Pytanie o "Konkurs Świąteczno-Noworoczny na CentrumXP.pl"

Nie było dokładnie wyjaśnione czy to będzie się trzeba logować rejestrować na portalu CXP.pl czy na forum tego portalu. PS Jak macie inne pytanie pisać pod spodem tu będziemy pytać i odpowiadać

Odpowiedzi: 20

Już kolejny konkurs wystartował, a ja nadal nie mam odpowiedzi w sprawie mojej reklamacji ani mojej nagrody ...
celulit
Dodano
23.03.2009 22:08:18
Teraz wszyscy mają ukazanie tego lekceważącego stosunku redakcji ... Maila nadal nie mam ... Gratulacje kompetencji ....
celulit
Dodano
11.03.2009 15:32:57
Ja tez nie otrzymałem nagrody. Można to jakoś wyjasnić?
golabtomek
Dodano
03.03.2009 16:30:29
  • Kuba 03.03.2009 20:50:18

    [quote=golabtomek]Ja tez nie otrzymałem nagrody. Można to jakoś wyjasnić? [/quote] Pisałeś już o tym do nas maila?

Mail od Pana otrzymałem, sprawdzę, czemu osoba zajmujaca się nagrodami nie odpowiedziała na niego...
Kuba
Dodano
02.03.2009 20:37:36
  • celulit 07.03.2009 18:37:57

    [quote=Kuba]Mail od Pana otrzymałem, sprawdzę, czemu osoba zajmujaca się nagrodami nie odpowiedziała na niego...[/quote] Coś dużo czasu to sprawdzanie Panu zajmuje. Maila jak nie było tak i nie ma ...

