Problemy z kompem po ataku Worm.Blaster

Nieświadom inwazji ostatnio najpopularniejszego wirusa dokonałem formatowania dysku C: i pojawił się następujący problem – podczas wyłączania systemu, kiedy na ekranie monitora pojawia się monit o jego wyłączeniu, ale jeszcze przed wyłączeniem kontrolki sygnalizującej stan gotowości, system włącza sie ponownie. Ustawienia biosu są poprawne, skaning programami wirusowymi nie wykrywa ataku, Norton System Works nie wykrywa źadnych problemów w systemie, brak konfliktów sprzętowych.
Proszę o pomoc!!!Jeśli juź gdzieś na tym forum poruszał ktoś podobny problem to sorry za zaśmiecanie witryny, ale jestem początkującym uźytkownikiem tego forum i nie posiadam pełnej wiedzy o jego funkcjonowaniu, a zaleźy mi na przywróceniu stabilności mojego sprzętu.
BARDZO PILNE!!!
Płyta główna ECS,AMD Athlon XP1600+,256MB RAM,GeForce 2Ti64MB,NEC 791SB,Windows XP SP1

Odpowiedzi: 9

Eeeeeeee,nie mam jakiegokolwiek zamiaru posyłać ci krótkich albo długich..,.
Temat wyjaśniony ,i zapraszam ciebie do dyskusji i pomagania tu userom.

Pozdrawiam/ PS:istotnie AntiVir PE 6 jest słabeuszem.

:D
tire
Dodano
04.09.2003 17:21:59
Eeeeeeee,nie mam jakiegokolwiek zamiaru posyłać ci krótkich albo długich..,.
Temat wyjaśniony ,i zapraszam ciebie do dyskusji i pomagania tu userom.

Pozdrawiam/ PS:istotnie AntiVir PE 6 jest słabeuszem.

:D
tire
Dodano
04.09.2003 17:21:59
tire:
Przykro mi,ale nie masz zupełnie racji. :!:
Czy i jak wyobrazasz sobie egzystencję silnego antywirusa Avast z jeszcze silniejszym Nortonem?Poprzez wyłączenie w Nortonie monitora. :?: :shock:
A jak zachowa się system WinXP – sprawdzałeś?
Bo ja tak i powoduje to zawieszanie się pc lub w najlepszym wypadku mulenie.

No sprawdziłem i rzeczywiście nieciekawie to wygląda...
tire:
Zasada jest zawsze prosta : 1 system=1 antywirus.

Tu się nie zgodzę. Zaleźy jaki antywirus leźy obok nortona. U mnie jest AntiVir 6 PE i wszystko gra cacy. Ten jest widocznie mało silny :wink:
tire: