Warcraft 3 problem z instalacją
Witam. :mryellow: Nazywam się Mateusz. mam 13 lat i mam pewien problem.
Jakieś 3 lata temu kupiłem sobie grę: Warcraft 3. Zaraz po kupieniu wróciłem do domu i zainstalowałem na laptopa. :mryellow: Grałem tak przez 2 lata. Później moja matka stwierdziła że za dużo gram, i usunęła mi tą grę. ](*,) Po jakimś czasie ponownie pozwoliła mi ją zainstalować, ale tym razem, się nie dało. :neutral: Wyskakuje jakiś beznadziejny błąd. Robiłem wszystko, oczyszczanie dysku, CCleaner, kompresacja dysku i nic. ](*,) Próbowałem tego pliku wyszukać i co? I łyso. ](*,) Tak jakby go nie było. Nagrałem przed chwilą filmik, który napewno pomoże wam, pomóc mi rozwiązać mój problem od roku. Bardzo lubię tę grę, i nudno jest, również próbowałem z neta sciągać, ale bezskutecznie.
Tutaj jest filmik. Instalacja od 0 do 100%, bez przerw, pauz itd. :redface:
http://www.youtube.com/watch?v=NAQjIZqpKtM
Liczę na pomoc z waszej strony :d/
Zapomniałem dopisać:
Nie patrzcie na to że nie można usunąć pliku warcraftIII.temp, zapomniałem usunąć po ostatniej próbie instalacji
Na innych komputerach działa normalnie, ale jeśli odinstaluje się i będzie się chciało jeszcze raz zainstalować, będzie to samo.
Odpowiedzi: 12
[quote=Destructionator]A mógłbym wiedzieć, gdzie mogę znaleźć na stornie blizzarda instalację WC3? Kiedyś szperałem coś tam, ale znaleźć to nigdy nie mogłem.[/quote]Wiedzieć mógłbyś, gdybyś pytał pod właściwym adresem - przenieś te pytania na e-mail do dystrybutora.
My nim nie jesteśmy. [quote=Destructionator]zgubiłem książeczkę zamieszczoną z grą, a na tej książeczce jest klucz rejestracji elektronicznej, jest możliwość, zdobycia tego klucza przez klucz CD-KEY?[/quote]Nie mamy obowiązku wiedzieć takich rzeczy a nawet nie mamy jednego, najmniejszego powodu by to wiedzieć.
A mógłbym wiedzieć, gdzie mogę znaleźć na stornie blizzarda instalację WC3? Kiedyś szperałem coś tam, ale znaleźć to nigdy nie mogłem.
Mam kolejny problem.
Znalazłem stronę dystrybutora, ale niestety zgubiłem książeczkę zamieszczoną z grą, a na tej książeczce jest klucz rejestracji elektronicznej, jest możliwość, zdobycia tego klucza przez klucz CD-KEY?
Dystrybutora ? Na opakowaniu masz komplet danych. Co do zmiany literki napędu i ścieżki instalacji - to chodzi tu o to byś zainstalował program w KOMPLETNIE innym katalogu, np. C:\Warcraft
Jeśli i w takim przypadku wyświetla ci się dokładnie taki sam komunikat to problem niestety będzie głębszy, i bez dokładnej diagnostyki niewiele można poradzić. Na forach piszą by spróbować instalacji bezpośrednio z konta Blizzarda - ale osobiście uważam że na tym etapie powinieneś się skontaktować z pomocą techniczną dystrybutora.
A gdzie go mogę znaleźć?
Zrobiłeś dobrze. Nie rozumiem tylko, co to za różnica, czy zainstalujesz na C:\ czy na D:Dla instalatora nie ma to znaczenia.
Chyba, że nie masz po prostu drugiej partycji oznaczonej literą D:W takim razie z błędem zwróć się do dystrybutora gry w Polsce. To chyba będzie najrozsądniejszym posunięciem.
A w jaki sposób zmienić ścieżkę dostępu?
Już chyba rozumiem. Zrobiłem tak:
Wszedłem w C:/ zrobiłem nowy folder Warcraft zamknąłem. Włączyłem instalatora, i ustawiłem aby tam się instalowało. Teraz czekać aż się zainstaluje.
Ten sam błąd.
Albo źle zrozumiałem, albo dobrze i to nie działa.
Chodziło ci chyba o to, żeby w dysku D:/ zainstalować, niestety, ten laptop nie ma takiej opcji.
Zwykła rzecz: Gra domyślnie instaluje się tam, gdzie wskazuje jej rejestr systemu czyli (o ile nic nie zmieniałeś) [b]C:\Program Files\[/b] itd...Wystarczy, byś zmienił ścieżkę dostępu np. na [b]C:\[/b] czy [b]D:\[/b] czy gdzie tam ci się podoba. Jeśli nie będzie istniała taka lokalizacja np. [b]D:\Gry\Warcraft3[/b] - jaką podasz w instalatorze do docelowej instalacji gry - instalator sam ją stworzy.
O to chodziło [b]Veersowi[/b].
Wytłumaczysz mi bardziej? bo ja nie kumaty jestem ;/
To zainstaluj grę w innym folderze. Problemów z (re)instalacją Warcrafta jest od groma, i ciut ciut....
Dobra, sprawdzę.
Ten sam błąd... :wtf:
[b]XanTyp[/b] :
http://tinypic.pl/cnze8dqwbkbm
Proszę.
Skopiuj instalkę na dysk i uruchom instalację z dysku.
Nie pomogę ci tego naprawić, ale zasugeruję odwiedziny strony dystrybutora i poszukanie działu FAQ, lub: Pomoc.
Względnie napisać mail do nich z pytaniem. Dodaj załącznik ze screenem komunikatu.
Strona 1 / 1