To jest już skandal. Piszę już tutaj, bo nigdzie indziej nie dociera! Jestem bardzo zniesmaczony całym konkursem i traktowaniem czytelników przez Redakcję CentrumXP.pl jak ... idiotów! Nie otrzymałem jeszcze mojego Office 2007 dla Użytkowników Domowych! Najpierw dzwoniłem do Pana Jakuba Hryciuka i dowiedziałem się, że ten Pan nie zajmuje się konkursem (bardzo ciekawe, to przecież organizator ...) i miałem napisać maila na info@grupacentrumxp.pl Napisałem maila ... Po tygodniu żadnej odpowiedzi ... Wysłałem drugiego bo myślałem, że nie doszedł ... Mija parę dni i żadnej odpowiedzi ... Znowu zadzwoniłem do Pana Jakuba i znowu się dowiedziałem, że ten Pan nie zajmuje się konkursem i że powie koledze, żeby mi odpisał ... Minęło znowu parę dni ... I CO? Jak nie było odpowiedzi tak nie ma! Gratuluję profesjonalizmu!
celulit
Dodano
02.03.2009 19:35:44
Andiemu gratulujemy 27-osobowej rodziny ;-).
Ad@$
Dodano
02.03.2009 15:34:49
To pierwszy mail dotyczący wygranej(ważne będą daty) 21.12.2008 "Gratulacje wygrałeś Windows XP Home Edition BOX." 24.12.2008 (zobaczyłem rozbieżności między otrzymanym e-mailem a listą zwycięzców) wysyłam maila o treści: "Gratulacje wygrałeś Windows XP Home Edition BOX Na liście wygranych jest : xxxx@xxx.xx T-shirt z logo Fair-Play Więc moje pytanie- jaka nagroda? Pozdrawiam i życzę zdrowych i wesołych świąt." 24.12.2008 dostaję odpowiedź: "Proszę przesłać mi tego maila." Posłusznie wysyłam.Czyli do tego momentu wszystko ok. Czekam na odpowiedź (w międzyczasie kolejne moje maile -bez odpowiedzi) Aż do 05.01.2009! koleiny już mail: "Czy mogę prosić o odpowiedź:czy ten e-mail jest wysłany przez Pana portal? Jeśli tak to czy nagroda jest aktualna? " Tego samego dnia dostaję odpowiedź: "Organizujemy konkurs w którym można wygrać właśnie takei nagrody. Jeśli dostał Pan tego maila to tak pewnie jest :-) " Dalej moje wątpliwości pozostały! (chociaż nie powinny) W związku następny mój mail:(ten sam dzień) "Ale na liście nagród figuruje- koszulka z logo Fair-Play. Stąd moje pytanie." Cóż bez odpowiedzi, aż do 16.01.2009 "Witam, Nagroda przyporządkowana do mirkazel@o2.pl to: T-shirt z logo Fair-Play. "Wielu użytkowników w początkowych etapach konkursu stosowało praktyki, które spowodowały wysłanie błędnej informacji. Dlatego opublikowaliśmy listę zwycięzców na portalu. " Nasuwa się pytanie! Czy na tą wiadomość musiałem czekać, aż 26 dni? 19.02.2009 dostaję maila: "Gratulacje wygrałeś: T-shirt z logo Fair-Play. Aby odebrać nagrodę musisz najpierw potwierdzić autentyczność adresu email klikając w poniższy link:" Przypomnę konkurs zakończył się 17.02.2009 (czyli 2 dni po konkursie) Jest wszystko ok- mój udział bez zastrzeżeń! Więc nie zgadzając się z przyporządkowaną nagrodą wysyłam prośbę z o szersze wyjaśnienie rozbieżności:(na forum zadawałem pytanie:czy otrzymany mail jest potwierdzeniem nagrody- zawsze była odpowiedź- TAK) Więc jaka nagroda? Wysyłam kolejnego maila: 19.02.2009 "Nie zostało mi wyjaśnione na jakiej podstawie zostały zamienione nagrody. Więc jestem zmuszony całą korespondencję upublicznić na forum i poddać pod ocenę czytelników wortalu." I tu zdenerwowałem (chyba) organizatora bo odpowiedź natychmiastowa! O to odpowiedź: "Przy okazji wyjaśniania sprawy dokładnie przyjrzeliśmy się Pana zgłoszeniu w konkursie, badamy sprawę pod kontem całkowitej dyskwalifikacji Pana z konkursu z powodu możliwego naruszenia regulaminu. Chodzi o dokładnie o wykorzystywanie jednego faktycznego konta e-mail do kilku zgłoszeń, co jest rażącym naruszeniem regulaminu. W ciągu kilku dni skontaktuję się z Panem z ostateczną decyzją." Następnego dnia dostaję następnego maila:(prawda- szybkość zaskakująca) "Witam, Zidentyfikowaliśmy 