Samoczynny restart kompa przy grze Rainbow6Vegas-system error 102

Witam, mam problem nie wiem czemu podczas grania w Rainbow6 Vegas w różnych momentach samoczynnie restartuje mi się komputer. Błąd jaki odczytuję w Podglądzie zdarzeń: Źródło: System Error Kategoria: (102) Identyfikator zdarzenia: 1003 Opis: Kod błędu 1000008e, parametr 1 c0000005, parametr 2 b560c01e, parametr 3 b323971c, parametr 4 00000000. Mój sprzęt to: płyta główna GIGABYTE'a GA-MA69VM-S2 procek: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4400+ pamięć: GOOD RAM dwie kości DDR2 1GB P800 pracujące w dualu karta graficzna: GeForce 7600 GS zasilacz: model 4life/400HellFire PFC temperatury na podstawie Everest: (generalnie temperatury dochodzą tak do 55 st. C ) procesor graficzny: 48 st. C dysk twardy: 37 st. C Muszę dodać iż wcześniej miałem procek semprona o zegarze 1,8 GHz 1,5 GB RAMu DDR1 , ta sama karta graficzna co wyżej, ten sam zasilacz, ten sam dysk twardy, płytę główną MSI i ani razu komp mi się nie zrestartował. Proszę o pomoc. Dodatkowo jakie są dobre temperatury i czy te mogą być oraz czy ten zasilacz może być?

