SAMSUNG 80GB 7200–problem drop frames firewire!!
Mam od niedawna nowy dysk HDD Samsunga 80GB.
Podłączyłem, zrobiłem partycje,formatowałem,itd.
Dysk podczas zgrywania na niego przez FIREWIRE gubią się klatki.Dysk jest ogólnie zamulony..nie wiem co zrobiłem źle.zrobiłem na nim 2 partycje NTFS!
Podczas przegrywania pliku z jednej na drugą partycje tego nowego dysku plik kopiuje się 2 razy dłuźej niź na moim stary dysku!!!!
Na serio nie znam się na tych wszystkich listwach na płycie głównej ale moźe podłączyłem go źle.mogę przechowywać na nim dane i bez problemu się otwieraja ale bardzo waźna jest dla mnie sprawa zgrywania materiału wideo na ten dysk! a pojawiaja sie "drop frames"podczas nagrywania na dysk co na starym dysku nigdy mi się nie przytrafiało.
I jeszcze jedno–nie umiałem zainstalować tego dysku wcześniej i zainstalowałem na nim od razu WINDOWSA home edition–w taki sposób źe na kompie miałem 2 systemy!wywaliłem tego windowsa sformatowałem ten nowy dysk–i pokazuje się na początku uruchamiania kompa czarny ekran a na nim źe mam nadal wybierać te systemy.Ale tamtego juz nie ma..jak wywalić ten boot do nie istniejącego systemu?
Podłączyłem, zrobiłem partycje,formatowałem,itd.
Dysk podczas zgrywania na niego przez FIREWIRE gubią się klatki.Dysk jest ogólnie zamulony..nie wiem co zrobiłem źle.zrobiłem na nim 2 partycje NTFS!
Podczas przegrywania pliku z jednej na drugą partycje tego nowego dysku plik kopiuje się 2 razy dłuźej niź na moim stary dysku!!!!
Na serio nie znam się na tych wszystkich listwach na płycie głównej ale moźe podłączyłem go źle.mogę przechowywać na nim dane i bez problemu się otwieraja ale bardzo waźna jest dla mnie sprawa zgrywania materiału wideo na ten dysk! a pojawiaja sie "drop frames"podczas nagrywania na dysk co na starym dysku nigdy mi się nie przytrafiało.