27 zgłoszeń w konkursie, które łączymy z Pana osobą. Jest Pan w stanie nam to wytłumaczyć?" Każdy kto brał udział w konkursie wie na jakiej zasadzie odbywały się zgłoszenia,przerwy w konkursie,trudności w logowaniu(wszystko na forum, zbędne opisywanie) więc moja odpowiedź była oczywista, ze mogło się tak zdarzyć .Jeden z uczestników wysyłał- cytuję : "Sprawdziłem i co? Założyłem konto byle jakie, bez nazwiska, spróbowałem zagrać bo runda z officem 2003 sie przedłuża, a tu przychodzi mi taki sam mail jak ten wymieniony wcześniej... system sie zaciął ! Halo ! Halo ! Admini śpią? " Poza tym zachęcanie organizatora typu: "Jedyną rzeczą, którą będziemy rejestrwoać to adres e-mail, który nie może się powtarzać. Zachęcamy do wielkrotnego brania udziału w konkursie całej rodziny, dlatego można brać udziłą z jednego konta z jednego komputera. Po zgłoszniu do konkursu, wystarczy wylogować się z Portalu i zalogowac na inne konto. Jeśli zdarzy się sytuacja, że jedna osoba zdobyła dwie nagrody, które wysyłamy pocztą, osoba ta dostanie tylko jedną nagrodę, o czym mówi regulamin, który zakazuje brania udziąłu jednej osoby kilka razy." Są tu zawarte chyba wszystkie wątpliwości ! Chciałbym nadmienić ,że jestem(byłem) zdobywcą tylko jednej nagrody(dokładnie żona). No ale cóż wedle przysłowia: "Jak się chce psa uderzyć to kij..............." Kto brał udział w konkursie i miał problemy ten wie jak on się odbywał! Ograniczyłem ilość cytowanych maili do tych mających kluczowe znaczenie dla sprawy. Każdy niech z mojej( i mojej rodziny) przygody z konkursem wyciągnie wnioski. Ja już wyciągnąłem!
andi123
Dodano
01.03.2009 21:08:47
Sposób w jaki zostałem zdyskwalifikowany za chwilę przedstawię i poddam pod ocenę czytelników! --------------- To pierwszy mail dotyczący wygranej(ważne będą daty) 21.12.2008 "Gratulacje wygrałeś Windows XP Home Edition BOX." 24.12.2008 (zobaczyłem rozbieżności między otrzymanym e-mailem a listą zwycięzców) wysyłam maila o treści: "Gratulacje wygrałeś Windows XP Home Edition BOX Na liście wygranych jest : xxxx@xxx.xx T-shirt z logo Fair-Play Więc moje pytanie- jaka nagroda? Pozdrawiam i życzę zdrowych i wesołych świąt." 24.12.2008 dostaję odpowiedź: "Proszę przesłać mi tego maila." Posłusznie wysyłam.Czyli do tego momentu wszystko ok. Czekam na odpowiedź (w międzyczasie kolejne moje maile -bez odpowiedzi) Aż do 05.01.2009! koleiny już mail: "Czy mogę prosić o odpowiedź:czy ten e-mail jest wysłany przez Pana portal? Jeśli tak to czy nagroda jest aktualna? " Tego samego dnia dostaję odpowiedź: "Organizujemy konkurs w którym można wygrać właśnie takei nagrody. Jeśli dostał Pan tego maila to tak pewnie jest :-) " Dalej moje wątpliwości pozostały! (chociaż nie powinny) W związku następny mój mail:(ten sam dzień) "Ale na liście nagród figuruje- koszulka z logo Fair-Play. Stąd moje pytanie." Cóż bez odpowiedzi, aż do 16.01.2009 "Witam, Nagroda przyporządkowana do mirkazel@o2.pl to: T-shirt z logo Fair-Play. "Wielu użytkowników w początkowych etapach konkursu stosowało praktyki, które spowodowały wysłanie błędnej informacji. Dlatego opublikowaliśmy listę zwycięzców na portalu. " Nasuwa się pytanie! Czy na tą wiadomość musiałem czekać, aż 26 dni? 19.02.2009 dostaję maila: "Gratulacje wygrałeś: T-shirt z logo Fair-Play. Aby odebrać nagrodę musisz najpierw potwierdzić autentyczność adresu email klikając w poniższy link:" Przypomnę konkurs zakończył się 17.02.2009 (czyli 2 dni po konkursie) Jest wszystko ok- mój udział bez zastrzeżeń! Więc nie zgadzając się z przyporządkowaną nagrodą wysyłam prośbę z o szersze wyjaśnienie rozbieżności:(na forum zadawałem pytanie:czy otrzymany mail jest potwierdzeniem