problem z komunikatem

czasami otrzymuję komunikat:
pamięć nie obsługuje tego programu i nie moźe być written, lub read"
W jaki sposób mogę go usunąć, proszę mi podać szczegóły, nie znam się na tym, ale moźe coś sam zrobię, o ile dam rady

Odpowiedzi: 2

Pamięć nie moźe być "read"

Pełna treść komunikatu/błędu:
Instrukcja spod "..." odwołuje się do pamięci pod adresem "...". Pamięć nie moźe być "read"
Miejsce kropek (...) zastępuja cyfry i litery

Pierwsze co nalezy wykonac to przeprowadzić testy programami do testowania pamieci RAM
– Memtest86
– Goldmemory
Sprawdzić system pod katem obecności szkoliwego oprogramowania (trojanów, robaków, spyware...)
(Propozycje programow jak rowniez pomoc w usuwaniu na forum)
Problemem rowniez moga byc wadliwe lub źle zainstalowane sterowniki urzadzen, kodeki.
Propozycja: Odinstalować, posprzatać, zobaczyć jak system zachowuje sie bez i ewentualnie zainstalować nowsze/inne wersje badz sciagniete z innego zrodla
Korzystać w miare mozliwosci z usługi Windows Update
MS czesto po zaobserwowaniu lub przedłozeniu mu jakiegos konkretnego problemu wypuszcza updaty
Wreszcie problemem moze byc źle napisany program badz uszkodzony nosnik na ktorym sie znajduje (w przypadku np. gier)
(Mozna sprobowac zrobic obraz plyty i odpalic go w wirtualnym napedzie)
Na sam koniec problemem moze byc brak konkretnego problemu czyli nie mozliwe do okreslenia zjawisko powodujace bląd

W przypadku samodzielnego nie uporania sie z problemem mozna oczywiscie indywidulanie napisać post z pytaniem, uwzgledniajac nastepujace rzeczy:
1. Konfiguracje sprzętową
2. Zmiany w sterownikach, sprzęcie, sofcie, po ktorych zaobserwowało sie błąd
3. Aplikacje/proces uwzgledniony w tresci błedu
4. Informacje umieszczone w podglądzie zdarzeń
z tego co ja przeczytałem z tego, to wszystko mam poprawnie, wirusów źadnych, sterowniki to samo, gier to samo nie mam , pozostałą tylko być moźe jakaś błędna aplikacja, której nie znam, proszę o jakąś pomoc z tym
andrzej1
Dodano