Usunięcie Visty a zostawienie Windows XP

Witam Jestem początkujący na tym forum więc proszę o wyrozumiałość!! Otóż mam pewien problem posiadam laptopa panasonic CF-28 z orginalnie zainstalowanym windowsem XP. Ostatnio pokusiłem się o instalację Visty na innej partycji tego samego dysku no i się udałol bez większych problemów, ale po instalacji zaczeły się problemy ze sterownikami grafiki itp. więc chciałem odinstalować VISTE. USUNOŁEM wszystkie pliki Visty z partycji gdzie była zainstalowana, ale podczas rozruchu włącza się menadżer urządzeń i pyta jaki system wybrać? domyślnie ustawione jest na -Vista, trzeba manualnie przejść na -wcześniejsza wersja systemu Windows. [b]TERAZ MOJE PYTANIE JAK USUNĄĆ TEN WPIS ABY LAPEK STARTOWAŁ Z WINDOWS XP??[/b] Dodam jeszcze że w pliku boot uruchamianie systemu mam taki wpis chyba ok? [boot loader] timeout=5 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /noexecute=optin /fastdetect pomoże ktoś??

Odpowiedzi: 5

Jest jeszcze jedna możliwość i to najprostsza: Vista BootPro. Format partycji po Viście i w/w programik sprawę załatwią :mryellow: i nic nie trzeba kombinować.
Ucho
Dodano
15.02.2010 22:03:57
  • rafis81 18.02.2010 12:32:17

[quote=Ucho]Jest jeszcze jedna możliwość i to najprostsza: Vista BootPro. Format partycji po Viście i w/w programik sprawę załatwią :mryellow: i nic nie trzeba kombinować.[/quote] [b][center]Dzięki Wielkie[/center][/b] [left][u][b]Problem rozwiązany-zamykam temat[/b][/u][/left]

Wystarczy odbudować MBR i po sprawie. Można to zrobić na kilka sposobów zależy od wiedzy i możliwości tech. 1. pendrive bootowalny z systemem i np. Partition Table Doctor 2. Możesz też odpiąć dysk i podpiąć go do innego kompa i z jego poziomu naprawić ten problem. To tylko 2 możliwości generalnie nie jest to trudne ale napewno wykonalne.
zibi68
Dodano
15.02.2010 19:05:52