Usuwanie pustej partycji.

Siemanko ; )). Mam taki problem. Jeśli chodzi o formatowanie to jestem zielony :/. 18 Grudnia 2009 zainstalowałem na nowego laptopa Windows XP Home Edition. Działanie laptopa się spowolniło więc chciałem go sformatować. Zacząłem coś kombinować ... Wsadziłem płyę z XP i próbowałem go zainstalować około 3 godzin ](*,) no i się udało :lol: . Mam teraz dysk C i dysk D. Na dysku C jest zainstalowany Windows.... [size=7][b]Dobra przejdźmy do rzeczy xD.[/b][/size] Mam taki problem, że jak włączam laptopa to się pokazują dwie partycje i mnie to denerwuje, bo muszę albo klikać enter albo czekać 30 sekund ;/. Na tej pierwszej partycji mam zainstalowanego XP, a [color=red]druga jest pusta i po prostu nie wiem jak ją usunąć. [/color] Chyba wiecie o co chodzi xd. Proszę o pomoc ; ))

Odpowiedzi: 6

Widzę, że stan Twojej wiedzy w temacie jest .... znikomy (bez obrazy). Mogę Ci opisać jak usunąć zbędny wpis, ale ....sknocisz coś i nie uruchomisz systemu. Potem z kolei będzie zabawa w odzyskiwanie boot.ini, cokolwiek to oznacza. W związku z tym proponuję, żeby ów znajomy informatyk Ci to zrobił, a zajmie mu to 30 sekund. I nie szalej ze słowem [b]partycja[/b]. Nie ma tu nic do rzeczy !
Ucho
Dodano
04.11.2010 00:01:53
Za to można by się zastanawiać, co nabroił, że mając tylko jeden system - bios i tak każe mu czekać i/lub ew. wybierać...
XanTyp
Dodano
03.11.2010 20:30:21
Zawsze sadysta byłem :lol: Ale masz rację, szczególnie, że wybór systemu ustawiony ma na 30 sek. co go również denerwuje, czyli nie grzebał ów kolega w rzeczonym pliku.
Ucho
Dodano
03.11.2010 19:53:44
[b]Ucho[/b], z pewnością potomni nie nadadzą ci przydomku "litościwy" :P Wymagasz takich czynności od kogoś, kto instalował XP-ka [color=red][size=6][b]3 godziny?![/b][/size][/color] :D
XanTyp
Dodano
03.11.2010 19:36:28