Proces audiodg.exe - 10% procesora bez przerwy

System: Vista HP SP1 32bit Problem: proces "audiodg.exe" ("Izolacja wykresu urządzenia audio systemu Windows" - cokolwiek by to miało znaczyć po polsku) ciągle zużywa 10% procesora Spsób otrzymania problemu: 1) po uruchomieniu systemu proces "audiodg.exe" nie zużywa 10% procesora 2) uruchamiam i wyłaczam grę Warcraft III 3) proces "audiodg.exe" zaczyna ciągle zużywać 10% procesora Jak to naprawić?

Odpowiedzi: 2

Znalazłem przyczynę problemu - po ostatniej aktualizacji Windowsa system przestawił ustawienie oszczędziania energii dla trybu "najwyższa wydajność". Wszystkie parametry były przestawione na najniższą wartość w wyniku czego "niezauważalny" process DRM zaczął zajmować zauważalną część zasobów. Dzieki za pomoc.
zolf1313
Dodano
24.02.2009 23:36:13
Jest to usługa lokalna, wiec raczej nie mozna jej naprawic. Umnie (Vista HP x64) tez tak jest nic nie robie 0% uruchomi gra 10% i wiecej. Edit: Po wylaczeniu gry spowrotem wraca do 0. Sterowniki od karty dzwiekowej masz zainstalowane ? Jakie od producenta czy te windowsowe ? Jesli nie i masz karte Realteka to znalazlem takie cos [quote]An update, I noticed that the realtek control panel was a legacy component. I couldn't uninstall just that w/out losing the drivers as well, but I did disable the control panel via the registry. This seems to have completely eliminated the problem, at least for my machine. For those w/ similar problems, try this: 1. Start->Regedit 2. You can find most of your startup programs in 1 of 2 locations in the registry HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Run and HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Run 3. Right-click Run, and choose export to a file somewhere so you can undo your changes, 4. Start deleting entries (focus on sound programs). 5. If there's a program you don't know about, check the path. Sometimes that will give you a hint. Generally you can also put the full file name (soundman.exe for example) into a google search, and bring up some sites that will tell you what the file does. 6. Reboot after the change, and see if it helped. [/quote]
Ukey
Dodano
22.02.2009 01:33:10
zolf1313
Dodano:
22.02.2009 01:25:24
Komentarzy:
Strona 1 / 1