Sprawdź firewalla!!!!!!!!!

Nie trzeba się bawić w hackera źeby sprawdzić w jakim stopniu chroniony jest nasz system przez firewalla. Aby to sprawdzić moźna odwiedzić strony:
www.pcflank.com
http://scan.sygate.com
Naleźy kliknąć Stealth Test (testy na róźne tryby skanowania)
http://nanoprobe.grc.com
(test na próbę wydobycia informacji z naszego komputera)

P.S. Mam zainstalowanego ZoneAlarm, który nawet nie drgnął przy teście, odezwała się tylko zapora ogniowa systemowa w xp!!!!!

Odpowiedzi: 7

A SP1 daje więcej łatek (cztaj dziur)odbezpieczających firewall. Moźe bill dogadał się z hakejami i daje więcej dziur do swoich wirebalów?
Lezio111
Dodano
02.11.2002 20:54:31
To nie jest konieczne gdyź autor tego firewalla (czytaj microsoft) zna wszystkie jego luki.
SLAY3R
Dodano
02.11.2002 18:51:36
Do Agi: Moźe to źe SP1 odbezpiecza firewall aby mógł microskop rozejźeć się w twoim kompie? :lol:
Lezio111
Dodano
02.11.2002 17:06:16
Ja niestety nie mogę sprawdzić zabezpieczeń w/w metodą bo ta strona sprawdza mój ip dostępowy w tepsie a nie sprawdza mojego kompa.
SLAY3R
Dodano
31.10.2002 23:27:44
B3ton a masz zaporę systemową włączoną???

Ups... ten post juź nieaktualny (napisałam go kiedy B3ton nanosił poprawki :o )

P.S. to dziwne bo moja zaporo systemowa ryczała od razu (nie mam SP1)
agi
Dodano
31.10.2002 22:48:29
na www.pcflank.com wyniki testow :: ( firewall windowsowy wlaczony i mam niezainstalowane poprwaki i SP – czyli winda z dziurami):

We have sent following packets to TCP:1 port of your machine:

TCP ping packet
TCP NULL packet
TCP FIN packet
TCP XMAS packet
UDP packet
Here is the description of possible results on each sent packet:
"Stealthed" – Means that your system (firewall) has successfuly passed the test by not responding to the packet we have sent to it.
"Non–stealthed" – Means that your system (firewall) responded to the packet we have sent to it. What is more important, is that it also means that your computer is visible to others on the Internet that can be potentially dangerous.

Packet' type Status
TCP "ping" stealthed
TCP NULL stealthed
TCP FIN stealthed
TCP XMAS stealthed
UDP stealthed

Recommendation:

Your computer is invisible to the others on the Internet!

powalilo mi sie i dopisalem drugiego posta , zamiast zmienic :P

AGI : sory za zamieszanie ale dopisalem dwa posty ( ehhhh ten modem i te klikniecia ) i musialem cos zrobic z tym drugim zeby chociaz mialo to najmniejszy sens :mrgreen:
B3T0N
Dodano
31.10.2002 22:41:24
na www.pcflank.com wyniki testow :: ( moj komp jest bez firewalla i bez zainstalowanych poprawek i SP):

We have sent following packets to TCP:1 port of your machine:

TCP ping packet
TCP NULL packet
TCP FIN packet
TCP XMAS packet
UDP packet
Here is the description of possible results on each sent packet:
"Stealthed" – Means that your system (firewall) has successfuly passed the test by not responding to the packet we have sent to it.
"Non–stealthed" – Means that your system (firewall) responded to the packet we have sent to it. What is more important, is that it also means that your computer is visible to others on the Internet that can be potentially dangerous.

Packet' type Status
TCP "ping" non–stealthed
TCP NULL non–stealthed
TCP FIN non–stealthed
TCP XMAS non–stealthed
UDP non–stealthed

Recommendation:

Install personal firewall software. If you have already installed and are using a firewall, check if it is set to make all the ports of your computer invisible (stealthed). If it is, then get new firewall software and redo this test.

HEHEHEEHEHEH !!!!! WIDAC ZE DOBRZE WYKRYWA NIEOBECNOSC FIREWALLA!!!
B3T0N
Dodano
31.10.2002 22:39:48
agi
Dodano:
31.10.2002 21:09:11
Komentarzy:
Strona 1 / 1