Problem z wyłączaniem systemu Windows XP

Zacząłem od przeszukania forum, ale nie znalazłem nic, co by mi pomogło :-(

Problem występuje od jakiegoś czasu (ale nie dzieje się tak przy każdym uruchomieniu systemu, a jedynie od czasu do czasu) i polega na tym, że system nie chce się wyłączyć/zrestartować. Gdy wybiorę Start/Wyłącz komputer/Wyłącz system zaczyna zamykanie (ikonki na pasku znikają) i w pewnym momencie przestaje. Jedyna możliwość wyłączenia systemu to Start/Wyloguj/Przełącz użytkownika/Wyłącz "użytkownik"/Wyłącz. Wtedy system zamyka się i słychać dźwięk sugerujący, że jakiś program/proces jest zatrzymywany na siłę. Po uruchomieniu eventvwr.msc w pozycji System znalazłem wpis:

Typ: Ostrzeżenie; Źródło: USER32; Identyfikator zdarzenia: 1073; Użytkownik: ZARZĄDZANIE NT\SYSTEM

Przypuszczam, że zaczęło się to dziać po jakiejś instalacji, ale nie pamiętam, co to mogło być. Niestety nie wiem, jak powód tego problemu zlokalizować.

Odpowiedzi: 1

O User Profile Hive Cleanup Service doczytałeś ?? Może być pomocne zainstalowanie tegoż.
Żółty
Dodano
19.11.2006 11:19:04
  • Maciek_S 19.11.2006 11:45:20

    Tak, znalazłem to już wcześniej na tym forum i zainstalowałem. Ale problem nadal się pojawia.

  • Żółty 19.11.2006 12:15:38

    Ten błąd z podglądu zdarzeń - jak klikniesz na nim dwukrotnie to dostaniesz okienko właściwości - jest tam przycisk "Kopiuj" - użyj go i wklej do postu to co tam jest.

  • Maciek_S 19.11.2006 13:31:14

    <P>Typ zdarzenia:&nbsp;Ostrzeżenie<BR>Źródło zdarzenia:&nbsp;USER32<BR>Kategoria zdarzenia:&nbsp;Brak<BR>Identyfikator zdarzenia:&nbsp;1073<BR>Data:&nbsp;&nbsp;18.11.2006<BR>Godzina:&nbsp;&nbsp;21:14:10<BR>Użytkownik:&nbsp;&nbsp;ZARZĄDZANIE NT\SYSTEM<BR>Komputer:&nbsp;SUP<BR>Opis:<BR>Próba wyłączenie zasilania SUP nie powiodła się</P> <P>Aby znaleźć więcej informacji, zobacz <A href="http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp">http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp</A> w Centrum pomocy i obsługi technicznej.<BR>Dane:<BR>0000: 00 00 00 00&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; ....&nbsp;&nbsp;&nbsp; <BR></P>

  • Żółty 19.11.2006 16:11:19

    <P>Spróbuj standardowej procedury - przeprowadzenie czystego rozruchu i sprawdzenie czy jest OK. Jak jest OK to włączaj po kolei elementy autostartu.</P> <P>Szczegóły na temat czystego rozruchu - <a href="http://support.microsoft.com/kb/310353" target="_blank" title="http://support.microsoft.com/kb/310353">http://support.microsoft.com/kb/310353</a></P>

Maciek_S
Dodano:
18.11.2006 23:10:43
Komentarzy:
1
Strona 1 / 1