Uszkodzony dysk ?
Witam
Posiadam dysk Seagate Barracuda 40G/7200 . Od jakiegos czasu zaczeły sie
problemy z Win(wieszał sie).Przy skanowaniu powierzchni pokazały sie czerwone
klastry(skanowałem dyskietką startowa win98). Czy to oznacza źe dysk jest
uszkodzony?.
Dysk mam od pół roku i jest na gwarancji , więc zaniosłem go do serwisu .
Nastepnego dnia zadzwoniłem i dowiedziałem się źe dysk jest sprawny a czerwone
klastry to ,,uszkodzenia programowe". Teraz nie wiem czy dysk jest sprawny czy
facet chce mnie po prostu spławić.
Prosze o jakies podpowiedzi
Pozdrawiam KWIKI
kwiki@o2.pl
Posiadam dysk Seagate Barracuda 40G/7200 . Od jakiegos czasu zaczeły sie
problemy z Win(wieszał sie).Przy skanowaniu powierzchni pokazały sie czerwone
klastry(skanowałem dyskietką startowa win98). Czy to oznacza źe dysk jest
uszkodzony?.
Dysk mam od pół roku i jest na gwarancji , więc zaniosłem go do serwisu .
Nastepnego dnia zadzwoniłem i dowiedziałem się źe dysk jest sprawny a czerwone
klastry to ,,uszkodzenia programowe". Teraz nie wiem czy dysk jest sprawny czy
facet chce mnie po prostu spławić.
Prosze o jakies podpowiedzi
Pozdrawiam KWIKI
kwiki@o2.pl
Odpowiedzi: 2
jesli miałeś go w serwisie to gościu powinien ci dać
kartkę z przeprowadzonego badania tego hdd tam będziesz miał wszystko opisane
kartkę z przeprowadzonego badania tego hdd tam będziesz miał wszystko opisane
Ściągnij ze strony Seagate program SeaTools – do zestaw narzędzi diagnostyvcznych producenta dyaku.
Przy pomocy tego pakietu będziesz mógł sprawdzić dysk i w zaleźnosci od wyników albo się nim cieszyć, albo ochrzanić serwisanta.
Przy pomocy tego pakietu będziesz mógł sprawdzić dysk i w zaleźnosci od wyników albo się nim cieszyć, albo ochrzanić serwisanta.
Strona 1 / 1