winxp 64bit problem. system nie startuje

Problem pojawia się już chyba trzeci raz, w pewnym momencie dysk zaczyna czytać coś i system praktycznie nie reaguje (dysk pracuje cały czas w jednym rytmie tak jakby próbował przeczytać jakieś dane a nie mógł). Wcześniej kiedy to się zdarzyło udało mi się w jakiś sposób doprowadzić z powrotem do normalnej pracy systemu, teraz nie reagował też task manager więc nic nie mogłem zrobić. Po restarcie pojawia się ekran z logo win xp ale po chwili jest niebieski ekran i komunikat treści: system registry cannot load the hive (file): SystemRoot\System32\Config\DEFAULT. System nie rusza też w trybie awaryjnym. Nie wiem czy jest to problem z samym systemem, czy może jest coś nie tak z dyskiem twardym.

Odpowiedzi: 1

Podaj ten kod błędu dla pewności.
Anathema
Dodano
08.01.2007 07:06:10
  • Rebe 08.01.2007 07:57:54

    <DIV>Anathema - kodu pewnie nie ma, bo to "mutacja" - brak lub uszkodzony ....\config\system.</DIV> <DIV>&nbsp;</DIV> <DIV>marek_san - jak widać coś się z rejestrem dzieje.</DIV> <DIV>Piotr P. na to zwykł radzić scalenie, a MS podmianę.</DIV> <DIV>Szczegółowe informacje dot. procedury &nbsp;znajdziesz w archiwum&nbsp; - zwrot szukany to <STRONG>\config\system</STRONG> - nazwą pliku się nie przejmuj, bo to o zasadę chodzi.</DIV> <DIV>Inną kwestią jest znalezienie przyczyny. Tego jednak bez wiedzy o konfiguracji, a pewnie i testów komponentów nie da sie zrobić.</DIV>

  • marek_san 08.01.2007 10:45:09

    kod błędu to c0000218, podmieniłem ten plik z katalogu repair, dysk znów pracuje w jednym rytmie, po zniknięciu ekranu z logo winxp pojawiła się tylko informacja, że nie można uruchomić services.exe i nic więcej się nie dzieje, jest tylko czarny ekran i kursor myszy<br>

  • Anathema 08.01.2007 10:58:06

    Zerknij mimo wszytko na to -&gt; <A href="http://support.microsoft.com/kb/830084/pl">http://support.microsoft.com/kb/830084/pl</A>

  • marek_san 08.01.2007 11:31:16

    sprawdziłem obie strony, wychodzi na to, że jest coś nie tak z dyskiem:/<br>

  • Anathema 08.01.2007 11:39:13

    Więc zeskanuj go narzędziem producenta dla pewności.

marek_san
Dodano:
07.01.2007 23:25:54
Komentarzy:
1
Strona 1 / 1