nagrody- zawsze była odpowiedź- TAK) Więc jaka nagroda? Wysyłam kolejnego maila: 19.02.2009 "Nie zostało mi wyjaśnione na jakiej podstawie zostały zamienione nagrody. Więc jestem zmuszony całą korespondencję upublicznić na forum i poddać pod ocenę czytelników wortalu." I tu zdenerwowałem (chyba) organizatora bo odpowiedź natychmiastowa! O to odpowiedź: "Przy okazji wyjaśniania sprawy dokładnie przyjrzeliśmy się Pana zgłoszeniu w konkursie, badamy sprawę pod kontem całkowitej dyskwalifikacji Pana z konkursu z powodu możliwego naruszenia regulaminu. Chodzi o dokładnie o wykorzystywanie jednego faktycznego konta e-mail do kilku zgłoszeń, co jest rażącym naruszeniem regulaminu. W ciągu kilku dni skontaktuję się z Panem z ostateczną decyzją." Następnego dnia dostaję następnego maila:(prawda- szybkość zaskakująca) "Witam, Zidentyfikowaliśmy 27 zgłoszeń w konkursie, które łączymy z Pana osobą. Jest Pan w stanie nam to wytłumaczyć?" Każdy kto brał udział w konkursie wie na jakiej zasadzie odbywały się zgłoszenia,przerwy w konkursie,trudności w logowaniu(wszystko na forum, zbędne opisywanie) więc moja odpowiedź była oczywista, ze mogło się tak zdarzyć .Jeden z uczestników wysyłał- cytuję : "Sprawdziłem i co? Założyłem konto byle jakie, bez nazwiska, spróbowałem zagrać bo runda z officem 2003 sie przedłuża, a tu przychodzi mi taki sam mail jak ten wymieniony wcześniej... system sie zaciął ! Halo ! Halo ! Admini śpią? " Poza tym zachęcanie organizatora typu: "Jedyną rzeczą, którą będziemy rejestrwoać to adres e-mail, który nie może się powtarzać. Zachęcamy do wielkrotnego brania udziału w konkursie całej rodziny, dlatego można brać udziłą z jednego konta z jednego komputera. Po zgłoszniu do konkursu, wystarczy wylogować się z Portalu i zalogowac na inne konto. Jeśli zdarzy się sytuacja, że jedna osoba zdobyła dwie nagrody, które wysyłamy pocztą, osoba ta dostanie tylko jedną nagrodę, o czym mówi regulamin, który zakazuje brania udziąłu jednej osoby kilka razy." Są tu zawarte chyba wszystkie wątpliwości ! Chciałbym nadmienić ,że jestem(byłem) zdobywcą tylko jednej nagrody(dokładnie żona). No ale cóż wedle przysłowia: "Jak się chce psa uderzyć to kij..............." Kto brał udział w konkursie i miał problemy ten wie jak on się odbywał! Ograniczyłem ilość cytowanych maili do tych mających kluczowe znaczenie dla sprawy. Każdy niech z mojej( i mojej rodziny) przygody z konkursem wyciągnie wnioski. Ja już wyciągnąłem! [color=red]Ile razy trzeba Ci będzie jeszcze przypominać o swobodzie w edycji swoich postów? Może zaczniesz szanować zasady forum, kiedy ja zacznę kasować twoje wypowiedzi? [/color]Xan.
andi123
Dodano
01.03.2009 19:00:55
User andi123 jest jedną z tych 6 zdyskwalifikowanych osób z powodu masowego zakładania kont. Użytkownik został początkowo poinformowniu o wygraniu złej nagrody (bardziej wartościowej niż w rzeczywistości mu się należała). Potem, gdy sprawdziliśmy sprawę, przyznaliśmy, że teoretycznie był to błąd z naszej strony, ale praktycznie nie ma to żadnego znaczenia, w okoliczności jego dyskwalifikacji. Sprawa została zamknięta. Piszę z góry, jak sprawa wyglądała, bo dyskutuję z tym Panem od 2 miesięcy i z całym szacunkiem do niego, dłużej na pewno już nie zamierzam. Moja korespondencja z nim nie zawiera żadnych tajemnic, nie mam nic przeciwko jej ubublicznieniu. [quote=qhvxqnw]Wycofuję swoją wypowiedź 4 posty wyżej, ponieważ firma CentrumXP dba o swoją renomę i pozytywnie rozpatrzyła moją reklamację.[/quote] Dziękuję za posta, jeszcze raz przepraszam za początkową decyzję i nieprzyznaniu nagrody, cieszę się, że sprawa zakończyła się pozytywnie.
Kuba
Dodano
01.03.2009 18:48:52
  • qhvxqnw 04.03.2009 21:41:21

