Problem z systemem na hp6710 el

Witam otóż mam vistę oryginalnie dostałem ją z laptopem jest to wersja home premium i mam od niedawna problem podczas uzytkowania poniewaz system sie zawiesza i nie mozna zrobic nic nawet menadzera zadan zawiesza i pisze brak odpowiedzi czy ktos wie czym to moze byc spowodowane ??? ja mysle ze problemem jest przegladanie internetu a bo wiekszosc zwiech jest wtedy prosze pomozcie i pozdrawiam.

Odpowiedzi: 6

MKS online nie wymaga reinstalacji bieżącego programy AV a skutecznością nie ustępuje konkurencji.
XanTyp
Dodano
25.08.2009 00:32:19
Po to, żeby wykryć ew. wirusy w systemie i zapobiec kolejnemu nadpisaniu pliku explorer.exe przez spyware (bo pliki same się nie psują, a w Viscie samemu tego pliku nie dasz rady nadpisać). Po nad to, również po to, żeby mieć pewność, że jak antywirus mówi, że nie ma wirusa to go rzeczywiście nie ma (darmowe antywiry, oraz to złej jakości często podają, że system jest czysty). Sam miałem dokładnie taki sam problem kilka lat temu i winna temu była Panda Antyvirus, która z jakiś powodów blokowała ten proces jako niebezpieczny. Dlatego teraz nie ufam inym antywirom niż Kaspersky. A o tym sfc /scannow nie pomyślałem wcześniej - przyznaje mój błąd! Tylko pamiętaj, żeby włożyć oryginalną płytę z Visty przed wykonaniem komendy i uruchomić cmd jako administrator, tak jak napisał kolega wyżej.
Thorn500
Dodano
24.08.2009 12:17:39
Mogłeś napisać czego może się spodziewać już we wcześniejszym poście. sfc /scannow, nadpisanie explorer.exe z płyty instalacyjnej poprzez konsolę odzyskiwania... Nadal się zastanawiam, po co ta sugestia reinstalacji antywira?
XanTyp
Dodano
24.08.2009 00:23:49
Dowie się wtedy, że odpowiedzialny za to jest plik: explorer.exe... Sam miałem ten problem, ale ponieważ wiedziałem, że mam wirusy od razu przeinstalowałem system. Jemu może pomóc Kaspersky, bo jest najlepszy i nie jeden niezależny test już wygrał (a ja sam też się przekonałem o jego skuteczności, po przygodach z Nortonami i Pandami)
Thorn500
Dodano
23.08.2009 19:00:28
Może zamiast zabawy w rewolucje antywirusowe, na początek poda nam kolega jakieś informacje z dziennika zdarzeń?
XanTyp
Dodano
23.08.2009 02:13:10
Zainstaluj Kasperskiego, w wersji trial stąd: http://www.kaspersky.com/kav_latest_versions?downlink=206910857 . Następnie aktywuj go (wybierz wersję na 30-dni) i włącz pełne skanowanie. Upewnij się tylko, że w systemie jest tylko jeden antywirus - jeśli masz drugiego to usuń go. Usuń wszystkie wykryte wirusy i uruchom ponownie komputera. Jeśli natomiast nie chce ci się z tym bawić, to zajrzyj do instrukcji obsługi laptopa pod hasło "Odzyskiwanie systemu" i wykonaj zawarte tam instrukcje (innymi słowy przeinstaluj system). Wcześniej jeszcze wejdź w dziennik problemów: Start- Panel sterowania - system i konserwacja - raporty i rozwiązania problemów - wyświetl historie problemów - kliknij dwa razy na problem z działu "Windows explorer" (komentarz powinien brzmieć :"Nie odpowiada i zastał zamknięty" i skopiuj wszystkie informacje stamtąd i wklej tutaj - potem daj dwa razy strzałką wstecz i Wyszukaj nowe rozwiązania. Jeśli system znajdzie jakieś rozwiązania wykonaj je dokładnie. Upewnij się też, że system jest aktualny i, że service pack 2 jest zainstalowany (start - wszystkie programy - windows update - zainstaluj aktualizacje (lub znajdź aktualizacje).
Thorn500
Dodano
22.08.2009 19:47:18
gazorex
Dodano:
02.08.2009 14:03:40
Komentarzy:
6
Strona 1 / 1