Wygląd ikonek plików mpeg,avi
Witam mam doś banalny problem zmienił mi się wyglą tych że ikon z takich okrągłych (obramowanie kolorowe a w srodku trójkat) na takie prostakątne jakby kartki z kliszą filmową w srodku.Chciałbym zmienić spowrotem ich wygląd na te okragłe obydwa te formaty mam przypisane do media playera 11 i odtwarza je bez problemu.
Mam jeszcze jedno pytanie przy okazji.Padczas śćiągania trailera gry Dawn of War pobrałem program o nazwie Haali Media Splitter nie mam pojęcia zielonego jak go wykasować? on w sumie mi nie przeszkadza wiem że powiązany jest z jakimis kodekami ja korzystam z kodeków w Allplayer tam jest taka funkcja update kodek i wszystko sie instaluje automatycznie bo nie znam się na tym za bardzo
Dziękuje
Odpowiedzi: 12
uff dodałem tego fix-a i już mam te rozszerzenia spowrotem, chciałem bardzo podziękować wszystkim za zainteresowanie sie moim problemem
Aves81 Ucho dziekuje i pozdrawiam
Dziekuje że odpisałes mam jeden z tych programików i pomogło dzieki,co do plików to wiem juz w czym twki problem mpeg i mpg już mam spowrotem ale za to nie mam wmv i avi nie ma ich w typach plikow ani nawet w rejestrze patrzyłem jest na to mysle lekarstwo bo tak mi kiedys znikneły mpeg i mpg i otrzymalem to sie chyba fix nazywa kliknalem w to i szybko sie uzupełniło i już są.Nie mam pojęcia jak mogły sie wykasować ciężko mi jest znaleźć coś podobnego.Byłem na takiej stronce piccaso ale tam o odzyskiwani rosszerzen jest tak napisane że nie za wiele rozumiem z tego jesteś mi w stanie pomóc? w rejestrze byłem ze 3 razy w zyciu system kładłem sam 2 razy i podłączyłem se grafe + sterowniki i nowy dysk twardy i to cała moja wiedza na temat komputera dzieki z góry i pozdrawiam