Problem z modemem SpeedTouch 330 na Viście

Tak jak wyżej mam problem z tym modem. Otóż zainstalowałam sterowniki pod viste i niby modem się zainstalował. Wszystko chodzi ok dwie diody świecą się na zielono. Wszystko ładnie pięknie się zainstalowało. Ale... Nie mogę utworzyć połączenia. W opcjach internetowych nie wyświetla mi SpeedToucha. Odinstalowywałam sterowniki i próbowałam instalować inne ściągnięte z różnych stron, ale nadal to samo. Podczas instalacji ustawiłam wszystko tak jak trzeba: najpierw pppAo, a potem 0,35. Wcześniej z pół roku chodził bardzo dobrze. Nie miałam żadnych problemów. Dodam jeszcze, że przestał działać po tym jak na chwilę zabrali prąd. Na starym PC działa bardzo dobrze. Macie jakieś propozycje? Byłabym wdzięczna. Pozdrawiam;)

Odpowiedzi: 5

A możesz zmienić kabel telefoniczny ? Sprawdź na innym i na innym gniazdku (podpięcie tysz). Przy okazji sprawdź czy telefon działa :mryellow: . O podpięciu modemu bez filtra nawet nie wspominam, bo pewnie jest OK. Jeżeli dalej nic to darmowy telefon do Tepsy. Ponadto jest tam jeszcze opcja "Diagnozuj" czy jakoś tak. Zobacz co pokaże.
Ucho
Dodano
06.07.2009 17:43:11
Już próbowałam skonfigurować połączenie. Wpisywałam login i hasło. Połączenie się tworzy, lecz nie mogę się połączyć, gdyż pojawia się czerwony krzyżyk przy połączeniu telefonicznym. Wszystko odinstalowałam razem z programem obsługującym. Zainstalowałam z nowymi sterami i dalej to samo, co na początku. Natomiast na tej linii cały czas mam podłączonego jednego kompa. Nie mam pojęcia, co dalej robić.
freddie1985
Dodano
06.07.2009 14:10:41
Połączenie powinieneś utworzyć w Centrum sieci i udost..>Skonfiguruj poł...>Połączenie telefoniczne. Tutaj powinna się pokazać standardowa tabelka do wpisania loginu i hasła od Neostrady. Jeżeli dalej nic to odinstaluj modem, program obsługujący itd, itp. Potem zainstaluj na nowo pamiętając o kolejności (bez podłączonego modemu na początku). Stery weź z neta (np. z Tepsy) bo program obsługujący jest zbędny. Numer telefonu to *. Pamiętaj też, że na tej samej linii telefonicznej może być podłączony tylko jeden komp. Mówię tu o podłączeniu fizycznym do gniazdka np dodatkowego routera, a nie np. o sieci domowej.
Ucho
Dodano
06.07.2009 00:14:07
W menedżerze urządzeń w karcie sieciowej jest speedtouch adapter PPP, a w urządzeniach USB SpeedTouch 330. Nie mogę utworzyć w ogóle połączenia. Wyskakuje mi okienko z pytaniami: Czy modem jest podłączony? Czy kabel od modemu jest podłaczony?. I co tu zrobić??
freddie1985
Dodano
05.07.2009 18:24:52
[quote=freddie1985]Nie mogę utworzyć połączenia. W opcjach internetowych nie wyświetla mi SpeedToucha.[/quote] I nie powinien wyświetlać modemu tylko nazwę połączenia. Modem instaluje się jako karta sieciowa. Zobacz w Menadżerze urządzeń czy tam jest. Ponadto zobaczysz go w Bezpiecznym usuwaniu sprzętu. IMO powinnaś utworzyć nowe połączenie telefoniczne.
Ucho
Dodano
05.07.2009 01:21:09
freddie1985
Dodano:
04.07.2009 17:15:33
Komentarzy:
5
Strona 1 / 1