Uruchomienie programu po naciśnięciu przycisku...

Witam Jestem początkującym programistą i bawię się programem Sharpdevelop Chciałem prosić o pomoc zaawansowanych programistów, wiem że być może jest gdzieś na forum w jakimś poście odpowiedź na moje pytanie ale ja jej nie znalazłem... więc pytam :) Utworzyłem nowy projekt w sharpdevelop w języku c++ --> Aplikacje Windows --> Formatka Aplikacje Windows W tą formatkę wrzuciłem jeden przycisk dajmy na to że tekst tego przycisku to "Uruchom" a nazwa "start" i teraz wygląda to tak: void StartClick(object sender, EventArgs e) { //jaką komendę i co muszę tu wpisać aby uruchomić zewnętrzny program np. Notepad.exe //który wiadomo gdzie się znajduje... c:\Windows\Notepad.exe } Wcześniej kombinowałem z Application.Run(); Ale to nie wypaliło, a w necie znalazłem różne rozwiązania ale jak do tej pory żadne nie zadziałało... ](*,) Błagam pomocy...

Odpowiedzi: 20

Zgniłe Jabco
Dodano
13.01.2010 22:41:11
A znasz może sposób na pobieranie kolorów z dowolnego miejsca na pulpicie i z dowolnego okna?
Cyber Phantom
Dodano
10.12.2009 19:06:17
Zaraz looknę... :mryellow:
Cyber Phantom
Dodano
09.12.2009 21:33:35
[quote]A wiesz może w jaki sposób przypisać przyciski myszy do klawiszy NumPad 1 oraz 2? [/quote] IHNFI - to z angielskiego :P odnośnie kodu - Zamiast richtextboxa spróbuj zwykłego textboxa z tym co napisałem post wcześniej.
AndrewSpec
Dodano
09.12.2009 21:24:20
Udało mi się obejść to, teraz wygląda to tak... public partial class MainForm : Form { string tmp = ""; public MainForm() { InitializeComponent(); } void Timer1Tick(object sender, EventArgs e) { if (tmp != Clipboard.GetText()) { richTextBox1.Text += "\n" + "\n" + Clipboard.GetText(); tmp = Clipboard.GetText(); } } void CmdCopyClick(object sender, EventArgs e) { string copy = richTextBox1.SelectedText; Clipboard.SetText(copy); } I działa jak by nie było... A wiesz może w jaki sposób przypisać przyciski myszy do klawiszy NumPad 1 oraz 2?
Cyber Phantom
Dodano