Odpowiedzi: 7

Wiem dziękuję już to zrobiłem i jak na razie nie ma restartu o god oby tylko tak pozostało :) nie zapeszam :D
Sebalos
Dodano
04.01.2008 00:05:50
[quote]Probably caused by : RtkHDAud.sys ( RtkHDAud+6301e )[/quote] - sterowniki karty muzycznej. Zmień wersję/zaktualizuj.
Żółty
Dodano
03.01.2008 23:29:29
w podglądzie zdarzeń w raprcie który wysyła się do microsoftu napisane jest [b]Nazwa pliku: faultrep.dll[/b] może tu jest jakaś przyczyna błędu. O zdebugowałem minidump i wyskoczyło: Loading Dump File [C:\WINDOWS\Minidump\Mini010308-02.dmp] Mini Kernel Dump File: Only registers and stack trace are available Symbol search path is: *** Invalid *** **************************************************************************** * Symbol loading may be unreliable without a symbol search path. * * Use .symfix to have the debugger choose a symbol path. * * After setting your symbol path, use .reload to refresh symbol locations. * **************************************************************************** Executable search path is: ********************************************************************* * Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. * * * * The Symbol Path can be set by: * * using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. * * using the -y argument when starting the debugger. * * using .sympath and .sympath+ * ********************************************************************* Unable to load image ntoskrnl.exe, Win32 error 0n2 *** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe Windows XP Kernel Version 2600 (Service Pack 2) MP (2 procs) Free x86 compatible Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS Kernel base = 0x804d7000 PsLoadedModuleList = 0x8055c700 Debug session time: Thu Jan 3 21:58:24.937 2008 (GMT+1) System Uptime: 0 days 0:40:55.644 ********************************************************************* * Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. * * * * The Symbol Path can be set by: * * using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. * * using the -y argument when starting the debugger. * * using .sympath and .sympath+ * ********************************************************************* Unable to load image ntoskrnl.exe, Win32 error 0n2 *** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe Loading Kernel Symbols .............................................................................................................................. Loading User Symbols Loading unloaded module list ........... Unable to load image RtkHDAud.sys, Win32 error 0n2 *** WARNING: Unable to verify timestamp for RtkHDAud.sys *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for RtkHDAud.sys ******************************************************************************* * * * Bugcheck Analysis * * * ******************************************************************************* Use !analyze -v to get detailed debugging information. BugCheck 1000008E, {c0000005, b49d101e, b335f71c, 0} ***** Kernel symbols are WRONG. Please fix symbols to do analysis. *** WARNING: Unable to verify timestamp for portcls.sys *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for portcls.sys *** WARNING: Unable to verify timestamp for ks.sys *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ks.sys *** WARNING: Unable to verify timestamp for sysaudio.sys *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for sysaudio.sys ************************************************************************* *** *** *** *** *** Your debugger is not using the correct symbols *** *** *** *** In order for this command to work properly, your symbol path *** *** must point to .pdb files that have full type information. *** *** *** *** Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not *** *** contain the required information. Contact the group that *** *** provided you with these symbols if you need this command to *** *** work. *** *** *** *** Type referenced: nt!_KPRCB *** *** *** ************************************************************************* ************************************************************************* *** *** *** *** *** Your debugger is not using the correct symbols *** *** *** *** In order for this command to work properly, your symbol path *** *** must point to .pdb files that have full type information. *** *** *** *** Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not *** *** contain the required information. Contact the group that *** *** provided you with these symbols if you need this command to *** *** work. *** *** *** *** Type referenced: nt!_KPRCB *** *** *** ************************************************************************* ********************************************************************* * Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. * * * * The Symbol Path can be set by: * * using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. * * using the -y argument when starting the debugger. * * using .sympath and .sympath+ * ********************************************************************* ********************************************************************* * Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. * * * * The Symbol Path can be set by: * * using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. * * using the -y argument when starting the debugger. * * using .sympath and .sympath+ * ********************************************************************* Probably caused by : RtkHDAud.sys ( RtkHDAud+6301e ) Followup: MachineOwner ---------
Sebalos
Dodano
03.01.2008 22:41:44
Wyłącz światła w aucie o północy na wiejskiej dróżce i wdepnij gaz do dechy. Jak dojedziesz tak do najbliższej zapalonej latarni, to uznasz, że już możesz zawsze jeździć bez świateł? Zastanów się dobrze, czy wyłączanie nadzoru na temperaturami w Biosie, to taki dobry pomysł O.o A to, że wcześniej grałeś, to nie ma nic do rzeczy. Kiedyś było kiedyś. Teraz liczy się fakt, że coś Ci sie kopie i tylko na tym się skup. Zerknij tutaj http://forum.idg.pl/lofiversion/index.php/t41055.html albo przeszukaj sieć pod hasłem - 1000008e - co jest kodem Twego błędu.
XanTyp
Dodano
03.01.2008 17:16:58
Jeszcze jedna sprawa, odpalam superPi żeby podgrzać trochę kompa i również mi się restartuje, kiedyś w biosie wcześniejszej płyty a była to MSI kolega powiedział mi żebym wyłączył coś z temperaturą żeby się nie restartował, może tu też tak trzeba i czy w ogóle jest to dobre postępowanie, tzn czy nic się nie uszkodzi?
Sebalos
Dodano
03.01.2008 16:06:21
No dobrze ale wcześniej w nią grałem i wszystko było ok. -------------- Jeszcze jedna sprawa, odpalam superPi żeby podgrzać trochę kompa i również mi się restartuje, kiedyś w biosie wcześniejszej płyty a była to MSI kolega powiedział mi żebym wyłączył coś z temperaturą żeby się nie restartował, może tu też tak trzeba i czy w ogóle jest to dobre postępowanie, tzn czy nic się nie uszkodzi? -------------- [b]Przycisk Edytuj działa - proszę go uzywać zamiast pisac post pod postem Żółty[/b]
Sebalos
Dodano
03.01.2008 13:12:19
Z opsiu wynika, że bardzo prawdopodobną przyczyną jest właśnie zasilacz choć z tego co widać nie powinnien. Problem polega na tym, że owa gra jest grą dość wymagającą sprzętowo. Spróbuj pożyczyć od kogoś znajomego inny zasilacz o takiej samej mocy, bądź silniejszy i sprawdź jak wtedy bedzie się zachowywał.
maker
Dodano
03.01.2008 12:19:27
Sebalos
Dodano:
03.01.2008 00:58:47
Komentarzy:
7
Strona 1 / 1