+++ Radeon 9100 i gry +++

Od niedawna ciesze sie nowa karta grafiki.

Zainstalowanie przebieglo szybko (Catalyst 3.4 i Cotrol Panel 3.5). Ale w grach dzieje sie cos "dziwnego": otoz nie zaleznie od ustawien grafiki ciagle jest ta sama ilosc FPSow.

Np w Q3 nie ma zadnej roznicy w FPS pomiedzy rozdzielczosciami 800x600@16 bit (low datail) a 1024x768@32 bit (high detail).
No roznica moze jest... ale waha sie w granicach 10–20 FPS.

Powiem tyle ze na GF2 MX pomiedzy rozdzielczosciami 640x480 a 1024x768 bylo roznicy ok 100 FPS.

Odpowiedzi: 10

wylacz synchronizacje pionowa a zobaczysz roznice
Neo_x
Dodano
28.06.2003 01:38:46
wylacz synchronizacje pionowa a zobaczysz roznice
Neo_x
Dodano
28.06.2003 01:38:46
Heh, u mnie na złomie (w Gryficach, zachodniopomorskie) leźą p4 2 ghz i płyty główne do tego. Oczywiście wszytsko powinno chodzić (chociarz nie zapewniam :wink: ) . Client sprzedaje 10 zł za sztukę :lol: . Takźe moge to przesłać stracją dyskietek tobie :)
Lezio111
Dodano
27.06.2003 20:57:26
Mrowiec:
Watpie zeby to bylo to, ale przypomina mi to efekt liniowy, wystepujacy przy dobrej grafie i slabym procu.


No chyba jednak masz racje..., moj procek to tylko Duron850 :oops:
Myslaem zeby wymienic na jakis Athlon 2000+XP, ale narazie kiepsko u mnie z $$ :lol:
brtx
Dodano
27.06.2003 08:37:01
brtx:
krecik chodzi mi o to ze powinna byc wieksza roznica klatek/sek pomiedzy 800x600 a 1024x768, a nie jakies tam nedzne 10.

Nie zrozum mnie zle, gry chodza OK, ale np w takim RTCW w 800x600 moglbym miec powiedzmy 50 FPS wiecej niz w 1024x768, a tym czasem po zmianie rozdzielczosci, a nawet ustawien na LOW, ilosc FPS jest taka sama, 0 roznicy.
Bez sensu.
Dobrze Cię zrozumiałem, a moje zdanie potwierdza SLAY3R. Dopiero w najnowszych grach widać większą róźnicę i to nie zawsze. Np. radeon 9800: 1024x768 4xFAA, 8x anistropic jest tylko o 20 FPS wolniejszy niź 1024x768 bez FAA i anistropic filtering (nie pamiętam gry, ale jakaś nowsza)
krecik
Dodano
27.06.2003 04:03:25
Quake 3 to stara gra, i po pierwsze nie wykoźystuje wielu funkcji nowych kart.
Po drugie zmiana rozdzielczości w quaku nie robi duźej róźnicy dla karty graficznej, bo ilość obliczeń zmienia się nieznacznie. Zobacz moje screeny.
800x600
1024x768
1280x1024
Mój konfig jest w podpisie. wszystko w 32 bitach i high detail.
SLAY3R
Dodano
27.06.2003 03:03:36
Watpie zeby to bylo to, ale przypomina mi to efekt liniowy, wystepujacy przy dobrej grafie i slabym procu.
Mrowiec
Dodano
27.06.2003 01:57:53
Watpie zeby to bylo to, ale przypomina mi to efekt liniowy, wystepujacy przy dobrej grafie i slabym procu.
Mrowiec
Dodano
27.06.2003 01:57:53
krecik chodzi mi o to ze powinna byc wieksza roznica klatek/sek pomiedzy 800x600 a 1024x768, a nie jakies tam nedzne 10.

Nie zrozum mnie zle, gry chodza OK, ale np w takim RTCW w 800x600 moglbym miec powiedzmy 50 FPS wiecej niz w 1024x768, a tym czasem po zmianie rozdzielczosci, a nawet ustawien na LOW, ilosc FPS jest taka sama, 0 roznicy.
Bez sensu.
brtx
Dodano
27.06.2003 01:52:40
Jeśli liczba FPS przekracza 100 to nie masz się czym martwić. Jest to prawidłowe działanie.
krecik
Dodano
27.06.2003 01:22:19
brtx
Dodano:
26.06.2003 23:56:46
Komentarzy:
10
Strona 1 / 1