Problem z płytą systemem xp home edition

Witam otóż mam problem z płyta systemu XP Home edition przy instalacji wyskakuje mi Error choć płyta jest w dobrym stanie nie wiem co teraz mam zrobić :-k

Odpowiedzi: 6

Dzięki [b]Bobi[/b]. A rada opiera się tu na doświadczeniu z mojej poprzedniej firmy, gdzie oryginalną płytę zjadł piesek szefowej (razem z pudełkiem) :D i trzeba było dzwonić w MS a potem kombinować. Pani konsultantka sugerowała oczywiście użycie innej płyty - w domyśle oryginalnej, ale innej takiej nie było na stanie.
XanTyp
Dodano
20.07.2008 03:44:55
W tym przypadku nie ważne jest czy użytkownik zainstaluje system z fabrycznej płytki, którą dostał raczej z keyem, czy zupełnie innej. Oczywiście zakładamy, że wersja się zgadza. Tak więc XanTyp ma tu całkowitą rację.
Bobi
Dodano
19.07.2008 18:05:28
[quote=Szymonq]wyskakuje mi Error[/quote] Jaki?
gusioo
Dodano
18.07.2008 21:30:32
Ja bym zrobił kopię tej płyty np. spod Nero i zobaczył czy da się naprawić małe błędy. Nagrywarki LG były w tym podobno najlepsze, a Nero w zakładce "Opcje odczytu" ma takie możliwości jak pominięcie błędów odczytu i in. Może się uda.
Ucho
Dodano
18.07.2008 21:15:22
dziękuje za odpowiedz ale jedyną którą mam innej wersji systemu płyty jest XP professional wiec będę musiał poszukać na torrentach tej samej wersji systemu i dziękuje za pomoc :) pozdrawiam
Szymonq
Dodano
18.07.2008 17:40:46
Użyj innej płyty z tym samym systemem. Liczy się legalność klucza, a nie źródła softu. Jeśli nadal masz wątpliwości, zadzwoń do MS w Wawie (0-22 5941000) i tam powiedzą Ci dokładnie to samo z różnicą, że będzie to trwało czasowo znaaaacznieeee dłuuuuuużeeeeeej :D
XanTyp
Dodano
18.07.2008 13:04:09
  • gusioo 18.07.2008 18:52:24

    [quote=XanTyp]Liczy się legalność klucza, a nie źródła softu.[/quote] http://www.microsoft.com/poland/licencje/programy/oem.aspx [quote]Jako dowód posiadania licencji zakupionej jako produkt OEM, klient powinien zachować: umowę licencyjną końcowego użytkownika oprogramowania (End User License Agreement — EULA), która jest umową pomiędzy użytkownikiem a firmą Microsoft, certyfikat autentyczności (Certificate of Authenticity — COA), [b]oryginalne nośniki i instrukcje użytkownika (jeżeli takie dostarczono)[/b], fakturę lub inny dowód zakupu. W przypadku zniszczenia lub zagubienia certyfikatu autentyczności lub nośnika klient powinien zwrócić się do swojego dostawcy komputerów w celu ich ponownego uzyskania.[/quote]

Szymonq
Dodano:
18.07.2008 00:22:49
Komentarzy:
6
Strona 1 / 1