Proszę o pomoc!

Niedługo zamierzam kupić tą przecudną konsole :) Posiadam Neostradę TP (modem) i dziś się dowiedziałem że potrzebny jest do połączenia jakiś router. Chciałbym się spytać czy to prawda i jaki router byłby najodpowiedniejszy? Chciałbym się jeszcze dowiedzieć jak przebiegałoby połączenie modemu z XBoxem za pomocą routera. O zdrapkach mi wszystko wiadomo więc tylko potrzebuję informacji o podłączeniu XBoxa z Neostradą (modemem) Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

Odpowiedzi: 2

1. Dałoby sie, kwestia konfiguracji. 2. Nie znam się specjalnie na glosnikach...
el ZAX
Dodano
03.09.2007 21:23:38
Najlepiej wybierz jakiś router z tej listy: http://www.xbox.com/en-US/support/connecttolive/xbox360/homenetworking/equipment.htm Chociaż jakbyś kupił jakiś inny to najprawdopodobniej też będzie działał. No ale jesli dopiero kupujesz, to lepiej wziąć taki, który jest na powyższej liście. Połączenie - w ustawieniach routera będziesz musiał dodać połączenia dla X360, wyłączyć firewalla, a na konsoli dać wszytsko na auto wustawienaich połączenia. Na Neo z taką konfiguracją powinno działać. A jak nie, to wtedy pisz, będziemy mysleć :)
el ZAX
Dodano
02.09.2007 23:24:41
  • Armorgedon12 03.09.2007 10:49:13