Uszkodzony dysk ?

Witam
Posiadam dysk Seagate Barracuda 40G/7200 . Od jakiegos czasu zaczeły sie
problemy z Win(wieszał sie).Przy skanowaniu powierzchni pokazały sie czerwone
klastry(skanowałem dyskietką startowa win98). Czy to oznacza źe dysk jest
uszkodzony?.
Dysk mam od pół roku i jest na gwarancji , więc zaniosłem go do serwisu .
Nastepnego dnia zadzwoniłem i dowiedziałem się źe dysk jest sprawny a czerwone
klastry to ,,uszkodzenia programowe". Teraz nie wiem czy dysk jest sprawny czy
facet chce mnie po prostu spławić.
Prosze o jakies podpowiedzi
Pozdrawiam KWIKI
kwiki@o2.pl

Odpowiedzi: 2

jesli miałeś go w serwisie to gościu powinien ci dać
kartkę z przeprowadzonego badania tego hdd tam będziesz miał wszystko opisane
Xior
Dodano
01.04.2004 00:04:43
Ściągnij ze strony Seagate program SeaTools – do zestaw narzędzi diagnostyvcznych producenta dyaku.
Przy pomocy tego pakietu będziesz mógł sprawdzić dysk i w zaleźnosci od wyników albo się nim cieszyć, albo ochrzanić serwisanta.
Rebe
Dodano
31.03.2004 19:59:38
tolek35
Dodano:
31.03.2004 18:43:58
Komentarzy:
2
Strona 1 / 1