Restart komputera - problemy windows xp

zrobiłem format, zainstalowałem sterowniki, antyvira, gadu. komp nie był podpięty do sieci, wyłączyłem go. jak go włączyłem, pokazał sie ładnie bios ale zamiast botowania systemu pokazał mi się komunikat z trybem awaryjnym, uruchomieniu normalnie windowsa i ostatnio znaną dobrą konfiguracją. Jak wybiorę tryb awaryjny pojawia mi sie migająca kreseczka na górze ekranu - i to tak trwa bez przerwy jak wybiorę z pozostałych możliwości - jest restart i tak w kolko [img]http://piotrekha.cba.pl/20100812337.jpg[/img] druga sprawa - próbowałem włożyć płytkę windowa żeby jeszcze raz zrobić format - tutaj znowu nie ładowały się pliki instalacyjne no to spróbowałem zresetować bios - zresetowałem poustawiałem wszystko tylko nawet teraz płyty nie chce czytać przy starcie systemu (nie znam się na poprawnej konfiguracji biosu). [img]http://piotrekha.cba.pl/20100812335.jpg[/img] [img]http://piotrekha.cba.pl/20100812336.jpg[/img] Proszę o pomoc ;(

Odpowiedzi: 9

Takie ustawienie Masterów, cokolwiek dziwne, nie powinno jednak przeszkadzać. Proponuję ustawić prawidłowo HDD na primary mastera, a potem wystartować z płyty, ale nie kombinować z kolejnym formatem tylko użyć naprawy systemu przez drugie R lub lepiej z konsoli sfc /scannow. Przy awarii NTLDR powinien być stosowny komunikat, a do odtworzenia wystarczy instalka Windy bez zabawy z dyskietkami i innym kompem. Jednakowoż chodzi mi coś po głowie, że to sprawa sprzętowa być może ...
Ucho
Dodano
13.08.2010 12:32:04
  • kalambur 13.08.2010 18:22:15

    [quote=Ucho] Jednakowoż chodzi mi coś po głowie, że to sprawa sprzętowa być może ...[/quote] Karta graficzna? (radeon 9550 - tylko tyle wiem)

Dziwne ustawienie Primary Master ? CDROM ? czemu nie dysk? Podejrzewam uszkodzenie programu rozruchowego [b]NTLDR[/b]; można go dyskietką przekopiować z innego komputera; w każdym razie tak "odratowałem" jeden z komputerów. :wtf:
piotr1958
Dodano
13.08.2010 11:36:59