Problem z Windows Media Center i Aver Media.

Witam. Otóż mam problem. Gdy włączam Avert TV wyskakuje błąd, że aplikacja może działać nie poprawnie i zaleca się wyłączenia ehrecvr. Przeczytałem na innych forach jak to wyłączyć, ale niestety nic nie pomogło. Zainstalowałem nową wersję oprogramowania dla Aver TV, ale niestety efekt jest ten sam (tylko nie wyskakuje błąd, ale aplikacja wyłącza się i pokazuje się komunikat że aplikacja przestała działać poprawnie). Czy ktoś może mi pomóc z tym problemem? Zablokowałem nawet włączenie się Windows Media Center, ale nic to nie dało. Czy istnieje jakiś sposób na usunięcie Windows Media Center bądź ehrecvr? Jeśli tak to prosiłbym aby ktoś opisał tutaj krok po kroku (ponieważ jestem początkującym użytkownikiem Visty). System mam oryginalny ma się rozumieć. Albo jeżeli nie ma rozwiązania niech ktoś opisze mi jak zrobić, żeby można oglądać za pomocą mojej karty telewizyjnej, telewizję w Windows Media Center. Z góry dziękuję za pomoc. Pomoże mi ktoś? ;/ [color=darkred]Zacznijmy od edycji postów. Proszę na przyszłość o tym pamiętać :)[/color] Xan.

Odpowiedzi: 2