Problem z sprawdzaniem pisowni w kliencie pocztowym.

Kuzyn kupił w Mediamarkt notebook Fujitsu-Siemens Amilo Li 1705 z procesorem Celeron M, HDD 80 GB, napędem DVD, RAM 512 MB i wyświetlaczem WXGA 15,4". W opakowaniu była płyta CD z softem fabrycznym oraz 4 płyty DVD z system Vista Home Basic (polska, czeska, słowacka i węgierska). Notebook miał już preinstalowane te 4 systemy, bo po włączenu zasilania i podniesieniu ekranu maszynka zaczęła działać, na ekranie ukazało się powitanie firmowe oczywiście po angielsku z prośbą o wybór jednego z czterech języków tj. [b]polskiego, czeskiego, słowackiego lub węgierskiego[/b] . Zaczęła się prawie normalmalna instalacja, o dziwo dość szybka i bez pytania o numery seryjne i prośby o aktywację. Mały problem wyskoczył dopiero później gdy uruchomione zostało połączenie z internetem a właściwie uruchomiony został klient pocztowy. Poczta odbierana jest prawidłowo, to znaczy zawiera polskie litery w tekście bez jakichkolwiek przekłamań. Dopiero w czasie próby wysłania nowej wiadomości okazało się, że pisać owszem można, ale sprawdzanie tekstu nie wychodzi. W opcjach są języki do wyboru, również cztery, lecz żaden z wymienionych. Dodam, że komputer ma doinstalowany Office 2003. W czym tkwi problem, a może kryje się tam więcej takich niespodzianek? Nie miałem czasu aby sprawdzić.

Odpowiedzi: 1

Sam się zrobiłem na szaro zamieszczając przez przypadek ten temat tutaj. Zamiast sprawdzić gdzie jest mój post napisałem drugi nieco przeredagowany i umieściłem w miejscu w, którym chciałem go pierowtnie umieścić. Jednak [b]Żołty[/b] zblokował go , i słusznie, udowodniając mi, że jestem bardziej zielony niż myślałem. Teraz jednak proszę [b]Żółtego[/b] aby kłódkę przeniósł, bo tutaj chyba żadnej porady się nie doczekam.
HaJot46
Dodano
14.12.2007 23:19:30
HaJot46
Dodano:
11.12.2007 01:01:29
Komentarzy:
1
Strona 1 / 1