Reset Kompa ale niewiem czemu?!?!?!?!
Witam, jestem troche bardzo zielona bo niewiem co jest grane. od jakiegos czasu mam dosc nieciekawy problem, gram sobie albo po necie chodze, lub cokolwiek innego i komp sam z siebie sie resetuje. po resecie boot'uje kilka razy a potem glosniczek systemowy zaczyna piszczec, wiec tym razem to ja juz go restetuje ale on w kolko to samo. dopiero jak dam mu chwilke odpoczac to sie uruchamia powiedzmy juz normalnie, ale znow wystepuje problem. na planszy na ktorej przelicza RAM pojawia sie cos takiego:
"WARNING! CPU HAS BEEN CHANGED. PLEASE RE–ENTER CPU SETTINGS IN THE CMOS SETUP AND REMEMBER TO SAVE BEFORE QUIT".
jesli o mnie chodzi to jedyna rzecz jaka zmienialam w biosie to tylko automatyczne wlaczanie kompa o rzadanej godzinie, i tyle (teraz ta funkcja jest wylaczona wlasnie spowodu tego problemu).
gdzies tu na forum znalazlam zeby sprawdzic napiecie bateryjki na plycie, obecnie jest to jakies 3.32–3.34V.
co do konfiguracji mojego kompa to :
Procesor: 1,8GHz Celeron
Grafa : Radeon 9550
Pamiec : 2x 256MB
do tego 2x HDD, 1x FDD, CD–ROM I CD–RW.
jesli potrzeba bedzie jeszcze jakis informacji postaram sie napisac.
bardzo prosze o odpowiedz bo niewiem co mam zrobic,
czy Win'sa zreinstalowac, czy to juz trza bedzie kupic nowa plyte gl. i procka. bo mnie to juz strasznie denerwuje
pozdrawiam i z gory dzieki za porade
"WARNING! CPU HAS BEEN CHANGED. PLEASE RE–ENTER CPU SETTINGS IN THE CMOS SETUP AND REMEMBER TO SAVE BEFORE QUIT".
jesli o mnie chodzi to jedyna rzecz jaka zmienialam w biosie to tylko automatyczne wlaczanie kompa o rzadanej godzinie, i tyle (teraz ta funkcja jest wylaczona wlasnie spowodu tego problemu).
gdzies tu na forum znalazlam zeby sprawdzic napiecie bateryjki na plycie, obecnie jest to jakies 3.32–3.34V.
co do konfiguracji mojego kompa to :
Procesor: 1,8GHz Celeron
Grafa : Radeon 9550
Pamiec : 2x 256MB
do tego 2x HDD, 1x FDD, CD–ROM I CD–RW.
jesli potrzeba bedzie jeszcze jakis informacji postaram sie napisac.