word $ outlook

Witam, Mam 2 pytanka: [u]1. WORD + OUTLOOK[/u] Czy możliwe jest cos takiego w Wordzie (moze za pomoca makra czy cos:)) aby przy sporzadzaniu dokumentu za jednym kliknieciem otworzyc nowa wiadomosc email z outlocka z dodanym tym plikiem jako zalacznik. najlepiej jakby udalo sie to jeszcze zsynchronizowac jako uprzedni wydruk do pdf (np. poprzez wirtualna drukarke). czyli mniej wiecej cos takiego: 1. tworze dokument w wordzie, 2. poprzez wirtualna drukarke (np dopdf v6) zapisuje plik z rozszerzeniem pdf, 3. w outlocku daje "nowa wiadomosc" i zalaczam ten plik; tylko ze te 3 operacje za jednym zamachem juz podczas pisania w wordzie da sie to jakos zrobic?? [u]2. OUTLOOK[/u] w jaki sposób można korzystać z poczty tak aby na dwóch komputerach widoczne były również wiadomości wysłane z obu komputerów (komputery są w sieci - jeśli to ma jakieś znaczenie). dzieki z gory

Odpowiedzi: 8

Co do tytułu - ostatnio zauważyłem, że można inaczej określić tytuł - trzeba wtedy skorzystać ze specjalnego pola, które można umieścić gdziekolwiek. Pole dostępne w Wstawianie/Szybkie części/Własciwości dokumentu/Tytuł
kam193
Dodano
31.08.2011 17:52:48
ad. 2. Tytuł to pierwszy tekst do entera lub pierwsze zdanie, nie wiem, czy da się to inaczej określić. ad. 3. Spróbuj wstawić podział sekcji "następna strona" i na owej następnej stronie napisać to, co ma być zawsze na osobnej stronie. U mnie działało.
kam193
Dodano
12.08.2011 13:56:29
dzięki za pomoc, jutro popatrzę coś na te czcionki. Ad. 2 rozumiem, że jako nazwa brany jest pierwszy tekst do... entera? chciałbym aby bez konieczności nadawania nazwy brało mi pierwszy tekst ale tylko 2 wyrazy. da się to jakoś określić? przy okazji pytanko nr 3:) : mam jakiś dokument gdzie wypełniam pierwszą stronę a na drugiej jest tekst dodatkowy nigdy nie zmieniany. chciałbym zrobić aby ten dodatkowy tekst zawsze był od początku strony - tj. jeśli tekstem wypełnianym nie zmieszczę się na pierwszej stronie to normalnie kontynuuję pisanie na drugiej, a ten dodatkowy tekst przeskakuje do trzeciej. da się tak?
travis
Dodano
12.08.2011 00:28:49
1. Ja nie mam problemów z tłem... Moim zdaniem albo masz jakis obrazek w tle, albo korzystasz z niestandardowych czcionek i Word zapisuje je jako obrazki. Opcje dotyczące zapisywania jako PDF w 2007 są w Logo Office/Zapisz jako/PDF lub XPS, przynajmniej gdzie indziej nie znalazłem. Może jak tam pokombinujesz to będzie dobrze. 2. Nazwa dokumentu jest brana z pierwszego tekstu, gdy sam wcześniej nie zapiszesz go pod inną nazwą.
kam193
Dodano
11.08.2011 15:09:42
rzecz w tym, że przy normalnym wydruku do pdf na wirtualnej drukarce - drukuje normalnie;/ EDIT:// przy okazji taka rzecz: nazwa pliku i temat maila pobierana jest z pierwszego tekstu w dokumencie, gdzie to sie zmienia?
travis
Dodano
11.08.2011 11:58:54
Może w tle jest jakiś obrazek, bardziej niebieski niż biały? Zobacz jak masz ustawione tło, moze jest tam włąsnie jakis obrazek, kolor, etc.
kam193
Dodano
10.08.2011 16:30:27
:) dzieki wielkie - mialem to pod nosem a o tym nie wiedzialem;/ mam tylko takie pytanko - gdy otworze czysty dokument i nasmaruje tam kilka znaczkow to drukuje do pdf bez problemow, jednak kiedy otworze przygotowany wczesniej szablon to drukuje mi go z niebieski tlem. dlaczego?
travis
Dodano
10.08.2011 16:05:18
at.1 Nie wiem, jaką masz wersję Worda, ale w moim 2007 wystarczy wejść w Logo Office/Wyślij i tam mam jako załącznik, załącznik w formacie PDF, itd. W 2010 powinno być podobnie. Aby wysłać przy pomocy Outlooka, musi być on ustawiony jako domyślny klient poczty. Jeśli masz Office 2007 i nie masz w wyślij opcji z PDF, zainstaluj [url=http://www.microsoft.com/downloads/pl-pl/details.aspx?FamilyId=4D951911-3E7E-4AE6-B059-A2E79ED87041&displaylang=pl]ten dodatek[/url].
kam193
Dodano
10.08.2011 14:50:26
travis
Dodano:
10.08.2011 01:04:15
Komentarzy:
8
Strona 1 / 1