Urządzenia wielofunlcyjne
Witam,
W ramach ogólnorozwojowych firmy ;)– małej firmy, zastanawiam się nad kupnem urządzenia wielofunkcyjnego: skaner, drukarka, kopiarka. Co myślicie i jakie macie zdanie na temat urządzeń wielofunkcyjnych?
I co po przemyśleniach byście mi doradzili :
http://www.hp.com.pl/product/8684
albo
http://www.hp.com.pl/product/2244
a moźe
http://www.hp.com.pl/product/1843
Z góry wielkie dzieki
W ramach ogólnorozwojowych firmy ;)– małej firmy, zastanawiam się nad kupnem urządzenia wielofunkcyjnego: skaner, drukarka, kopiarka. Co myślicie i jakie macie zdanie na temat urządzeń wielofunkcyjnych?
I co po przemyśleniach byście mi doradzili :
http://www.hp.com.pl/product/8684
albo
http://www.hp.com.pl/product/2244
a moźe
http://www.hp.com.pl/product/1843
Z góry wielkie dzieki
Odpowiedzi: 9
To juz pisales, wiec nie rozumiem po co sie powtarzasz.
Aaaaaaa, znowu post do przodu.
Aaaaaaa, znowu post do przodu.
tak ale jesli masz bardzo duzo wydrukow miesiecznie, drukarki atramentowe odpadaja ze wzgledu na koszty utrzymania ..
Rozumiem ze masz swoja firme i kupiles do niej drukarke laserowa a poza tym osobno skaner i kopiarke ?
Gdyby te urzadzenia byly do niczego, nie byloby ich w ofercie. Tymczasem ciagle wychodza nowe modele z coraz wiekszymi mozliwosciami a do tego za stosunkowo male pieniadze.
Gdyby te urzadzenia byly do niczego, nie byloby ich w ofercie. Tymczasem ciagle wychodza nowe modele z coraz wiekszymi mozliwosciami a do tego za stosunkowo male pieniadze.
wiec w takim przypadku jedynym rozsadnym rozwiazaniem na chwile obecna jest kupno drukarki laserowej ...
pewnie macie rację tylko jak zwykle wszystko rozbija sie o kasę i miejsce,a co do kombajnów kolega uźytkuje podobnego HP–ka od 3 lat i zero problemów
przy zakupie zwróć uwage na cene atramentu i czy oprogramowanie i urządzenie mówia po "polsku" a drukarkę laserową(kolorową) kupisz jak sie firma bardziej rozwinie :wink:
przy zakupie zwróć uwage na cene atramentu i czy oprogramowanie i urządzenie mówia po "polsku" a drukarkę laserową(kolorową) kupisz jak sie firma bardziej rozwinie :wink:
Wszystko zaleźy do czego to urządzenie będzie wykorzystane i jak obciąźone.
wielofunkcyjność jest droga poniewaź koszty naprawy i utrzymania takiego urządzenia wynoszą po 1000zl i nie wspominając juź o tym ze te urządzenia dość często się psują | osobiście wolę zeby zajmowało więcej miejsca ale koszty były mniejsze i zgadzam się z tym źe do firmy tylko drukarka laserowa
wg mnie kupno drukarki atramentowej do firmy mija sie z celem (oczywiscie to tylko moja opinia) Fakt drukarki laserowe sa drozsze ale znacznie wydajniejsze i po jakims czasie uzytkowania zaczyna sie okazywac ze wcale nie byly takie drogie relatywnie do podobnych drukarek atramentowych. Musisz sobie policzyc ile ~ miesiecznie wydrukujesz stron i czy np po pol roku za cene atramentu nie kupilbys drukarki laserowej ...
Pozatym co do roznych combo to nie mam do nich przekonania.
Pozatym co do roznych combo to nie mam do nich przekonania.
Do małej firmy kupno urządzenia wielofunkcyjnego jest jak najbardziej wskazane. Małe, łatwe w obsłudze "kombajny". Urządzenie z ostatniego linku byłoby najlepszym rozwiązaniem, nie wiem ile drukujesz ale po normatywnym obciąźeniu drukarki (2000str/m–c) moźna wywnioskować iź jest to konstrukcja trwalsza, pozostałe dwa modele są przystosowane bardziej do uźytkowania domowego niź w "small bussines'ie".
Co do samych urządzeń wielofunkcyjnych, jako jedne z nielicznych peryferii all–in–one są warte polecenia. Nie ma obaw źe okaźą się utrapieniem, a nie pomocnym narzędziem, np.tak jak combosy CDRW–DVD. Warto kupić.
Co do samych urządzeń wielofunkcyjnych, jako jedne z nielicznych peryferii all–in–one są warte polecenia. Nie ma obaw źe okaźą się utrapieniem, a nie pomocnym narzędziem, np.tak jak combosy CDRW–DVD. Warto kupić.
Strona 1 / 1