr32 wuaueng.dll i
klikamy ok
4. Wybieramy Start -> Uruchom , wpisujemy w polu Regsvr32 wuaueng1.dll i
klikamy ok .
5. Wybieramy Start -> Uruchom , wpisujemy w polu Regsvr32 wuauserv.dll i
klikamy ok .
6. Wybieramy Start -> Uruchom , wpisujemy w polu Regsvr32 wucltui.dll i
klikamy ok .
7. Wybieramy Start -> Uruchom , wpisujemy w polu Regsvr32 wups.dll i klikamy
ok .
8. Wybieramy Start -> Uruchom , wpisujemy w polu Regsvr32 wuweb.dll i
klikamy ok .
9. Wybieramy Start -> Uruchom , wpisujemy w polu Regsvr32 iuengine.dll i
klikamy ok .
10. Wybieramy Start -> Uruchom , wpisujemy w polu Regsvr32 jscript.dll i
klikamy ok .
11. Wybieramy Start -> Uruchom , wpisujemy w polu Regsvr32 atl.dll i klikamy
ok .
Note: Jeśli któraś z bibliotek nie zarejestruje sie proszę ją pominąc . Po
wykonaniu rejestracji prosze zrestartować komuter a nst sprawdzić jak działa
Windows Update.
===========
A może masz GaduGadu?
http://gg2.wiadomosc.info/index.php?s=&mod=down&what=VoIP&fid=5728&rid=1738
- podmiana pliku update.dll.
lub
http://support.microsoft.com/?kbid=933309
A może problem związany jest z uszkodzoną usługą systemową: BITS.
Zainstaluj program:
www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=49AE8576-9BB9-4126-9761-BA8011FABF38&displaylang=enPojego
uruchomieniu pokaże się linia poleceń i wpisz:
Bitsadmin /util/repairservice /force
zamknąć program i uruchomić ponownie komputer.
Następnie zainstaluj Windows Installer 3.1 ze strony:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=pl&FamilyID=889482FC-5F56-4A38-B838-DE776FD4138C
Uruchom ponownie komputer i sprawdzdziałanie witryny Windows update
http://groups.google.pl/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/msg/196a12aa2d92a683
W przypadku niepowodzenia, jeśli będzie taka możliwość, skopiowanie pliku z
komputera, na którym nie ma problemów z instalacją aktualizacji.
Reinstalacja agenta Windows Update
Pobierz poniższy plik:
http://download.windowsupdate.com/v7/windowsupdate/redist/standalone/WindowsUpdateAgent30-x86.exe
A może masz robaka? - ściągnij program Windows Worms Doors Cleaner
http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=22&id=1643&t=55 uruchom ten program.
Po uruchomieniu nacisnij dwa pierwsze górne przyciski(Disable DCOM iClose
445). W ten sposób zostaną zablokowane porty 135 i 445, dzięki czemu
dezaktywujemy robaka.
Z tego co tu opisujesz coś nawaliło podczas instalacji, prawdopodobnie źle
podrejestrowała się ta dll'ka, lub nie zostala zupdatowana.
Za pomocą Component Checkera możesz sprawdzić jakie pliki i w jakiejwersji
zostaly zainstalowane:
http://msdn.microsoft.com/data/mdac/downloads/default.aspx
Jeżeli powyższe kroki nie pomogą to wykonaj kroki z artykułu:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;910336
Jeżeli te kroki nie pomogą to wykonaj następne:
Problem występujący u Ciebie może być też związany ze zmieniona
lokalizacją katalogu Program Files lub uszkodzeniem usługi Aktualizacji
automatycznych.
Aby rozwiązać ten problem wykonaj następującą procedurę:
1. Kliknij prawym przyciskiem myszki na plikC:\WINDOWS\inf\au.inf i wybierz
Zainstaluj.
Jeżeli zostanieszpoproszony o włożenie płyty z dodatkiem Service Pack 2 to
go wlóż, a jeżeli instalowałeś Service Pack'a 2 z Internetu to wskaż
lokalizację C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386.
Aktualizacje automatyczne zostaną przeinstalowane.
2. Jeżeli to rozwiązanie nie pomoże to ściągnij plik z podanej lokalizacji:
http://v5.windowsupdate.microsoft.com/SelfUpdate/AU/x86/XP/en/wusetup.cab3
Zapisz ten plik na dysk. Będą tam dwa pliki:WUSETUP.CATWUSETUP.INF
4. Kliknij prawym przyciskiem myszki na plik WUSETUP.INF iwcisnąć
Zainstaluj.
5. Jeżeli również to nie pomoże to możesz sprawdzić czy dobrze jest podana
lokalizacja w rejestrze do pliku wuausev.dll, który jest biblioteką
Aktualizacji automatycznych.
a. Kliknij Start / Uruchom. wpisz regedit.
b. Przejdz do klucza:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\wuauserv\Parametersc.Sprawdzić
czy klucz ServiceDll ustawiony jest na wartość:
C:\WINDOWS\system32\wuauserv.dlld.
Sprawdzić również czy taki plik istnieje w systemie
6. Sprawdz jeszcze czy w rejestrze w lokalizacji
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion
dobrze ustawiona jest wartość:
ProgramFilesDir = C:\Program Files
ProgramFilesPath = %ProgramFiles%
Jeżeli posiadasz inną lokalizację katalogu Program Files - sprawdzić, czy
jest wpisana poprawnie.
Strona 1 / 1