Skin

Z pewnością problem, który poruszę już się parę razy przewinął przez forum jednak nie udało mi się znaleźć satysfakcjonującej odpowiedzi. Więc tak pobrałem sobie: UXTheme Multi-Patcher (Neowin Edition) 4.0 i postępowałem zgodnie z artykułem: http://www.centrumxp.pl/Home/304,1,Jak_zainstalowa%C4%87_skiny.aspx plik ze skinem mam rozpakowany w odpowiednim folderu jednak po wybraniu, wypakowanej kompozycji w menu Właściwości:Ekran nie ma w zakładce Wygląd podglądu nowego wybranego skina tylko czarne tło, po kliknięciu przycisku zastosuj lub ok Windows próbuje zmienić kompozycję, trwa to około 2 minut po czym wywala błąd: Podczas próby uruchomienia "C:\WINDOWS\system32\shell32.dll,Control_RunDLL C:\WINDOWS\system32\desk.cpl desk,@Apperance /Action:OpenMSTheme/file:"C:\WINDOWS\Resources\Themes\BLACKXP.msstyles" wystąpił błąd wyjątku Jak idzie wywnioskować z w/w błędu nazwa mojego skinu to BlackXP i znajduje się on w C/Windows/Resources/Themes Ktoś pomoże? Mam nadzieję, że opisałem dokładnie. Z góry dzięki.

Odpowiedzi: 5

Dzięki za info, poszperam - jak bym miał jakiś problem to będę się odzywał. Osobiście nie zajmowałem się stawianiem systemu na tym kompie, jest to nowy/używany ( 2dniowy ) laptop acera kupiony na alledrogo i system już w nim był.
Xofer
Dodano
03.03.2011 21:32:16
Widzę, że masz zainstalowany SP3 - ten patcher którego uzyłeś nie jest przeznaczony dla XP z SP3 (obsługuje XP do SP2 max). Musisz przywrócić uxtheme.dll (patcher o ile pamietam ma opcję przwywrócenia) i poszperać po sieci za patcherem obsługującym XP z SP3 Google wyrzuca całkiem sporo informacji na ten temat -> [url]http://www.google.pl/search?q=uxtheme+patcher+sp3[/url]
Żółty
Dodano
01.03.2011 11:06:14
Wystarczyło kliknąć prawym myszy na ikonie "Mój komputer" i wybrać właściwości. Pierwsza zakładka, jaka się pojawia mówi nam, jaki mamy procesor, ile jest ramu... no i system a do niego: który SP jest zainstalowany.
XanTyp
Dodano
28.02.2011 22:39:36
Więc tak po pierwsze w systemie jest zainstalowany AntyWirus "Avira" natomiast nie bardzo orientuje się jak sprawdzić działania/zainstalowanie ServicePack-ów więc wklepałem ServicePack w Wyszukaj Pliki i znalazłem to: C:\WINDOWS\Security\Database\ServicePack3 C:\ProgramFiles\Neostrada tp\Component\COMPServicePack C:\ProgramFiles\Neostrada tp\Component\COMPServicePack.sgn oraz foldery zawierające troszkę plików: C:\WINDOWS\ServicePackFiles C:\WINDOWS\ServicePackFiles\ServicePackCache
Xofer
Dodano
28.02.2011 21:49:44
Jak wygląda u Ciebie sytuacja z zainstalowanymi Service Packami w systemie ?
Żółty
Dodano
27.02.2011 14:10:33
Xofer
Dodano:
27.02.2011 12:13:31
Komentarzy:
5
Strona 1 / 1