Samoczynny restart kompa przy grze Rainbow6Vegas-system error 102
Witam, mam problem nie wiem czemu podczas grania w Rainbow6 Vegas w różnych momentach samoczynnie restartuje mi się komputer.
Błąd jaki odczytuję w Podglądzie zdarzeń:
Źródło: System Error
Kategoria: (102)
Identyfikator zdarzenia: 1003
Opis:
Kod błędu 1000008e, parametr 1 c0000005, parametr 2 b560c01e, parametr 3 b323971c, parametr 4 00000000.
Mój sprzęt to:
płyta główna GIGABYTE'a GA-MA69VM-S2
procek: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4400+
pamięć: GOOD RAM dwie kości DDR2 1GB P800 pracujące w dualu
karta graficzna: GeForce 7600 GS
zasilacz: model 4life/400HellFire PFC
temperatury na podstawie Everest: (generalnie temperatury dochodzą tak do 55 st. C )
procesor graficzny: 48 st. C
dysk twardy: 37 st. C
Muszę dodać iż wcześniej miałem procek semprona o zegarze 1,8 GHz 1,5 GB RAMu DDR1 , ta sama karta graficzna co wyżej, ten sam zasilacz, ten sam dysk twardy, płytę główną MSI i ani razu komp mi się nie zrestartował.
Proszę o pomoc. Dodatkowo jakie są dobre temperatury i czy te mogą być oraz czy ten zasilacz może być?
Odpowiedzi: 7
Wiem dziękuję już to zrobiłem i jak na razie nie ma restartu o god oby tylko tak pozostało :) nie zapeszam :D
[quote]Probably caused by : RtkHDAud.sys ( RtkHDAud+6301e )[/quote] - sterowniki karty muzycznej. Zmień wersję/zaktualizuj.
w podglądzie zdarzeń w raprcie który wysyła się do microsoftu napisane jest [b]Nazwa pliku: faultrep.dll[/b] może tu jest jakaś przyczyna błędu.
O zdebugowałem minidump i wyskoczyło:
Loading Dump File [C:\WINDOWS\Minidump\Mini010308-02.dmp]
Mini Kernel Dump File: Only registers and stack trace are available
Symbol search path is: *** Invalid ***
****************************************************************************
* Symbol loading may be unreliable without a symbol search path. *
* Use .symfix to have the debugger choose a symbol path. *
* After setting your symbol path, use .reload to refresh symbol locations. *
****************************************************************************
Executable search path is:
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
* *
* The Symbol Path can be set by: *
* using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. *
* using the -y argument when starting the debugger. *
* using .sympath and .sympath+ *
*********************************************************************
Unable to load image ntoskrnl.exe, Win32 error 0n2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe
Windows XP Kernel Version 2600 (Service Pack 2) MP (2 procs) Free x86 compatible
Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS
Kernel base = 0x804d7000 PsLoadedModuleList = 0x8055c700
Debug session time: Thu Jan 3 21:58:24.937 2008 (GMT+1)
System Uptime: 0 days 0:40:55.644
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
* *
* The Symbol Path can be set by: *
* using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. *
* using the -y argument when starting the debugger. *
* using .sympath and .sympath+ *
*********************************************************************
Unable to load image ntoskrnl.exe, Win32 error 0n2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe
Loading Kernel Symbols
..............................................................................................................................
Loading User Symbols
Loading unloaded module list
...........
Unable to load image RtkHDAud.sys, Win32 error 0n2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for RtkHDAud.sys
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for RtkHDAud.sys
*******************************************************************************
* *
* Bugcheck Analysis *
* *
*******************************************************************************
Use !analyze -v to get detailed debugging information.
BugCheck 1000008E, {c0000005, b49d101e, b335f71c, 0}
***** Kernel symbols are WRONG. Please fix symbols to do analysis.
*** WARNING: Unable to verify timestamp for portcls.sys
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for portcls.sys
*** WARNING: Unable to verify timestamp for ks.sys
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ks.sys
*** WARNING: Unable to verify timestamp for sysaudio.sys
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for sysaudio.sys
*************************************************************************
*** ***
*** ***
*** Your debugger is not using the correct symbols ***
*** ***
*** In order for this command to work properly, your symbol path ***
*** must point to .pdb files that have full type information. ***
*** ***
*** Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not ***
*** contain the required information. Contact the group that ***
*** provided you with these symbols if you need this command to ***
*** work. ***
*** ***
*** Type referenced: nt!_KPRCB ***
*** ***
*************************************************************************
*************************************************************************
*** ***
*** ***
*** Your debugger is not using the correct symbols ***
*** ***
*** In order for this command to work properly, your symbol path ***
*** must point to .pdb files that have full type information. ***
*** ***
*** Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not ***
*** contain the required information. Contact the group that ***
*** provided you with these symbols if you need this command to ***
*** work. ***
*** ***
*** Type referenced: nt!_KPRCB ***
*** ***
*************************************************************************
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
* *
* The Symbol Path can be set by: *
* using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. *
* using the -y argument when starting the debugger. *
* using .sympath and .sympath+ *
*********************************************************************
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
* *
* The Symbol Path can be set by: *
* using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. *
* using the -y argument when starting the debugger. *
* using .sympath and .sympath+ *
*********************************************************************
Probably caused by : RtkHDAud.sys ( RtkHDAud+6301e )
Followup: MachineOwner
---------
Wyłącz światła w aucie o północy na wiejskiej dróżce i wdepnij gaz do dechy. Jak dojedziesz tak do najbliższej zapalonej latarni, to uznasz, że już możesz zawsze jeździć bez świateł?
Zastanów się dobrze, czy wyłączanie nadzoru na temperaturami w Biosie, to taki dobry pomysł O.o
A to, że wcześniej grałeś, to nie ma nic do rzeczy. Kiedyś było kiedyś. Teraz liczy się fakt, że coś Ci sie kopie i tylko na tym się skup.
Zerknij tutaj http://forum.idg.pl/lofiversion/index.php/t41055.html albo przeszukaj sieć pod hasłem - 1000008e - co jest kodem Twego błędu.
Jeszcze jedna sprawa, odpalam superPi żeby podgrzać trochę kompa i również mi się restartuje, kiedyś w biosie wcześniejszej płyty a była to MSI kolega powiedział mi żebym wyłączył coś z temperaturą żeby się nie restartował, może tu też tak trzeba i czy w ogóle jest to dobre postępowanie, tzn czy nic się nie uszkodzi?
No dobrze ale wcześniej w nią grałem i wszystko było ok.
--------------
Jeszcze jedna sprawa, odpalam superPi żeby podgrzać trochę kompa i również mi się restartuje, kiedyś w biosie wcześniejszej płyty a była to MSI kolega powiedział mi żebym wyłączył coś z temperaturą żeby się nie restartował, może tu też tak trzeba i czy w ogóle jest to dobre postępowanie, tzn czy nic się nie uszkodzi?
--------------
[b]Przycisk Edytuj działa - proszę go uzywać zamiast pisac post pod postem
Żółty[/b]
Z opsiu wynika, że bardzo prawdopodobną przyczyną jest właśnie zasilacz choć z tego co widać nie powinnien. Problem polega na tym, że owa gra jest grą dość wymagającą sprzętowo. Spróbuj pożyczyć od kogoś znajomego inny zasilacz o takiej samej mocy, bądź silniejszy i sprawdź jak wtedy bedzie się zachowywał.
Strona 1 / 1