tworzenie strony www

no więc chciałbym zrobić strone www.jestem laikiem w tych sprawach i prosze o ukierunkowanie mnie.czy duźo z tym zachodu?warto i czy się opłaca robić www?i jak to jest z tymi serwerami?

Odpowiedzi: 8

Darkone:
klonpiotr:
teraz zaczęła się szkoła ,a ja jestem kotem w liceum :( .niech się dobrze zacznie i będe miał czas to nad tym posiedzę.wielki thx

Zacznij od nauki Html–a, chyba nie ma nic łatwiejszego :wink:

Ps. Kup sobie coś z www.helion.pl najlepiej Biblii :wink:

ja to chciałem zrobic jak najmniejszym kosztem.raczej nic nie kupię.w necie napewno coś jest.poszukam i się naucze.jak mnie najdzie wena to zacznę tworzyć i wtedy się odezwę ,bo napewno będe miał jakis kłopot
klonpiotr
Dodano
04.09.2005 00:35:38
klonpiotr:
teraz zaczęła się szkoła ,a ja jestem kotem w liceum :( .niech się dobrze zacznie i będe miał czas to nad tym posiedzę.wielki thx

Zacznij od nauki Html–a, chyba nie ma nic łatwiejszego :wink:

Ps. Kup sobie coś z www.helion.pl najlepiej Biblii :wink:
Darkone
Dodano
04.09.2005 00:18:20
klonpiotr
Dodano
03.09.2005 19:45:40
Na boo.pl nie ma ograniczenia wilekosci plikow, a tazke ich rodzjow, mam tam wszystko mp3, rary, zipy, exe, a cena 3 zl na miesiac jest smieszna za serwer np 100MB, 3 zeta porzadne piwo tyle kosztuje :wink:
mettal
Dodano
03.09.2005 16:40:16
Najlepiej pisać strone Hardcorowo, czyli w zwykłym notaniku. :wink:
Jak znasz HTML–a to sobie napisz www., a jak nie to sie go naucz, strasznie banalny jezyk.
Na interi za free masz tylko 12 MB, na więcej trzeba płacić, podobno na lycosie jest 30MB za free, ale jest pełno reklam :(.Mozesz załorzyć jeszcze na Friko, dotaniesz 200MB, ale jeden plik nie moźe przekroczyć 1Mb pojemności, i nie moźna wrzucać plików mp3.

Do pisania stron polecam ezHTML z www.instalki.pl

EDIT:
Strone moźesz sobie zrobić teź we Flashu.
Darkone
Dodano
03.09.2005 15:20:43