    [quote=Kuba] Dziękuję za posta, jeszcze raz przepraszam za początkową decyzję i nieprzyznaniu nagrody, cieszę się, że sprawa zakończyła się pozytywnie.[/quote] Nagroda odebrana, bardzo dziękuję. Przykro mi, że konkurs przysporzył Panu tylu niepotrzebnych nieprzyjemności. Serdecznie pozdrawiam i życzę wiele dobrego. Jurek

Odnośnie powyższego postu: Tekst powyższy jest cytatem z postu Pana Administratora Kuby. Cytuję: "Dodam też, ze użytkwonik "qhvxqnw", który 3 posty wcześniej nazwał nas firmą-oszustami, akurat w wyniku zgłoszonej reklamacji nagrodę otrzymał. Ale o tym, żeby tu to napisać, już zapomniał." Za to, że tak nie wygląda ,przepraszam!
andi123
Dodano
01.03.2009 16:42:14
Dodam też, ze użytkwonik "qhvxqnw", który 3 posty wcześniej nazwał nas firmą-oszustami, akurat w wyniku zgłoszonej reklamacji nagrodę otrzymał. Ale o tym, żeby tu to napisać, już zapomniał. Musiał użyć aż tak mocnych słów aby jego reklamacja została pozytywnie być rozpatrzona! O ile umiem czytać to powinna ona być rozpatrzona dużo wcześniej(patrz regulamin) ale cóż ........lepiej później niż wcale. Pozdrowienia dla użytkownika qhvxqnw i gratuluję wytrwałości! Mój przypadek dyskwalifikacji przedstawię na forum w najbliższych dniach. Na razie ](*,) . Myślę , że upublicznienie moich maili z organizatorem będzie ciekawą lekturą i przestrogą przed udziałem w kolejnym konkursie organizowanym przez portal! [color=darkred]Przypominam o możliwości edycji własnych postów.[/color] Xan. Odnośnie powyższego postu: Tekst powyższy jest cytatem z postu Pana Administratora Kuby. Cytuję: "Dodam też, ze użytkwonik "qhvxqnw", który 3 posty wcześniej nazwał nas firmą-oszustami, akurat w wyniku zgłoszonej reklamacji nagrodę otrzymał. Ale o tym, żeby tu to napisać, już zapomniał." Za to, że tak nie wygląda ,przepraszam!
andi123
Dodano
01.03.2009 16:07:12
Panie Kubo, jeszcze nie dostałem nagrody, ale zaglądam tu codziennie i przeglądam biuletyny przysyłane na maila. Pan od reklamacji wyraźnie napisał do mnie, że w przypadku reklamacji, komisja z pewnością podtrzyma decyzję organizatora. A że nie można być sędzią we własnej sprawie, pozostało mi tylko napisać o tym na forum. Wycofuję swoją wypowiedź 4 posty wyżej, ponieważ firma CentrumXP dba o swoją renomę i pozytywnie rozpatrzyła moją reklamację.
qhvxqnw
Dodano
27.02.2009 17:25:00
Więc mam statystyki: naszą decyzją z konkursu zostało zdyskwalifikowanych ostatecznie 6 osób (ok 20 zgłoszeń)! Do całej reszty (430 nagród), o ile wypełnili poprawnie formularz z danymi i potwierdzili poprawnośc adresu e-mail, została wysłana nagroda. Nie wiem więc gdzie tu to wielkir oszustwo i spisek, którego mielibyśmy dokonać???? Dodam też, ze użytkwonik "qhvxqnw", który 3 posty wcześniej nazwał nas firmą-oszustami, akurat w wyniku zgłoszonej reklamacji nagrodę otrzymał. Ale o tym, żeby tu to napisać, już zapomniał.
Kuba
Dodano
27.02.2009 14:12:00
Jakie jeszcze dane wg ciebie mamy opublikować? Wszystko co możemy zgodnie z prawem opublikować znadjuje się na stroniei jak już raz powiedziałem, to są ostateczne wyniki konkursu.
Kuba
Dodano
27.02.2009 13:39:13
Czytając następne posty ponawiam prośbę o opublikowanie oficjalnej listy zwycięzców.Myślę, że dla uczestników konkursu byłaby to ciekawa lektura.Ile było zgłoszeń ,dyskwalifikacji itp. Organizator wszedł w posiadanie naszych danych(adresów e-mail, często danych osobowych) dlatego uważam ,że nam(uczestnikom)się to należy. Jeśli bliżej przyjrzeć się liście zwycięzców publikowanej na bieżąco- to doszedłem do takiego właśnie wniosku. Kto ma ochotę niech uważnie się przyjrzy jej (chodzi o powtarzające się login-y ok 50 !) http://www.centrumxp.pl/ASPX/KonkursSwiatecznoNoworoczny/Zwyciezcy.aspx Lista publikowana na bieżąco na pewno w sposób znaczący różni się od oficjalnej listy zwycięzców.
andi123
Dodano
24.02.2009 19:56:13
[EDIT] W związku z rzetelnością firmy Centrum XP, usuwam swoją wypowiedź; c.d.n. 4 posty niżej.
qhvxqnw
Dodano
24.02.2009 10:05:03
info@grupacentrumxp.pl
Kuba
Dodano
23.02.2009 13:53:45
Ojć, prosże te wszystkie przypadku zgłaszać mailem. Windowsy i myszki wysłaliśmy miesiąc temu, jesli nie dosżły będziemy składać reklamacje na Poczcie.
Kuba
Dodano
18.02.2009 22:42:35
  • xeprgchd 22.02.2009 23:26:40

    [quote=Kuba]Ojć, prosże te wszystkie przypadku zgłaszać mailem. Windowsy i myszki wysłaliśmy miesiąc temu, jesli nie dosżły będziemy składać reklamacje na Poczcie.[/quote] Na jaki adres należy składać reklamacje?

A do mnie nie dotarło jeszcze Windows Vista Home Premium BOX ...
andrzejstepniewski
Dodano
18.02.2009 17:32:01
A czy wysyłane były już myszki Microsoft Notebook Optical Mouse 3000?? bo jeszcze do mnie nie dotarła.
blizniaczka0
Dodano
18.02.2009 16:26:54
  • Kuba 19.02.2009 11:14:42

    [quote=blizniaczka0]A czy wysyłane były już myszki Microsoft Notebook Optical Mouse 3000?? bo jeszcze do mnie nie dotarła. [/quote] Ten przypadek już się wyjaśnił. Uczestnik konkursu po prostu nie podał danych kontaktowych w profilu, co uniemożliwiło wysłanie nagrody.

Oliwer91
Dodano:
15.12.2008 22:00:31
Komentarzy:
20
Strona 1 / 6